GalantWeb

DIGI KLIMA

Offline Drak

asi bych to napsal takto:
Klimakompresor je součástí Klimi.
Klima bez kompresoru se v autě nedělá.
Ostatní provedení bez chlazení vzduchu bych nazval ventilace s topením.

:D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Stejně jako mrazák a chladnička - bez kompresoru je to jen bílá bedýnka .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline pol252

Já jsem pojem klima užil jako zkratku pro klimatizaci (byl jsem líný psát tolik písmen :D). Jinak systém, který se používá v autě pro ochlazení vzduchu a pro snížení vzdušné vlhkosti se jmenuje klimatizace (v některých případech se můžeme setkat s anglickým názvem air condition - A/C, nebo německy klimaanlage K/A) klimakompresor je pouze součást klimatizace, která stlačuje chladící médium na požadovaný tlak. A ještě k samotnému problému zamlžování - Kdo rozebíral celou kastli tak ví, že v zadních rozích v kufru jsou ventilační mřížky, které ventilují vzduch ven. Galant je na svou velikost má relativně malé, takže dochází ke špatné ventilaci vnitřního vzduchu z kabiny ven a je nutno pro odmlžení použít klimatizaci/pootevřít okna.
« Poslední změna: 07.10.2016 - 18:28:54 od pol252 »


Offline Sir Dag

takže jsme doma..pokud chceš odmlžit - použiješ klimatizaci = ochladíš si vevnitř vzduch, ovšem vysušíš sklo. S tím, že pokud tam nechci zmrznout, tak si navolím teplotu vzduchu na 22 Stupňů a systém mi do tohoto studeného vzduchu ze zapnuté klimy přivede vzduch z topení, smíchá jej a pak vypustí do kabiny s mou navolenou teplotou 22 stupňů..jestli to teda chápu správně.

Proč tak uvažuji..klima chladí..klima netopí..to znamená, že se prostě musí mísit studený vzduch z klimy s teplým vzduchem z topení na výsledný, který fouká do kabiny..proto je suší a odmlží nám sklo, ale zároveň je nám v autě teplo...takže vlastně paradox..klimu používáme jak v létě, tak i v zimě :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Správně ty kluku ušatá - vše tohle jsi v praxi vyzkoušel při dnešním objíždění republiky ?   :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

tak nějakou svoji praxi mám..ale něvěděl jsem co se tam děje..teď už to víme. Respektive poskládal jsem si to z vašich komentů..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Werewolf66

mno, jeste to neni uplne ono, skoda ze ten dislay ma modrou rozptilku....v nejhorsim tam vratim zarovky :D



Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

To jsou všechno ledky ? :undecided: :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

jj, tlacitka jdou pekne regulovat...ale s displeyem je zatim trosku potiz, moc se mu nechce.  Tam je nejaka jia regulace
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Sir Dag

a ty jsi použil klasiku 3mm led na podsvit displeje nebo nějakou spešl plochou led (ala papír)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Werewolf66

jop, jsou tam ledky v 5mm pouzdru
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Sir Dag

ještě by mě zajímala svítivost té led? Dále zda jsi předřazoval odpor..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Werewolf66

no jasne ze je tam odpor, ale ja nepouzil bilou, ale RGB ledky kvuli vetsimu ubytku napeti. takze jde dobre regulovat jejich svit bez pouziti PWMky
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Werewolf66

ne, neni potreba, staci odpory :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Takže ti to svítí jen modře nebo vícebarevně?


Offline Werewolf66

Ledky svítí bile, ale rozptylka a polarizační filtr jsou modrý mno.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Sir Dag

ale to ti dělá jenom na displeji..tlačítka jsou ok bílé..pokud koukám na fota dobře
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Werewolf66

jj to dela jen display, ale ted mam zajimavej poznatek. Mam doma jeste jeden panel, ale ten byl z auta co mel optronove budiky a bylo to GDI, tak ten panel proste sviti vic. Bud muj starej byl nejakej prichciplej nebo tady je jinej tranzistor co to spina ale tak ci tak, kdyz rozsitim svetla, potenciometr nastavenej kousek pod maximem ( tesne pred tim nez kolecko preskoci do maxima) tak ten panel sviti stejne jako ten starej kdyz jsou zhasnuty hlavni svetla. A taky nevim jestli je to tim ze je to z GDI nebo jestli je tam nejaka chyba, ale kdyz dam klimu tak na displayi naskoci vlocka a u ni hned napis eco. Ale je mi divny ze to musim dvakrat zmacknout abych ji vypnul. Bud je problem v radici displaye nebo je to opravdu jen eco a je tam nahranej jinej program. Jo a na tlacitka to melo zarovky s modrou1 pumcoskou, takze taky svitila bile.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!