GalantWeb

Trewor kupuje kombíka

Offline Trewor

Ahoj,
po Galantu koukám už nějakou dobu a dneska jsem se byl kouknout na toho co se nabízí na tipcars v Jablonci.
Stál už tam evidentně bez hnutí docela dlouho ale i tak naskočil na startovačku na první otočení. Měl jsem to na rampě a koroze byla mimo PZ lem na přijatelný úrovni...teda až na vejfuk...spoj zadního dílu se bude muset řezat. Při projžďce jel jak po másle. Řadilo to moc hezky, motor šel opravdu kultivovaně, bez cvakání, hučení už když byl studenej a po zahřátí ještě ztichl...samozřejmě. Otáčky držel ale jednou sám zdechl, ale to byl ještě studenej. Výbava co jsem zkoušel komplet fungovala a interiér byl zachovalej.

Ale je tu velký ale.
Naprosto tvrdá brzda.
Tak 1cm zdvihu a na štěrkovym plácku to kola zasekávalo.
Prodejce tvrdil, že to je tim že je to automat a že jsou zarezlý brzdy...i když teda zarezlý byly fakt pořádně(hold stání venku pravděpodobně přes celou zimu udělá sví) ale i tak mi to přišlo moc tvrdý. Co myslíte, mohlo by tam bejt něco špatně?
Jinak se mi líbil...tichej, pohodlnej, sem tam nějakej šrám ale to mi neva.

Nějak jsem tu nenašel nějakej soupis rak pro kupující. Napadá vás něco na co bych se při případný druhý prohlídce měl zaměřit?
A v případě koupě, co mimo běžnejch věcí(náplně, filtry, rozvody) seřídit, vyměnit?
Díky moc
Vlasta - Trewor
« Poslední změna: 19.03.2013 - 21:13:16 od Trewor »
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

Jediná problémová věc na tomto voze bývá motor GDI a nastavení klapky sání - v případě že se do toho někdo hrabal . Jinak kromě zadních lemů  a okolí hrnců předních tlumičů tento vůz nemá chybu . Podle VIN na obrázku je výstupní datum výroby - někde se udává 2.12.99 nebo na ruském webu 1.12.98   Doporučení - ber ho . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Co jsem si ho procházel tak uchycení předních tlumičů bylo jen olezlý kolem svarů...na tatíkovo Focusu II(rv 2007) jsou některý místa orezlý víc...takže  :-D
Zadní lemy jsem koukal stojej litr tak by nebyla taková pálka to nechat vyvařit ale to bych stejně nechal až by toho bylo víc. Přední lemy jsou zatim jen s bublinkama, LZ je víc ale né do hloubky a bublina u pravýho bočního blinkru.

Ale ty brzdy se mě teda vůbec nelíbily.  Než tam pojedu s bráchou (bude to auto pro oba) tak se s nima dohodnu aby je očistili aby se s tim dalo normálně jet. S takovejhlema bych to někde probrzdil a akorát si namlel
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


michal95

  • Host
Já bych to bral...jsem spíše zastánce 2,5 v6 120kw, ale GDI bych taky snesl  :D Každopádně počítej s těmi zadními lemy - výměna/ vyvaření. Potom bych se zaměřil na ty brzdy - chtělo by to komplet zadek+předek. Jinak galant netrpí žádnou nemocí  -_-  Sem tam nějáká koroze, ale to je tím že na to nikdo od výroby nešáhl. Taky jsem měl  na dílně ford focus 2005 a byl ze spod víc zrezlej než galant z roku 98  :laugh: To je asi tak vše  :mellow:


Offline Jindřišák

No já nevím, asi bych se snažil tomu GDI pokud možno vyhnout, ale jinak vypadá dobře, to se musí nechat.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Trewor

Zejtra jedu kouknout na tohohle Galoše s V6
http://www.sauto.cz/osobni/detail/mitsubishi/galant/12343716?goFrom=list
Tak snad bude motor a převodovka OK páč za 42 je to pěkný.
Neznáte to auto náhodou někdo?
Jen teda dřevem obloženej volan, řadička a ručka....no to mě po*** na holý záda. Jestli bych do toho šel tak si tu z toho GDI sport editionu na ND hned beru obyč ovládání a 17" kolesa...to víte kola dělaj auto :P

Tak držte palce ať je to zdravý a můžu si s majitelem plácnout.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Werewolf66

tak ted to nejak nechapu, ty mas jeste jednoho galanta na dily ?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Výbava je luxusní a cena taky dobrá,bral bych ho hned. ^_^


Offline Trewor

tak ted to nejak nechapu, ty mas jeste jednoho galanta na dily ?



z tohohle http://www.galantweb.com/index.php/topic,3257.0.html

Ale, že by se mi v tomhle nečase chtělo lízt pod auto...no aspoň si vezu nájezdy
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Trewor

Takže autí je docela OK co se koroze týče, ale má nějaký mouch...no za tu cenu aby nemělo že...
1) pořádně se nevrací táhlo na otvírání kapoty..ale to by se podle mě dalo rozchodit...takže nijak neřešim
2) větrák je KO...jak by to bylo s víměnou? Je to hodně o nervy? Já se pod palubkou ve věcech co k nim vedou dráty nerad hrabu
3) palivoměr nějak zlobí. V autorizovanym  servisu mu prej říkali, že to je celkem běžný.. Napadá vás co to může bejt? Popřípadě kolik stojí oprava a udělal bych to sám?...úplnej lempl nejsem :-D
4) přední nárazník si hrál na berana ale je to jen sem tam prasklyna a levej podběhovej plech je lehce ohoblovanej.
s autem se buď do něčeho nacouvalo nebo dostalo lehkou ránu zezadu. Takový ty plechy k nádrži jsou zohýbaný a je to vytrhlý z nejtů na levý straně dole(šlo by nasadit). Ale tak z 2m je to cajk a je jen popraskanej lak. + U předchozího majitele by měl mít slíbenej náhradní ale v jiný barvě.
5) jak už jsem říkal, dřevem obloženej volant, řadička a ručka...to bych chtěl vyměnit...u měnění toho obložení nejsou nějaký záludnosti?
6)jen na 15" kolech s novejma zimákama, takže nechat podle někodo zapsat 17" a koupit z nějakýho KO Sportu origo obruče.

Motor i převodovka se zdály v pohodě, brzdilo to dobře, nikde nic nemlátilo...

Otázkou je jestli se to vyplatí když tam budu muset dost věcí předělávat/opravovat?
Hlavně ten palivoměr a větrák...ten se třeba schání jak?
Díky za rady ;-)
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Za tu cenu, musíš s ňákou mouchou počítat.  V6 v plný palbě a kombi za tyhle peníze asi jinde neseženeš. :undecided:
Jinak, jestli tě dobře chápu, že se chceš dřeva zbavit , jsem první zájemce o řadičku a ručku. ^_^
« Poslední změna: 19.03.2013 - 21:14:19 od Rob »


Offline Drak

u větráku nejspíš odešel vykonový spínací tranzistor. to jsou dva šrouby a konektor hned za kaslíkem u spolujezdce, Palivoměr je nejspíš utopenej a nebo odešel potenciometr. je to na víměnu a přístup je hned pod zadní sedačkou a plechovým krytem. U dřevěných dílů v interieru nejsou žadné záludnosti. všechno je to jen nacvakené a nebo na samořezný šroub. Zadní narazník ma jen zmáčklou výstuhu a ta se dá srovnat a natáhnout ohnutý držáky.

Vzhledem k výběru jaký tu je, je to ještě slušný kousek. Ještě se koukni v DE, jestli tam nenajdeš nějaký, který nebude dřevěnej
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Daneczek

mě auto taky ukazovalo misto plny nadrze pulku a  rucicka tim padem vecne lezela dost dole pod stupnici... vyndal jsem plovák  a pak ho šteloval až jsem to tak nějak trefil kolik má ukazovat a musim říct že jsem to trefil parádně, nevim už jak vypada přesně , vpodstatě jsem posunul jezdec na tom potenciometru


Offline Trewor

Takže se na něj pojedu mrknout ještě s Nejvyšším :-D
S tim ukazatelem paliva i výměnou řadičky/ručky jste mě potěšili...
Jestli se i napodruhý bude líbit tak si zkopčim od bráchy kupní smlouvu a na velikonoce by mohl bejt doma :-)

+to Rob...JJ dřevo nemusim, takže jestli ho budu brát tak se někdy stavim nebo se stavíš ty (jsem z Prahy 4) a prohodíme to  :mellow:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Daneczek

projíždím si internet a narazím na tohohle... http://auto.bazos.cz/inzerat/22834456/Mitsubishi-Galant-25-V6-PERFEKTNI-STAV.php   ... ten se podle mě  zdá taky v pohodě takhle na oko  :D


Offline Misak

Ja si rikam, ze az na predni naraznik je nejak moc podobny tomu memu. A fakt ze jo, taky automat :-) Jestli chces zazit co je to pohodli, tak doporucuju. Nebo zajed k nam na Prahu 6 a ja nebo Rob te provezem ;-)
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Trewor

Dneska jsem ještě prošel auto s Drakem, kterej odhalil ještě nějaký nedostatky jako volnej zámek kapoty, ramena vpředu už né úplně 100% a že budou chtít vyměnit svíčky (jak jsem zvyklej na 4hrnec a na TDi s čistě jen trubkou končící za dveřma :evil: tak mi ani nepřišlo, že to nejde úplně hladce jak V6 má) a s chlapíkem jsem si plácnul.
Takže příští tejden by měl bejt Galoš doma ^_^
A Drakovi velký Dík...kontrola od někoho kdo se v tom autě vyzná je opravdu k nezaplacení
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206