GalantWeb

Kontrolka brzd. kapaliny

Offline Mr. Knorr

Ahoj vsem, prosim o radu, koupil sem galanta rok 97 a cestou domu, cca 600km mi zacala prava predni brzda vydavat podivne zvuky pri brzdeni, neprojevovalo se to pri vysokych rychlostech, pouze pri dobrzdovani na krizovatce. Kolo uplne varici a pri zvednuti s nim slo spatne otacet, takze sem usoudil ze je zatuhlej pist a pribrzduje. Nove brzdy budu mit za tyden, tak sem to chtel trochu vycistit aby to jezdilo aspon do te doby. Vycistil sem, zjistil ze je spatna ta prachovka kolem pistku. Rozhybal sem to a dal zpet, odvzdusnil, dolil kapalinu na stredni hodnotu v nadrzce a od te doby mi to brzdi, nedela to moc podivnych zvuku ale sviti mi vykricnik ve stredu palubky, myslim ze to je ukazatel male hladiny brzdove kap. Cim by to mohlo byt? Vse zatim funguje normalne, nove brzdy budou za tyden, tak to snad vydrzi a nerozbiju si na tom hubu :(
Galant 2.5i v6 24V 121Kw

Prague


Offline Rupert

Červený vykřičník se rozsvítí při zatáhnutí ruční brzdy...
galant 97 2.0


Offline Drak

když tak se koukni jestli se ti nezasek plovák v nádobce s brzdovkou a dolej ji na max.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Mr. Knorr

když tak se koukni jestli se ti nezasek plovák v nádobce s brzdovkou a dolej ji na max.


dolito na max a stale sviti. Jak zjistim jestli se zasekl plovak? Ja ho tam nikde nevidim  :o
Galant 2.5i v6 24V 121Kw

Prague


Offline Drak

je to takové plovací sítko, které dole při nízké hladině zatlačí na kontakt spínače (černý valcovitý kontakt na dně).
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Mr. Knorr

Kapalina dolita na max a nic, do nadobky se podivam dnes odpo, koupim sadu na pretesneni brzd a pak znovu naleju brzdovku a odvzdusnim a pak uvidim co to udela, kolo se mi porad zahriva...
Galant 2.5i v6 24V 121Kw

Prague


Offline Drak

bud zatuhlý váleček(y), zasekle brzdové desky (stčí odstranit rez a desky se musí po pérkách snadno pohybovat a nebo zatuhlé uložení brzdiče na čepech (vyčistit gumové uložení třmenu na dvou válečkách a namazat vazelínou).
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Mr. Knorr

desky se pohybuji volne, pistek uz sem mel rozebranej a je zatuhlej, ale to ulozeni trmenu bylo taky takovy dost tuhy, jestli sou to ty dva srouby ktery drzej ten brzdic na kole aby neupadnul, jeden nahore a druhej dole, asi 8cm dlouhy. Promazu, pretesnim a bude to ok, doufam. Jinak z miciny mam obrovskou radost, radio vubec neposloucham, tomu koncertu pod kapotou se nic nevyrovna :-) Spoustu lidi me od koupe galanta odrazovalo, ale ja sem presvedcenej ze sem koupil nejlip jak se mohl   :laugh:
Galant 2.5i v6 24V 121Kw

Prague


Offline Mr. Knorr

Tak sem koupil opravnou sadu tesneni, opravil sem brzdic, brzdi dobre, mam pocit ze se nepribrzduje, ale kolo je porad horky, stejne jako to vedlejsi, zadni sou i po divoky jizde studeny, ale ty predni sou dost horky a pri pomalym dobrzdovani to porad tak jakoze divne "chroupe" zaroven s otacenim kola, nevim jak to lip popsat  :o

jo a kontrolka brzdovky shasla, pravdepodobne zaseklej ten polystyrenovej plovak v nadrzce. Je normalni ze se ty kola tak hrejou? Predni sou horky obe stejne, ale chroupe jen v levym...
Galant 2.5i v6 24V 121Kw

Prague


Offline Drak

Chroupaní může být ložisko. Když to chroupe jen v rejdu, bude to nejspíš kloubem. Zahřívání je divný. Kolo se normálně lehce otáčí, když je nauto na heveru?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Mr. Knorr

kolo se lehce otaci a na chroupani nema vliv jestli je kolo v rejdu, chroupe vetsinou pri dobrzdovani pred krizovatkou, kdyz jedu treba uz jen tricet, dvacet... vetsinou to chroupne jako kdyz by byl nejakej bordel na kotouci, ale kotouc je cistej, je na nem este dost masa, vypada jak skoro novej, kdyz sem mel auto na dvou heverech a motorem sem tocil kolama jak pri jizde po silnici tak se kotouce zdaly bejt rovny, v destlickach se pohybovali volne.
Galant 2.5i v6 24V 121Kw

Prague


Offline Drak

pak by ještě mohly o sebe škrtat snímač a kroužek ABS
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Mr. Knorr

Mozna se zeptam blbe, ale kde to najdu?
Galant 2.5i v6 24V 121Kw

Prague


Offline Drak

To najdeš za těhlicí. Když se koukneš zezadu na poloosu. K čidlu vede drat a podle toho jej najdeš.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Mr. Knorr

MAm pocit ze ten krouzek by chroupal porad a ne jen pri brzdeni, nebo se pletu?   Kazdopadne to asi budou koutouce, teda jeden kotouc. Kdyz lehce brzdim tak okolo kila tak mi to hazi volantem a kdyz dobrzduju pomalu ke krizovatce tak mi to chroupe jakoby pri kazdy otacce kola v tom samym miste. Zkusim novej kotouc, mam rezervni  :mellow:
Galant 2.5i v6 24V 121Kw

Prague


Offline Mr. Knorr

A je to vyreseno, bylo to kotoucem. Dal sem nove, vetsi a vymenil sem i brzdice... Ted je vse ok, vrele dekuji za rady :-)
Galant 2.5i v6 24V 121Kw

Prague