GalantWeb

Nový přírůstek 2.5 automat

Offline elkappi

Dneska jsem si chtěl hodit konečně patý vrata z legnuma. Jsou lehčí než ty původní (nejspíš kit). Chtěl jsem si nechat i světla akorát do světel vedly 3 kabely a byli v nich dvou vlaknové žárovky. Po zapojení mi svítil celej zadek bylo to docela pěkný ale asi by to sralo lidi za mnou tak jsem přeházel elektriku a musel jsem tam dát i jiná světla. Ale konečně mám osvětlenou SPZ a legnumí křídlo :D
Galant navždy a FTO



Offline elkappi

No pravě tam nebyla světla svitly všechny ale bylo to jen a pouze v kabelu patých dveří a celích světlech pač do japonskýho světla(dvou vlákno) nedaš evropskou objímku (jedno vlakno)
Galant navždy a FTO


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

v japonsku mlhovky neznaj v zadu
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline elkappi

JJ tenhle legnum měl takovou prašivku ze spod na nárazníku (jezdil v anglii) Ale každopádně kdo chce počeštit legnuma musí mít kabelovej svazek kufru a lampy z evropana teda ty před face.
Galant navždy a FTO


Offline Drak

ani ne. z brzdovky se uděla mlhovka přehozením pinu v konektoru :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline elkappi

Já čuměl že tam vedou tři kabely a žárovka je dvou vlákno pokoušel jsem se přehodit objímky ale vypadali úplně stejně ale byli trošku jiný (jsem elektro neuměl) A reaguje ti centrál na zámek pátých dveří koukal jsem že ten původní zámek (eu) měl dva kabely který vedly do svazku ale japonec neměl jak kabely tak štekr ve svazku. Centrál v předu odemkl 5 dveře ale zámek 5 dveří zamkl jen kufr. Teď už chybí jen ten obrovskej šíbr kterej mi nikdo nechce udělat a motor a ten by tam šel špatně jsem předface 98 a bude vr4 bastl
Galant navždy a FTO


Offline Drak

to se zámkem musím někdy zkusit, to mě nenapadlo zkoušet odemknout auto kufrem :) měl jsem na kliči tlačitka na odemykání.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

 Ale motorový prostor je snad stejný  :undecided: :undecided:   tak jaký bastlení ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elkappi

prodloužený šrouby podložky cca 5 cm mezi nápravnici a kastli + 300 hp mi nepřijde bezpečný počkám na Jiřího Šantrůčka z české lípy až mi přenechá jeho sedana :D. A taky asi věděli proč dávat na legnuma litinovou nápravnici a né hliníkovou (před face)
Galant navždy a FTO


Offline elkappi

Takže dnes nový starý přírůstek Mitsubishi FTO GP 2.0V6 mivec. motor nejspíš K.O. poláci ho prodávají za 18 000. kastle bída s nouzí no uvidíme. Jinak galanty zatím mám tak mě nevyhazujte :D
Galant navždy a FTO


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline elkappi

Ano má to volant v pravo ale i přesto to bude moci jezdit u nás po silnici na CZ spz
Galant navždy a FTO


Offline Fabregas

Co stojí dát to na značky? Nepočitej světla atd. čistě administrativa?


Offline elkappi

Hele to jsem ještě neřešil mám problém s moterem ten stojí v polsku 18 000
Galant navždy a FTO


Offline elkappi


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Otázka do budoucna.Jde to vůbec předělat na levostranné,třeba z Eclipse?


Offline elkappi

Vyděl jsem jednoho i v kuloárech různých webů se mluví o velmi ale velmi malém množství co byli tak vyrobeny. Každopádně jsem ho kupoval s údajně potkaným motorem, po nastavení předních vaček motor šel na otočení ale teď potřebuji předělat světla. Nevíte o nikom kdo to dělá nejlíp firma nechci bejt vyhozen z dekry a připraven o cca 6000,- Ve světle jsou čočky pak sem hodím fotky. Jinak auto je hrozný chudák dost dílu je stejných jako na žraloku. Třeba napínací kladka serva,kliky a klima kompresoru jsou stejná, jen na tomhle je napínací kladka z nějákých rozvodů. Motor poblitej olejem netěsní vana. Barva je totál bez laku. V té barvě a verzi (GP pyrenejská černá) by jich mělo být vyrobeno pouze 11 kusů. Převodovka je prý taky nějáká lepší. Ale to jsou jen spekulace. Mé 1)přání bylo zachránit motor to se zřejmě podařilo. 2) Dostat to na spz. 3) dát do co nejvíc původního stavu.
Galant navždy a FTO