GalantWeb

Přední naraznik

Offline Nicolas977

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
Máte někdo zkušenost výměny sériového nárazníku za nárazník avance/sport?? Jsou stejné držáky?? Díry atd??? Děkuji za odpověď


Offline Pepe

Díry v nárazníku i pod blatník souhlasí , jen u starších verzí nesedí nosník nárazníku - je krátký směrem pod nárazník .
« Poslední změna: 04.06.2018 - 19:23:35 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Nicolas977

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
Mám rv. 1997....myslis že to má cenu?


Offline Pepe

 Je na tobě co chceš s autem dělat . Tyto úpravy mají cenu vzhledu - face lifting - a jen ty do toho budeš investovat . Jinak ten nosník drží na 4 šroubech a stojí kolem 2 tisíc . Je to nosník 2000- a výš .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

ještě se musí vyměnit plastové podběhy abys nemel vepředu mezeru mezi narazníkem a podběhem. A vyrobyt delší spodní plechy na uchycení spodní části.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Sir Dag

Ta vzpera je pouze pro sport editiony.. Rok to tam neresi... Pokud mas klasiku naraznik a budes chtit naraznik ze sport editiona ( at uz pred face nebo poface ) vzdy budes muset tu vzperu vymenit.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

 Na tvém čumáku už ten nosník byl .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline mAty723

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 61
Ahoj lidi. Vím, že se to tu řeší často, ale abych měl jasno - pro přestavbu z verze Elegance na Avance (co se týče předku), tak je potřeba:
- přední Avance nárazník
- přední Avance maska (vystouplejší)
- přední výztuha (cca o 5cm vystouplejší)

Je ještě něco? Je potřeba vyměnit ty plastové podběhy a spodní plechy, jak uvedl Drak?


Offline Bayern

Výztuhu ani podběhy není potřeba měnit...
Jde to udělat i jinak.... a to tak že si sám ze silnějších plechů udeláš spodní drzaky na nárazník.... podbehy ? Mě to sedí takže neregistruju žádný problém.... maska jo ta je jiná


Offline Sir Dag

podběhy jsou jiné (jsou širší)
výstuha je jiná (protáhlejší)
Co se týče uchycení ze spoda. Budeš si muset držáky něčím prodloužit. Třeba plátem plechu. Pak budeš muset vyřešit uchycení mlhovek, protože kdyz je nechytíš k brejlím jako tomu je u originálu, tak ti bude přední nárazník jakoby padat a vytvoří se ti pod světli malá mezírka o síle cca půl centimetru až centimetru. Jde o to, že je to váha a vzhledem k těžišti vytváří dobrej moment na páku.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Venda by ten plech možná uměl "vyříznout" ?


Offline mAty723

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 61
Co jsem koukal na podběhy (nadkolí) na eshopech, tak to nijak nerozlišují (užší vs širší) a mají jeden typ. Takže kdo má verzi Avance a potřeboval by podběh vyměnit (např. kvůli prasklině) tak ho sežene kde?  :undecided:


Offline Drak

bud vrakoviště, zběratel dílů, nebo nakonec originalní díl
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

 Prasklinu slepit -svařit teplem .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Bayern

bud vrakoviště, zběratel dílů, nebo nakonec originalní díl

co to je zběratel dílů ?


Offline Drak

jsou tu mezi námi , kteří kupují, řežou a mají nacpané prostory různými díly. :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Bayern


Offline Sir Dag

 :anz: sběratel dílů...dneska je sváma legrace... .-)

Jako na e-shopech verzi avance a celkově sport edition nenajdeš...takže díly z něj tam ani nehledej...nicméně druhovýroba podběhů pro sport edition se vyrábí. Není, ale v čr..Musíš nechat dovést.. A co se týče ohlasů, tak je to vesměs stejné jako u klasických podběhů z druhovýroby..prý při přechodu léto zima začnou praskat...tak těžko říct co je na tom pravdy...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue