GalantWeb

Ovzdušnění brzd

Offline Howler

Zdravím, připadne mi že mě jaksik vadnou brzdy tak chci vyzkoušet, zda by to nemohlo být zavzdušněním, jedná se o galanta 93(kulatý model): U jakého kola mám začit a v jakém pořadí, kamarad na Bmw to má podle vzdalenosti kola od brzdového valce


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

No, správně se odvzdušňuje od kola s nejdelším vedením. To je myslím levý zadní - za řidičem... Pak to druhý...
takze odvzdus. kolo to co je nejdale od hl.brzd. valce - mej hadicku ponorenou ve sklenicce nebo si porid specielni ventil.
Zmackni pedal - povol odvzdusnovak - proleti kapalina a pedal klesne - drz stale pedal zmacknuty u podlahy a utahni odvzdusnovak. Povol pedal pokr a tak dal...

So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Howler

no ja myslel že valec je u řidiče, vlastně kde se doliva brzdova kapalina, ale pokud jsem to dobře pochopil tak je na strane spolujezdce a ja mam začit s kolem za řidičem neni li tak?


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Valec je u řidiče, ale rozvod začíná až na straně spolujezdce, protoze tam je rozdělovač brzdnýho tlaku.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline droud

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 49
mněl bych dotaz a nechce se mi zakladat nový tema potředuju vimněnit brzdovku na galantovi 97 (ABS) není u toho nějaká záludnost dá se to viměnit stejně jak na normalním autě bez abs nebo se tam musi odvzdusnovat neco na víc??


Offline Drak

radši bych zajel někam, kde maj tlakovej stroj na výměnu. Je to spolehlivější a ušetříš si pak starosti s honěním bublinky.  Jinak se tam nic víc kromě kol neodvzdušnuje.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline GALI

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 12
nazdar pani...
menil som kotuce,tesnenia na piestiky a nejako sa mi nedari odvzdusnit system...robil som to uz na inych autach a islo to ok...niesom niejaky macher ale nedari sa...pedal akosi nie velmi tvrdne,unik kvapaliny niejako nevidno...jedine co som odpozoroval je ze pedal sa da pretlacit,slabo tvrdne a cele to potom nebrzdi...
co by som mal este pozriet???
vdaka za info


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline GALI

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 12
nazdar...
tak sme dvaja klasika slapeme ja hluchy a nic... ^_^


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

vzduch v ABSu je potvora
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Když odvzdušňuješ tak kapalina teče?
Radouš


Offline GALI

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 12
jj...
tecie.ten pedal aj stvrdne ale po starte je makky a brzdi to uplne na podlahe...hl.valec ak netecie je ok???
co by to este mohlo kurvit???
okrem mna ](-:
vdaka


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline Pepe

Nastartovat a opakovat odvzdušnění až do čisté kapaliny a to v pořadí :   PZ - LZ -PP - LP . Při běžícím motoru máš na páce i posilovač brzd . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline P3tronas

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
V dílenském manuálu pro Galanta 97 je pořadí na obrázku:



Offline Pepe

 :mellow:  Správná oprava ,  díky a omlouvám se za šíření nepravdy  :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001