GalantWeb

Alarm

Offline geo

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
Zdar pánové (a dámy). Je mi hanba otravovat zde na Galantwebu s problémy auta jako je moje Carisma :lipsealed: , ale Galanta už bohužel nemám a machři z Galantwebu jsou moje poslední naděje  :hehe:
Po bouračcce před silvestrem už mám auto konečně doma, ale teď se mnou nemluví alarm a centrál na dálku. Dneska jsem prolezl pojistky, které by podle mě mohly mít souvislost s alarmem nebo zamykáním dveří (pod palubovkou poj. č. 10/10A a u motoru poj. č. 4/10A), ale bohužel, pojistky jsou OK. Taky jsem si vzal druhé dálkové ovl. a vyměnil v něm baterie za nové, ale taky nepomohlo. řJ jednotku od alarmu jsem nakonec našel 10 cm od servisního vypínače  :oops: . Nejhorší je, že alarm vůbec nereaguje. Centrál funguje (ale jen při zamknutí klíčem, ne na dálkáč), ale ten alarm se tváři jako kdyby tam nebyl. Nereaguje ani na servisní vypínač. Jde nějak ověřit jestli je ta řJ v pořádku? A čidlo které příjmá signál od dálkového ovládání je přímo v řJ jednotce, nebo je vyvedené někam bokem? Díky za rady.
P.S. Jakej byl srazík ?
MITSUBISHI FOREVER *** Colt 1.3 '91  55kW  *** Galant 2.0 '99  102 kW  *** Carisma


Offline Drak

No pokud to není origo alarm, tak bude mít pojistku(y) někde na napajecích kabelech od alarmu.  Nejjednoduší bude proměřit jestli do jednotky od alarmu jde napajení.  Další věc by mohlo být špatné ukostření alarmu.  
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline geo

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
hmmmmmm, a poznám podle něčeho jestli je originál ? Auto je po prvním majiteli (respektive majitelce) a celou dobu byl servisovanej v Kodecaru v Opavě. I rádio a changer ji montovali tam. Ale s nima se bohužel nedá domluvit.  Když jsem ho kupoval, tak ten alarm má defaultně zapnutou funkci automatické aktivace po 30 sec. po zavření dveří a když jsem se jich ptal jak se to dá zrušit, tak mi řekli že to je chyba alarmu, že se musí odpojit. Nakonec jsem si našel na netu návod a přeprogramování trvalo asi 2 minuty  -_- . Jinak ale díky Draku, zkusím pohledat tu pojistku, jestli tam je. Kdyby Vás někoho ještě něco napadlo, budu Vám moc vděčný za každou radu. Zdar.
MITSUBISHI FOREVER *** Colt 1.3 '91  55kW  *** Galant 2.0 '99  102 kW  *** Carisma


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
:) Nazdar, tak přesně tento alarm jsem musel vyměnit , protože mě odešlo dálk. ovládání. Jeden soudruh ze zastoupení v Praze (nic proti Praze) mě jej nabídnul za výhodných 1.800 Kč s DPH (tak jsem raději koupil celý nový alarm). Nicméně mám jej doma, ale jak už vyplynulo bez dálk. ovládání. Snad ti pomůžou návody, které jsem pracně sháněl, dokonce jsou v CZ. (dám je do Downloads na Galantwebu). :)  
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
:confused:  omlouvám se, ale nějak jsem nenašel tlačítko na přidání nového souboru v sekci downloads, je to škoda, myslím že by to určitě uvítalo více lidí. Napiš prosím svůj e-mail, má to dohromady cca. 300kB v pdf.
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline geo

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
Jak tomu mám rozumět, že ti odešlo dálkové ovládání? To umřel ten samotný dálkový ovladač nebo něco v té řJ?
P.S. Poslal jsem ti OZ.
 
MITSUBISHI FOREVER *** Colt 1.3 '91  55kW  *** Galant 2.0 '99  102 kW  *** Carisma


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
-_- Přesně tak, zničil jsem si ovladač. On byl trochu rozloženej už když jsem to koupil a já mu jěště pomohl. Takže alarm je funkční, ale není jej jak ovládat.
Návod jsem poslal.
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline geo

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
Citovat
.... Takže alarm je funkční, ale není jej jak ovládat ....
2 Bob: Ty jsi měl k tomu jenom jeden ovladač? To bych měl obavu kdybych koupil auto a věděl, že se po světě toulá ještě jeden ovladač k mému autu.
Jinak díky moc za ty manuály. Ten instalační by mi mohl pomoct, jestli se mi ovšem podaří vystopovat kam ty dráty všude vedou. Nakreslený je to v nich hezky, ale od té řJ jednotky vede jeden tlustej chucvalec drátů a ještě v nějaký izolaci. Ale je tam nakreslená pojistka 5A co by měla být na přímém napájení od baterie, to by mohlo být ono. Ta tvoje stará (nemyslím manželku  :lipsealed: ) řJ je funkční, mohli by jsme se v případě že tu svoji nijak neukecám, domluvit třeba na půjčení a vyzkoušení té tvojí (popřípadě odkoupení) ? POkud plati co mas v podpisu, tak jsi z Brna, to bych si kdyžtak mohl udělat výlet ze sevrní Moravy na jižní  :D )

2 all: Ješte jak jsem na to dneska zběžně koukal, tak jsem si všiml, že v servisu odpojovali baterii, protožer byla zresetovaná řJ (ne od alarmu, ale od auta), mohlo by to stím nějak souviset?
« Poslední změna: 03.03.2006 - 22:56:33 od geo »
MITSUBISHI FOREVER *** Colt 1.3 '91  55kW  *** Galant 2.0 '99  102 kW  *** Carisma


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Taky jsem měl obavu že mám jeden ovladač, ale pův. majitelku jsem znal. Navíc jsem měl auto asi týden, když se ovladač zničil tak jsem alarm docela rád vyměnil za jiný. Co se týče odpojené baterie, tak znám pár alarmů co tzv. zapomělo ovladač a bylo zapotřebý jej znovu uložit do paměti alarmu jedním z nich byl např. Jablotron. Alarm mám samozřejmě stále doma, tak připadnému výletu do Brno nic nebrání. (pouze mám odělané vstupní svorky do alarmu, ale to se dá zase vrátit zpět) Můj postup hledání závady by byl asi takový: Zkotrolovat napětí mezi svorkách 1 a 3 musí tam být 12V, dále bych zkotroloval propojení svorky 13 což je led dioda, která ukazuje stav alarmu a nadále ukostření diody a diodu samotnou. To stejný pak bych provedl se svorkou 12 což je siréna. Pozor!!!!!!! u většiny alarmů je siréna ukostřena a k její aktivaci se vysílá z alarmu +12V, tady je tomu naopak. Siréna je stále připojena k +12V a spíná se kostra. Když toto bude v pořádku a siréna nebude jevit známky života (neblikne ani nepípne) tak asi bude opravdu dobré ji zkusit vyměnit za tu moji. Zkus ještě zkontrolovat zda nené v tzv. VALET módu (servisním), ale v tomto případě by didoda stále svítila.
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline geo

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
Citovat
.....Zkotrolovat napětí mezi svorkách 1 a 3 musí tam být 12V, dále bych zkotroloval propojení svorky 13 což je led dioda, která ukazuje stav alarmu a nadále ukostření diody a diodu samotnou. To stejný pak bych provedl se svorkou 12 což je siréna. Pozor!!!!!!! u většiny alarmů je siréna ukostřena a k její aktivaci se vysílá z alarmu +12V, tady je tomu naopak. Siréna je stále připojena k +12V a spíná se kostra.................. ...Zkus ještě zkontrolovat zda nené v tzv. VALET módu ......
Teď jsem ještě ráno čučel do toho instalačního manuálu co jsi mi poslal a jenom co se ukecám abych šel něco dělat do té zimy (v garáži mám asi 5 st.), tak se na to mrknu. Jestli tam nepůjde š
MITSUBISHI FOREVER *** Colt 1.3 '91  55kW  *** Galant 2.0 '99  102 kW  *** Carisma


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
tu konrolu diody a sirény jsem myslel právě z důvodu, že je to v podstatě jediný způsob zjištění, že alarm reaguje na povely z dálk. ovládání, když pominu cukání centrálu ve dveřích. Počtem bliknutí případně houknutí srény se dá většinou lecos zjistit.
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Host Geo

  • Host
Tak se mi to včera podařilo spravit, ale neptejte se mě nikdo jak  ;) .


Offline geo

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
Citovat
..................Tak se mi to včera podařilo spravit ...............
to je moje, byl jsem línej se přihlašovat  :ph34r:  
MITSUBISHI FOREVER *** Colt 1.3 '91  55kW  *** Galant 2.0 '99  102 kW  *** Carisma