GalantWeb

Kotouče ATM

Offline miraD

Pánové, když vezmu tyhle dva kotouče?
http://www.autodily-cardo.cz/brzdovy-system/brzdovy-kotouc-trw-df4345-mitsubishi-galant/
http://www.autodily-cardo.cz/brzdovy-system/brzdovy-kotouc-trw-df4809-mitsubishi-lancer-03/
Jedinej rozdíl je v síle brzdového kotouče (26 nebo 24mm),předpokládám že když koupím silnější, dýl stejně nevydrží, ale pasovat by měli oba ne ?


Ten  26mm tam asi nedáš do brzdiče s novýma deskama... nejspíš bys musel každou desku o 1mm zbrousit... ale nevím to na 100%.
Možná to půjde, ale aby to pak nedělalo ze začátku, než se desky trochu sjedou, problémy..
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Pepe

Pokud tam jsou třmeny po face a ne ze staršího vozu, měl by tam vše dát . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
Já sem nakonec vzal kotouče i desky od Herth+Buss Jakoparts a pohoda. Na mjautodíly mě vyšel komplet předek na 2300,- i s poštovným, což je podle mě krása  :mellow: Mám teda 256mm. Brzdy brzdějo  dost líp než co tam bylo, sám nevim co to bylo za značku, ale koutouče už byli zvlněný. Akorát mi ze začátku trochu skřípaly, ale to bylo tim, že skřípal plech na uchycená destičky o kotouč, takže oprava s kombinačkama na 5 sekund  :D


Offline miraD

Kotouče bych taky už potřeboval, ale počkám až dojedu desky... Nejsou zvlněné, ale už jsou tenčí a shazoval jsem hrany flexo-soustruhem =D (jedna strana auta na zvedák, sundat kolo dolů, nastartovat, zařadit 2ku a flexu do ruky)...
Dával jsem desky TRW a nemůžu si je vynachválit.
Vždycky jsem montoval ATE, když chtěl někdo šetřit, dal jsem mu levnější variantu FERODA a na micáku jsem poprvé zkusil TRW a od té doby je montuju všude. Feroda strašně dlouho sedaly a nebrzdily nějak zázračně... ATe super, ale ta cena... a u TRW asi zůstanu. Kvalita za rozumnou cenu. Micák mi brzdil pěkně a bál jsem se, že po výměně desek tomu už tak nebude, ale brzdí to ještě líp než před tím.
Vím, že tu někdo nadával na kotouče TRW, ale ani s těma jsem neměl problém.
Kamarád dává zákazníkům kotouče starline kvůli ceně, tvrdí, že jsou super, ale prý nesmíš dát i desky od starlinu nebo to prý pak píská...
Baví mě dělat z vraků auta =D


michal95

  • Host
Kotouče bych taky už potřeboval, ale počkám až dojedu desky... Nejsou zvlněné, ale už jsou tenčí a shazoval jsem hrany flexo-soustruhem =D (jedna strana auta na zvedák, sundat kolo dolů, nastartovat, zařadit 2ku a flexu do ruky)...
Dával jsem desky TRW a nemůžu si je vynachválit.
Vždycky jsem montoval ATE, když chtěl někdo šetřit, dal jsem mu levnější variantu FERODA a na micáku jsem poprvé zkusil TRW a od té doby je montuju všude. Feroda strašně dlouho sedaly a nebrzdily nějak zázračně... ATe super, ale ta cena... a u TRW asi zůstanu. Kvalita za rozumnou cenu. Micák mi brzdil pěkně a bál jsem se, že po výměně desek tomu už tak nebude, ale brzdí to ještě líp než před tím.
Vím, že tu někdo nadával na kotouče TRW, ale ani s těma jsem neměl problém.
Kamarád dává zákazníkům kotouče starline kvůli ceně, tvrdí, že jsou super, ale prý nesmíš dát i desky od starlinu nebo to prý pak píská...
  To jsem nadával já :D jezdil jsem TRW na 2,5 120 kw ale možná to bude i stylem jízdy  :evil:


Offline miraD

  To jsem nadával já :D jezdil jsem TRW na 2,5 120 kw ale možná to bude i stylem jízdy  :evil:


Jsi ďábel????  :o ... Já taky... ale musel jsem zklidnit mám sledovaný přestupek za rychlost...
ještě jednou a papíry do čistírny... a to by mě zabilo... a asi i mou rodinu =D
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Hoody

I já jsem nakonec koupil TRW, přecijen cena hrála roli. Předpokládám že kotouče úp 5k km normálního ježdění nezvlní :)
jezdím za LPG ;)


Offline miraD

Chce je dobře zajet a budou O.K.  :mellow:
Baví mě dělat z vraků auta =D



Offline Werewolf66

brzdy by asi sli, ale problem bude s kotoucema....pac ve 4 dire se budou blbe shanet :) mozna by tam sli ze sigmy
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Loser

chtel bych se zeptat, zda jsou tyhle TRW kotouce (pripadne ty ATE pokud by meli byt lepsi) OK na 2.5 V6 1998? A pripadne jaky desticky by k tomu byly nejlepsi (hlavne bych potreboval ten rozmer, pokud nekdo vite)? Nekdo mi rikal, ze prej je treba kupovat kotouce tak, aby tam sedlo (nebo co) to ABS  :o Nikde jsem ale nenasel, ze by se prodavali kotouce zvlast pro auta s ABS ci bez ABS. Som z toho volaaky zmeteny  :roll:
 Dekuji
http://autodily.mjauto.cz/mitsubishi/galant-vi-ea_/2-5-v6-24v-ea5a_120/brzdovy-kotouc/DF4345.html
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Drak

brzdy by asi sli, ale problem bude s kotoucema....pac ve 4 dire se budou blbe shanet :) mozna by tam sli ze sigmy
Sigma má taky 5 děr. Přehodit náboje z 2G eclipse a pak můžeš dát 330mm bremba na žraloka po faceliftu
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
A na 330 kotouče potom jaký minimálně kola?


Offline Drak

17 kola. A musí se i brzdove hadicky udělat jiný.

Odesláno z mého LT18i pomocí Tapatalk 2

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

Jsou jinak dlouhé a mají jinou koncovku u trmenu. Jdeš do nich ?

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Nejdu, ptám se jen výhledově, nechám ti je na LEGNUM. ^_^
« Poslední změna: 10.04.2013 - 16:08:25 od Rob »


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
chtel bych se zeptat, zda jsou tyhle TRW kotouce (pripadne ty ATE pokud by meli byt lepsi) OK na 2.5 V6 1998? A pripadne jaky desticky by k tomu byly nejlepsi (hlavne bych potreboval ten rozmer, pokud nekdo vite)? Nekdo mi rikal, ze prej je treba kupovat kotouce tak, aby tam sedlo (nebo co) to ABS  :o Nikde jsem ale nenasel, ze by se prodavali kotouce zvlast pro auta s ABS ci bez ABS. Som z toho volaaky zmeteny  :roll:
 Dekuji
http://autodily.mjauto.cz/mitsubishi/galant-vi-ea_/2-5-v6-24v-ea5a_120/brzdovy-kotouc/DF4345.html

Hlavně záleží jestli máš 256mm kotouč a nebo 276mm. Přestně nevim jak je to s těma rokama, ale jestli nemáš Sporta tak by jsi měl mít 256mm, ale tim si nejsem jistej. S tim ABS mi to přijde jako nesmysl, nikdy sem nic takovýho neslyšel. Takže by jsi měl mít tyhle kotouče http://autodily.mjauto.cz/mitsubishi/galant-vi-ea_/2-5-v6-24v-ea5a_120/brzdovy-kotouc/DF1443.html . Já vzal ty Herth+Buss Jakoparts, za tu cenu jsou parádní a desky jsem vzal taky Herth+Buss. Celej předek mě vyšel asi na 2300,- i s poštovným  :D


Offline Werewolf66

ABS ma svuj zubatej krouzek na homokinetaku, takze s tim kotouce nemaj co delat
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Trewor

A to vám fakt i ty 276mm velký kotouče málo brzděj? :angry:
Je mi to nějaký divný, když je to v podstatě max rozměr co jde do 15" kol a na offroadech kde to brzdí 2t a někdy i o dost víc tak jsem se nesetkal s tím, že by to málo brzdilo...teda tam kde byly v pořádku a nebyly obutý nějaký 35"+ široký drapáky. To v nějaký vyšší rychlosti neubrzdí nic. Ale 33" allterainy na 2t autě takhle velký brzdy probrzdí jak nic.
Neni tam nějakej slabej posilovač? Co tam dát nějakej pořádnej?
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4