GalantWeb

Prodám Galanta 2.5 V6

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
V Jeepu mám 5st automat,přeřazení je skoro neznatelný (kromě řevu V8) oproti Galantu,ale oba automaty řadí skvěle.U mě zastání automatu je taky o neustálých dopr. zácpách v Praze a to jezdím jenom kousek z domova. :mellow:


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 356
Problém je v tom, že automatický převodovky přirovnávají ke škodofkám, audinám a jiným sračkám, kde ty automaty jsou fakt špatný.

A nebo dost lidí přebírá názory jiných, který mají zkušenosti z výše uvedeným. Doporučuju se svézt. Třeba Toyota má automaty taky výborný.


Offline blueparrot

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Když už jsme u těch převodovek, jaky máte názor na cvt v Lanceru? Dost o něm uvažuji. Tak jestli se tomu cvt obloukem vyhnout nebo ne.

Odesláno z mého Mi Note 3 pomocí Tapatalk



Offline Pepe

三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Měla vůbec ta "stará" automatická převodovka ve žraloku tu forsáž při prošlápnutí podlahy jako facelift. verze?


Offline elkappi

pokud myslíš kick down (to tlačítko na podlaze) Tak ano
Galant navždy a FTO


Offline Bayern

Měla vůbec ta "stará" automatická převodovka ve žraloku tu forsáž při prošlápnutí podlahy jako facelift. verze?

co to bylo ?


Offline Pepe

 Kick down- krok dolů .............. podřadit a vytočit motor až k omezovači . A jak tak koukám , tato výhoda ti zůstala dlouho - až dodnes utajena . Studovat manuály .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
pokud myslíš kick down (to tlačítko na podlaze) Tak ano
Jj,to jsem myslel. :-D


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 356
Když už jsme u těch převodovek, jaky máte názor na cvt v Lanceru? Dost o něm uvažuji. Tak jestli se tomu cvt obloukem vyhnout nebo ne.

Odesláno z mého Mi Note 3 pomocí Tapatalk

Přímo s Mitsubišáckou CVT převodovkou zkušenosti nemám. Mám zkušenost s Toyotí e-CVT v hybridu Yaris 1.5 a Auris hybrid 1.8

Nevýhoda e-CVT je v tom, že pokud šlápneš na podlahu, motor vyjede do otáček a tam drží maximální otáčky, dokud nezrychlí kam chceš a neubereš plyn. Je to strašnej nezvyk v projevu motoru. U Yarise mi to vadilo na meziměstský cesty, ve městě je to absolutně jedno. U Aurise to bylo o 100% lepší, tam bych do toho klidně šel.

Někdo někde blábolil o tom, že pokud budeš jezdit po dálnici s CVT při konstantní rychlosti, tak se ti vytlačí "koleje" do kuželu a bude problém... Jedinej problém je v tom, že ten kdo to vymyslel, moc nepřemýšlel o tom, že to je retardovaný tvrzení. Asi stejný, jako tvrdit, že v normální převodovce se ti ošoupají ozubený kolečka a pak to nepojede (kolik aut má najeto např. 150tis km s originální převodovkou a nic jí není?)

Musíš vyzkoušet. Případně najít webovky klubu kde to maj... Jinak bych na nějaký články, obzvlášť na ČR serverech, vůbec nebral ohled.

Nevím jak jsou na tom v Lanceru, ale


Offline Pepe

 jukni na mitsubishiclub.cz
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Blbej dotaz...a ty kdyz vyjedes z mesta tak hned slapes pedal az na podlahu...pokud jo..proc? Zrychlujeme pozvolna..kdyz jsme pocitali efektivitu motoru atd....tak proste z hlediska spotreby, opotrebeni atd je to proste nejlepsi..hezky pozvolna to rozjet...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 356
Nemusíš nutně šlapat na podlahu, stačí méně a podle zátěže si jednotka počítá nutný výkon, takže se stane klidně v polovině dráhy pedálu, že už jedeš na 100%. (a to není nijak vyjímečné)

Hybrid je dost specifickej, musíš se v něm projet.


Offline Sir Dag

Jako specifický bude..to asi jo...ale..hlavě je hybrid na renaulta.... :D :D
« Poslední změna: 01.11.2018 - 19:14:13 od Sir Dag »
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 356
Do města a příměstských dálek není dle mého lepší vozítko. (nyní dostupný obyčejným lidem)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jednou bych chtěl Teslu nebo ještě radši i8 BMW,ale,jestli se toho dožiju???
« Poslední změna: 01.11.2018 - 21:11:57 od Rob »


Offline Sir Dag

Ahoj,
jelikož mé vozítko je na generálce a cca tři měsíce to potrvá, dalšímu měním převodovku a sedana mám též rozdělaného. Potřeboval jsem narychlo splašit nějaký auták který pojede a nebudu muset s ním nic řešit. A tak jsem si přivezl Avance. Tímto ho nabízím k prodeji jelikož první auták mám dořešený a další bude následovat během měsíce. A nedělám si iluze, že by se hned zítra prodal s mým pracovním vytížením.

Autíčkem teď jezdím, ale nemám problém ho pustit. Je bez koroze jak na nosníkách, tak miskách tlumičů. Z hlediska kasle se ušetří hromady peněz za vyvařování jako je tomu i jiných galíků. Tlumiče perfekt, už jsem v autě vezl dvoje dávky pytlů s betonem a s autem to ani nehlo :D

Auták je v černé kůži, má tažné na 1800kg. Je to poface sport, takže ročník 2001 či 2002. Výbava avance pro tyto roky (klasika pofacelift sporta vnějšího body kitu, "hliníková" nápravnice - směs hliníku s něčím dalším :D prostě nerezne a má větší stáblík ve předu). Masku i s krytkou mám položenou v kufru. S autem si tu totiž trochu hraji. Dva roky stál a zatuhly mu brzdy. Ty teď akorád řeším.

Fota atd v inzertu..kdyby byl nějakej dotaz. klidně mi písněte .-)

https://www.sbazar.cz/Markus.Blaha/detail/67199777-mitsubishi-galant-avance-kuze
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue