GalantWeb

Pajero 3.2 DI-D

Offline galantV6

Zdravím, nejedná se sice o Galanta ale stále je to Mitsu.
Mám možnost koupit Pajero r.v. 2001 v automatu, ale s automaty nemám takřka žádnou zkušenost, nemá sním někdo z vás nejake zkušenosti?
Jakou živostnost ta převodovka a hydrodinamická spojka má, jak poznat zda je vše v pořádku apod. ? Díky za rady.   ^_^


Offline Drak

v Pajeru bude jiná převodovka než v galantu. U ní záleží, jak se k ní choval předchozí majtel, zda měnil pouze za doporučený olej atd. Pak je převodovka skoro věčná.

Pro otestování se řidit obecnými radami k automatům.

Při změně režimu nesmi škubat ani jinak trhat autem.
na rovině i do mirného kopce v režumu D na volnoběh auto pomalu uvest do pohybu.
v prudším kopci na D a volnoběhu nesmí auto začit couvat.
při přeřazovaní nesmí být citit žádné rany ani rázy. Hladce přeřadit a změnu poznat jen podle otáčkoměru. Stejné platí i při podřazování.

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Offline Aldik

U techto aut pozor na cerpadlo, korozi trubky do nadrze (zasira to prave cerpadlo).. rozvody jsou sice retezem, ale je potreba je nechat zkontrolovat, ptz jsou debilni a po 200-300tis. pomalu odchazi a vysledek muze byt dost fatalni.
Aby fungovaly vsechny ty mezinapravovy veci a elektronika.

O automatu ti psal Drak.

Jinak je v tom hezky svezeni za 10-15litru/100km podle toho kde a jak jezdíš .)