GalantWeb

Studený motor chytne ale teplý ne

Offline CeCtyri

Ahoj lidi,
Snad mi poradíte :/ Za studena motor chytne ale jakmile je ohřátý tak ne :( zkoušel sem hodně věcí a na diagnostice to nic neukazuje...Prosím o rady a předem díky moc


Offline Pepe

Cívka , rozdělovač , kabely ke svícím,svíčky. Je to jednobodový vstřik - karbec nebo MPi ,
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline CeCtyri

Je to 2,0 r.v. 2001 měnil jsem už i čidlo vačkové hřídele..už netuším co by s tím mohlo být  :(


Offline Drak

čidlo na klikovce se taky měnilo? nebo aspon proměřit v konektoru abys hned nemusel sundavat kryt a list pod řemen.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline CeCtyri

Neměnilo a ani nevím kolik má dávat..mam Galanta dva měsíce tak nevím co a jak proto se ptám na rady.


Offline Pepe

Chtělo by to změnu auta v profilu , takhle ti odepisuji na auto z roku 1991 .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

 Draku , jak to je s teplotním čidlem pro ECU ?  Může to způsobovat ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Něco podobného jsme měli na bavoráku..řešili jsme to tím, že když jsme někde zastavili a šli nakoupit. Po pěti min se vrátili, tak jsme otočili klíček (bez startu) a pustili teplé foukání na max...za dvě min jsme bez problému nastartovali.

Mohu se optat čím to bylo, ale mišák je dělanej jinak tak nevím jestli to k něčemu bude.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

teplotní čidlo pokud je špatny, tak kdyby se odpojilo z konektoru (to dvoupinové), tak nastartuje, jen při studeným motoru bude blbnout volnoběh. Je to jen odpor proti kostře.

kontrolu čidla klikovky pod přílohy. Je to halluv senzor a při zahřátí může blbnout.
 
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline CeCtyri

Čidlo jsme zkoušely odpojit ale bylo to stejné  :( na prd je že diagnostika nic nepoví takže je to hrozný tápání čím by to mohlo být :/


Offline Pepe

 Nahlas přemýšlím - :undecided: - co se podělá , když se motor ohřeje a nechce naskočit ? Kostření motoru ...... , nejde čerpadlo paliva nebo co ...... a kolik paliva jde do lišty ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

čerpadlo je v nádrži a relátko čerpadla za radiem. Od motoru daleko. Kostry motoru jsou nejmín dvě. Jedna na bloku a druha u sání na příčku. Při špatné kostře by se ani startér neroztočil.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline CeCtyri

Čerpadlo mě taky napadlo ale dává benzínu dost..když náhodou jedu tak ani necukne otáčky nepadají...Kostry jsem čistil to mě taky napadlo a i svíčky(pro jistotu)...Bohužel to může dělat hafo věcí a už mě fakt nenapadá co by to mohlo být.... Už sem z toho na prášky :(


Offline Vojtíí

Nám to dělala stará l300. Měnili jsme snad všechny filtry. Palivový, vzduchový. Nějak to pomohlo. Ale přišlo.mi že to bylo i špatným benzínem.
Jeden blázen do Galanta.


Offline CeCtyri

Ať beru benzín kde chci stejně to dělá ale i tak díky za radu :)


Offline Drak

asi nejsnadnější je udělat datalog na studeným motoru, kdy to chytne a pak na zahřátým, když to nechytá. Pak porovnat s čím jednotka pracuje (hodnoty z čidel a co jednotka třeba posílá do cívek a kdy).
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Datalog mu moc programů neudělá .  Ecuedit od epifansoft - stačí trial verze na 30 dnů anebo evoscan . K oběma potřebuje kabel openport 1.3  anebo upravený Vag- kom . http://www.epifansoft.com/ecuEdit-downloads.html
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

Čau lidičky, tohle je přesně můj problém. Dnes po příjezdu na parkoviště jsem vypnul motor a do 5s se pokusil nastartovat. Vše proběhlo v pořádku. Tak jsem zase vypnul a počkal 5 až 7 minut. Po uplynutí této doby mi už dělalo problém nastartovat. Podařilo se mi až na třetí pokus, ale ráno za studena mi nastartuje na první dobrou. Chtěl bych vyzkoušet odpojit čidlo teploty pro ECU (prý má mít dva konektory, s jedním konektorem je pro palubní desku a to jsem našel pod snímačem polohy vačkové hřídele) ,když je motor ohřátý, a až pak vyzkoušet nastartovat. Jen nevím kde se nachází. Poprosil bych o nějaký obrázek či fotku teplotního snímače pro ECU. Děkuji za rady.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

Jukni sem-----
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

Jukni sem-----
Musím se omluvit. To čidlo které jsem našel poprvé je čidlo pro ECU a to s jedním konektorem je pro ukazatel teploty na přístrojové desce. Po odpojení jsem zjistil které je které. Jinak mám podezření na čidlo teploty pro ECU. Zítra ráno než půjdu do práce to vyzkouším.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031