GalantWeb

LPG v galantu nejen z ekonomického pohledu

Offline Hoody

Prave, celkove me to sere, kdyz sem prodaval galanta, byl sem s tim v jedny dilne za zlicinem, u typka co dela do japoncu, mel tam naky zavodni supry a tak, a rikal ze to je bida u vsech japoncu ta rez no, mel tam to novy gtr a rez a taky uz rezlo...
Takze pujdu do nemecka.. Snad na tom (s korozi!) budou lip.
jezdím za LPG ;)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Banung

A jak hnijou nový Hondy? Alternativně uvažuji o CR-Z. Ale galant v kombíku je i celkem dobrý rodinný auto. CR-Ztko je nouzovka...

Jak to je tedy s kastli na VR4. To je fakt nerez? Dá se o tom někde něco dočíst?
Ale to by byl taky pouze hobbycar. Protože Mitsubishi Galant VR4 - LPG - to bych si asi musel nafackovat sám  ](-:
« Poslední změna: 15.11.2013 - 19:06:35 od Banung »


Offline Aldik

No hlavně by tě ten plyn do VR4 vyšel podle mě tak na 60+ tis...


Offline Pepe

Šestiválec s řízením DFI  (EZ SGI) 36 000.- czk.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Aldik

Aha, tak melu zmaty... jsem myslel, že se hodně připlácí, když je to turbo motor, ale není to takovej ranec...


Offline Pepe

ECU LPG zůstává a mění se jen reduktor - dle výkonu motoru .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

To je nějak moc na 4 válec ne?
Flashlube neni třeba a myslim, že ho tu ani nikdo nemá..teda na V6 určitě.
Futrál na rezervu...a budeš jí vozit? Já se na ní vykašlu a mam v kufru malej kompresor a opravnou sadu s knotama. Pokud gumu říznu tak mi rezervu prostě někdo přiveze. Stejně 99% najezdíš pár desítek km od baráku.
Snímač nádrže jsem viděl buď v ceně nebo třeba na harfě za 600 a kolik je rozdíl za plnění pod víčkem? litr?
A cosi sehnat použitej systém? Třeba i s nádrží co  pár let vydrží?

Přepsal jsem sem odpověď z mailu od toho pašáka z firmy co montujou Tartarini, a málem jsem omdlel... Vzhledem k tomu, že teď furt s galantíkem bojuju, tak s tím plynem ještě uvidim a nevim, jestli si ho vůbec necham, už mě to nějak nebaví, ale štve mě to, to auto se mi líbí a je podle mě na ty roky fakt v hezkým stavu a mechanicky super... :o(


Offline Pepe

Ve VZLÚ v Letňanech sídlí firma Tc101 , majitel Tomáš Hanzl , zeptej se kolik stojí DFI system na čtyřválec . Je to sekvenční vstřik. :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

Ve VZLÚ v Letňanech sídlí firma Tc101 , majitel Tomáš Hanzl , zeptej se kolik stojí DFI system na čtyřválec . Je to sekvenční vstřik. :mellow:

Jojo, poptam se, ale až montáž bych řešil, až jak mi rozchodí, nerozchodí Galantíka... Jsem úplně vzteklej, když vidim v Milovicích jednoho cikána-taxikáře (odporná a pro mě nepřekousnutelná kombinace) kterej jezdí ve zplynovaný starý plesnivý vybydlený Hyundai Sonata, kterou mělo 10 majitelů a auto má cenu tak desítku, a co tady 2 roky bydlim, tak mu to jezdí furt, a já s krásným servisovaným autem po 1. majiteli mam furt problémy...  ](-: ](-:


Offline Pepe

Závady se odstraní a bude jezdit . Jiak SONATA má motor od MITSUBISHI , 2,5l  V6 . To naštve.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

Závady se odstraní a bude jezdit . Jiak SONATA má motor od MITSUBISHI , 2,5l  V6 . To naštve.

To jo, tohle je ale dvoulitr... To jo, závady se odstraní, ale odmítam do toho nacpat dalších 20 talířů... Nejvíc se bojim zejtra tý 2 km cesty do servisu po vlastní ose, aby se mi ten ruplej řemen (já dělam jak kdybych 100% věděl, že je to ono) nedostal do rozvodů...


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Co by stál plyn na V8,pokukuju,ale fakt až do budoucna po Mustangu 2005, jako další uložence. :undecided:


Offline Pepe

 ](-:  45 000 ,- odhaduji . Ale zašli dotaz na tc101.cz .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Zašlu, ale to bude tak nejdřív v létě, :( spíš za rok a něco.


Offline FrantaPMJ

Ve VZLÚ v Letňanech sídlí firma Tc101 , majitel Tomáš Hanzl , zeptej se kolik stojí DFI system na čtyřválec . Je to sekvenční vstřik. :mellow:

tak jsem dal dotaz na tu firmu Tc101 na ten systém DFI, tak uvidim, co odepíšou. Pořád bych si chtěl Galantíka nechat...


Offline FrantaPMJ

Hodim sem přepis mailu s nabídkou, je to delší, tak snad neporušim nějaký pravidla fóra - třeba ta přestavba 4G63 na LPG někoho bude zajímat...


"Na základě Vaší poptávky Vám zasílám informace a cenovou nabídku na
přestavbu Vašeho vozu na LPG.

Naše společnost je hromadným dovozcem holandského zařízení. Přestavby na LPG
máme schválené Ministerstvem dopravy ČR jako hromadné a platí i pro typ
Vašeho vozu. Při přestavbě provedeme zápis o přestavbě do TP, vystavíme
přílohu k TP a provedeme zápis - registraci přestavby do systému MD ČR. Vy
si zajdete jen na příslušně správný dopravní úřad kde Vám provedou za
poplatek 50,- Kč zápis do OTP.

Nabízené zařízení: Holandské, Italské
Garantovaná záruka na přestavbu: 3 roky nebo 100 tis. km
Akční sleva: při objednání do 30. listopadu ušetříte 4.000,- Kč
Možnost financování na splátky (fa ESSOX - (10 splátek +1 splátka jako
navýšení)
Poznámka: vozy Mitsubishi jsou prodávány na některých trzích nové s
přestavbou na LPG, např. ve Francii, Německu apod. se systémem LPG od firmy
GFi, tedy shodným jaký Vám nyní nabízím k přestavbě. Při přestavbě je nutné
použít systém přimazávání ventilů a ventilových sedel Flashlube (cena 2500
Kč)

Místo přestavby: Praha 9 - Letňany,

Přidaná hodnota: kvalitní zařízení s dlouhodobou životností se dá jednoduše
použít i do nového vozu v případě prodeje, nebo ukončení provozu
přestavěného auta

3 možné cenové varianty Vaší přestavby:
Kalkulováno pro vůz: Mitsubishi Galant 2,0
Doporučený LPG Systém: SGi, tj. sekvencni vstrikovani plynu,
Nádrž:  toroidni namísto náhradního kola

Varianta 1
1) originální holandský systém EZ SGI - cena přestavby 40 000 Kč, po slevě
36 000 Kc

Varianta 2
-  levnější, avšak stále velmi kvalitní varianta
2) holandský systém SGI typ1 + italský vstřikovač a reduktor tlaku - cena
34 000 Kč, po slevě 30 000 Kc.

Varianta 3
- ekonomicky úsporná varianta italského tradičního výrobce
3) sekvenční vstřikování italské firmy Stefanelli s membránovými vstřikovači
- cena 28 000 Kč, po slevě 24 000 Kč.


Všechny varianty se liší v použitých vstřikovačích.
1) jedná se o holandské vstřikovače membránové (již 3. generace), kdy
Životnost těchto vstřikovačů je plánována více než 200 tis. km.

2)jsou použity italské vstřikovače, pístové. Tyto vstřikovače se repasují po
cca 60 tis km (cena repase je cca 5000 Kč), repase spočívá v kompletní
výměně vnitřku tj. pístky, gumičky, dorazy, pružinky atd.

Aby jste se lépe vyznal v nabízených systémech zde je stručný přehled:

1) EZ SGI - tato varianta je nejkvalitnější, jedná se o provedení
automotive, tedy profesionální výroba dílů určených přímo do automobilů a
jejich motorů. Zde panují speciální normy a požadavky, zejména na vysoké
teploty a odolnost na otřesy apod. Toto zařízení jednak jako celý systém,
nebo i jednotlivé komponenty používají výrobci automobilů do svých modelů s
LPG a CNG.
Na toto zařízení poskytujeme záruku 3 roky a 100 tis. km.

2) SGI - DFI - jedná se shodné zařízení s tím, že jsou použity levnější díly
- italské výroby (regulátor tlaku a vstřikovací lišta). Rozdíl je zejména v
provedení vstřikovačů, kdy se nejedná o membránové samostatné vstřikovače
ale o vstřikovače pístové v jedné liště. Tyto vstřikovače je třeba po jejich
mechanickém opotřebení repasovat.
Na toto zařízení poskytujeme záruku 3 roky a 100 tis. km, mimo vstřikovačů.
U těch je záruka 50 tis. km.

3) STEFANELI - jedná se o systém italské výroby určený zejména pro starší
typy motorů. Tento systém mám jednoduší výpočet dávkování směsi a méně
účinnou spolupráci -  komunikaci s benzínovou řídící jednotkou. U některých
přestaveb novějších vozů může docházet k ojedinělým případům aktivace
kontrolky palubní diagnostiky. Konstrukce vstřikovačů je membránová.
Na toto zařízení poskytujeme záruku 3 roky a 50 tis. km.

K přestavbě používáme pouze schválené díly originální holandské a italské
výroby (AG Autogas systems, Teleflex, GFI, Emmegas, Tomasetto, IMZ a
další)homologovane dle evropskeho predpisu EHK 67R01.

Všechny komponenty našich LPG sad jsou primárně určeny pro použití v
automobilech a pocházejí a od renomovanych dodavatelu automobiloveho
prumyslu: BOSCH, SAGEM, VALEO, JOHNSON CONTROL, AMP - TYCO. Nehrozí tedy
ztráta jejich funkčnosti a nutnost jejich předčasné výměny, např. u
elektroniky z důvodu vysokých teplot v motoru.

V ceně přestavby Vám rovněž poskytneme:
- veškeré legislativní náležitosti vč. zápisu do TP a přílohy LPG TP
- revizi a kontrolu systemu po ujeti cca 1500 km

V ceně přestavby není zahrnuto:
- natankování nádrže LPG cca 50 l
- příp. výměna zapalovacích svíček (nutno posoudit dle stavu stávajících)

Doba trvání prestavby: 2 - 3 dny, po domluve pracujeme i o víkendech.

Proč realizovat LPG přestavbu u nás?
Za srovnatelnou cenu s "méně kvalitními LPG systémy z Polska (např. Elpigaz)
a Italie (např. Tartarini)" můžete získat spolehlivé LPG zařízení v nejvyšši
třídě kvality.


Offline Banung

Co by stál plyn na V8,pokukuju,ale fakt až do budoucna po Mustangu 2005, jako další uložence. :undecided:
Až budeš kupovat toho Mustanga, nebudeš prodávat myšáka?  :mellow:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Doufám,že nebudu muset ,chci oba.
Ale ,kdo ví, jak to všechno bude.


Offline Pepe

U toho LPG, myslím si , že v kalkulaci je 6ti válec , to dělali na mém voze. :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001