GalantWeb

ma to smysl koupit galanta???

Host · 31 · 14829

Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nj ony se totiž galošové 1993-  výš přestaly pozinkovávat. Takže hnijou jako prase..... :worried:


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Já sem s mici max. spokojenej, ve 200000 odcházej jen spotřební věci. Nikdy mě nikde nenechal.
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline BAD

O omeze sem nic moc dobrýho nikdy neslyšel.... jako spíš bych doporučil acorda nebo legacy... každýho věc...
to je právě to já taky ne ale každej "jen slyšel" ale my je měli a fakt dobrý až na tu rez :)
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
No tož jako ty s tím máš zkušenosti, já to beru čistě objektivně že prostě konkurence na tom bývá líp... jinač omega má náhon na zadek, tož acord sice nemá a je o třídu níž ale zase takovej legend to už je jiná, pak ten legacy to je hotová 4kolka, zase takový lexusy sou všechny zadokolky už od IS kterej je taky 6ti vál akorát řadovej.... prostě je z čeho vybírat... abych pravdu řek tak trpím takovou averzi k německejm autům, nic ve zlým  ^_^


Offline BAD

No tož jako ty s tím máš zkušenosti, já to beru čistě objektivně že prostě konkurence na tom bývá líp... jinač omega má náhon na zadek, tož acord sice nemá a je o třídu níž ale zase takovej legend to už je jiná, pak ten legacy to je hotová 4kolka, zase takový lexusy sou všechny zadokolky už od IS kterej je taky 6ti vál akorát řadovej.... prostě je z čeho vybírat... abych pravdu řek tak trpím takovou averzi k německejm autům, nic ve zlým  ^_^
to chápu jenom jezdí a všechno funguje  :D je fakt že je to hodně o roku výroby stavu a finanční investici do základní údržby
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Jak říká BAD, prostě tu a tam musíš vzít ranec a do starýho auta ho nasypat. Pak je vcelku jedno o je to za auto. Upřímě neznám moc lidí kterejm by se auta fakt sypala (tedy kromě BADA a jeho sigmy) a nebyly to zfušovaný bouračky nebo citröeny.
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Je to hodně o údržbě, ale ta bývá hodně rozdílná u různých značek... záměrně sem neuvedl toyotu  -_-, i když ten lexus to je v podstatě toyota no... a neříkám že nejsou majitelé kteří by ji nedokázali podělat...


Offline BAD

Jak říká BAD, prostě tu a tam musíš vzít ranec a do starýho auta ho nasypat. Pak je vcelku jedno o je to za auto. Upřímě neznám moc lidí kterejm by se auta fakt sypala (tedy kromě BADA a jeho sigmy) a nebyly to zfušovaný bouračky nebo citröeny.
já jsem právě myslel základní údržbu tj oleje destičky apod. ne vzít řachu a investovat  -_- vystřídal jsem dost aut a najezdím kolem 100tis ročně mimo sigmy sem byl se ším spokojenej samozřejmě že to m oh bejt třeba špatnej kus nicméně štěpán to samý a pak měl volvo a spokojenost :)
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
já jsem právě myslel základní údržbu tj oleje destičky apod. ne vzít řachu a investovat  -_- vystřídal jsem dost aut a najezdím kolem 100tis ročně mimo sigmy sem byl se ším spokojenej samozřejmě že to m oh bejt třeba špatnej kus nicméně štěpán to samý a pak měl volvo a spokojenost :)

No jasně spotřební věci, do 50000 to urcite bude olej, do 100000 rozvody, destičky, u škodovek i ložiska a takhle to lgicky postupuje v závislosti na stáří auta. Takhle pro mě vypadá kvalitní auto, prostě postupem času odcházej spotřební věci. A ne jako C5, kde se ve 20 vysere turbo, pak permanentě blikaj airbagy a v 50 to auto shoří, protože vznikl skrat v hydraulický jednotce.....
Ten ranec byl obrazně, u japonce je jakakoliv oprava ranec, ne jako u to tvyho vozu z NSR....
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline BAD

No jasně spotřební věci, do 50000 to urcite bude olej, do 100000 rozvody, destičky, u škodovek i ložiska a takhle to lgicky postupuje v závislosti na stáří auta. Takhle pro mě vypadá kvalitní auto, prostě postupem času odcházej spotřební věci. A ne jako C5, kde se ve 20 vysere turbo, pak permanentě blikaj airbagy a v 50 to auto shoří, protože vznikl skrat v hydraulický jednotce.....
Ten ranec byl obrazně, u japonce je jakakoliv oprava ranec, ne jako u to tvyho vozu z NSR....
souhlas hořet by auto nemělo :) nicméně zrovna ta moje třída není na servis nejlevnější spíš je fajn že  se zatim nic nesere je ale fakt že mám auto pokaždý cca rok až rok a půl a měnim za novější
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
No jasně spotřební věci, do 50000 to urcite bude olej, do 100000 rozvody, destičky, u škodovek i ložiska a takhle to lgicky postupuje v závislosti na stáří auta. Takhle pro mě vypadá kvalitní auto, prostě postupem času odcházej spotřební věci. A ne jako C5, kde se ve 20 vysere turbo, pak permanentě blikaj airbagy a v 50 to auto shoří, protože vznikl skrat v hydraulický jednotce.....
Ten ranec byl obrazně, u japonce je jakakoliv oprava ranec, ne jako u to tvyho vozu z NSR....

Z našich zkušeností to není u japonce, ale u mitsubishi  -_-...