GalantWeb

První žralok

Offline T4urQs

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
Ahoj kluci,
chtěl bych si pořídit spolehlivé auto do nepohody s nevšedním vzhledem. Moje první volba byla BMW 530d (avšak časem jsem začal od této volby upouštět) a tak jsem brouzdal po netu a narazil jsem na toto vzhledově vstkutku výjmečné auto. Po bližším seznámení v podobě přečtení pár recenzí jsem začal uvažovat nad koupí. Jediné s čím si nevím moc rady je, jaký vybrat motor, zda-li 2400 GDI nebo V6 2,5. Zaměřil bych se především na spolehlivost a celkovou cenu provozu.
Dále bych se chtěl zeptat, zda-li se hodně liší kombi od sedanu(vyjma konstrukční stránky). Do auta bych chtěl zainvestovat částku kolem 100tisíc.

S pozdravem Johny ;) 
Seat Cordoba 1.4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline morfes

Jak říká Rob, V6 2,5 na 100%. GDI žere a nejede (doufám že někoho neurazím). Jak to myslíš jak moc se liší kombi od sedanu. Kombi má větší kufr :P
Ne u kombajnu jsou samonivelační (doufám, že to říkám správně) zadní tlumiče a při výměně je to docela raketa, takže se majorita lidí rozhoduje je vyměnit za obyč. Jo a taky kombajn má v zadních dveřích repro, což má sedan na zadním platu :D
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Jindřišák

Přesně tak, přímej vstřik určitě nebrat. Je navrženej na japonský poměry a se sirnatým evropským benzínem si neporadí. Ve výsledku žádná uspora a vstřiky se zanáší, případně musíš tankovat benzín s vyšším oktanovým číslem. Jestli chceš něco ušetřit, tak můžeš tu 2.5 V6 přestavět na plyn a budeš spokojenej. -_-
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline T4urQs

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
Kolik si vezme v průměru 6V pokud ho člověk nebude honit ? Je možné se dostat s dlouhodobou spotřebou pod 10l ?
Seat Cordoba 1.4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
To asi jak komu  :mad:,mě asi ne, ale nák moc to neměřím.


Offline T4urQs

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
No asi bude nejlepší se zastavit na nějakym srazu a podívat se na to auto zblízka... Nebo je tu někdo z okolí Liberce ?
Seat Cordoba 1.4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No srazy se moc nekonaj, ikdyž ted bude 10 let výročí klubu, tak možná se donutíme se sejít. :mellow:


Offline Werewolf66

No asi bude nejlepší se zastavit na nějakym srazu a podívat se na to auto zblízka... Nebo je tu někdo z okolí Liberce ?

ja sem jablonecak....ale mam jen dvoulitr ;)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline morfes

Kdysi jsem sem dával cestu z Poděbrad Plzně za 7,8l. Po dálnici 120-130km/h a že by byl brzda provozu se říct nedá. Pod deset jezdím běžně na dálky. Dáš tempomat a moc nešlapeš na plyn. Hlavně neprošlapávat na zem, to pak vidíš jak se ti ručička palivoměru sune dolů ](-: na 55l nádrž 600km minimálně. Galant nemá žádný palubní počítač, takže si budeš muset oprášit matiku pro základní školy  :laugh:

Ale rozhodně se autem nejdřív projeď ať to vidíš. Nedávno tady byl kamarád s E39 a měl jsem z toho sedadla spolujezdce klaustrofobii...prostě palubka děsně blízko, levá noha mě dřela o tunel, uzoučký přední okno. Na to o kolik to auto má být lepší, tak jsem se v galantu cítil tisíckrát lépe...takový vzdušnější.

Nečekej od V6 nějaký závody, je to spíše rychlejší přemísťovadlo, i když jsem dal 0-100km/h podle stroje na měření zrychlení 7,6s...maximálka papírová 225km/h, Nm 224, 163PS. Předokolka, což by tě taky nemuselo potěšit, zvlášť když jsi plánoval E39 zadokolku. Dvojka točí do 110km/h tacho. Ovšem ten kopanec při 3,500 otáčkách a plnej knedlík, to bych v současnosti nevyměnil :)
tady máš moji 4 roky starou recenzi :D
http://moje.auto.cz/PetrL/mitsu.html
« Poslední změna: 07.06.2012 - 21:23:51 od morfes »
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline T4urQs

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
Tak to je fajn, já jsem z Turnova ;) .. jinak někde jsem četl, že se u galanta řadí na dvě doby, tzn: nejdřív vyřadit na neutrál, chvilku nechat a pak tam dát rychlost.. prej kvůli ŘJ že musí přenastavit parametry vstřikování a zapalování na správný záběr motoru z nižších otáček po přeřazení nahoru.. je to pravda ?  Jinak k tomu palubnímu PC, novější model 02 už měření spotřeby má ne ? No se zadokolkou je zas v zimě docela problém, takže Galant si myslim má v tomhle dost navrh. E39 je dost nízká a prostorná, tedy aspon verze kombi, měl jsem možnost se v tom projet a oproti mý cordobe 44kw je to raketa :D
« Poslední změna: 07.06.2012 - 21:32:57 od T4urQs »
Seat Cordoba 1.4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
02 Nemá, ale dá se tam implantovat universál a to řazení fakt chce nepospíchat, ale jestli je to půl vteřiny max?


Offline morfes

s tím řazením to slyším poprvé :angry: při 5 letech co ho mám a najetých 270000km s jedním motorem nemám problém a to řadím jako drak, tzn co nejrychleji :laugh:
PP: tak to netuším, takhle "mladý" se jen tak nevidí, myslím, že se dělal někdy do 2003. Pokud do toho chceš vrazit 100 000, tak si přijdeš k parádnímu kousku, tomu věř. Nicméně já bych šel do kombajnu, páč má střešní okno až skoro nad zadní sedačky a můj sedan nemá střešní okno vůbec :-(
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline T4urQs

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
Nad kombajnem docela uvažuju..nejlepší by bylo se projet jak v sedanu tak v kombi a zjistit co bude lip vyhovovat..
Seat Cordoba 1.4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jízdní vlastnosti budou stejný, jen jde o to ,co se ti líbí víc nebo jestli chceš vozit vzduch. ^_^.Zkus se domluvit s Drakem, ten má kombajn v biturbu a pak si teprve nebudeš vědět rady s výběrem žraloka. :mellow:
« Poslední změna: 07.06.2012 - 21:47:37 od Rob »


Offline morfes

Kombi bude těžší :laugh: koukám že sedan má ofiko z 0-100 za 7,9 to jsem netušil ](-: tak to už těch mejch 7,6s není takovej extrém :D

Rob: ovšem to už chce tak dvakrát takovej rozpočet a dvě auta na předělání na volant na správnou stranu :D
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Souhlas, ale pokud by chtěl opravdový žžžžžžíhadlo? ^_^. Nedávno tu někdo házel link na levostranou VR-4 ,snad z polska, ale cena byla nad 100.
« Poslední změna: 07.06.2012 - 22:00:32 od Rob »


Offline Werewolf66

Tak to je fajn, já jsem z Turnova ;) .. jinak někde jsem četl, že se u galanta řadí na dvě doby, tzn: nejdřív vyřadit na neutrál, chvilku nechat a pak tam dát rychlost.. prej kvůli ŘJ že musí přenastavit parametry vstřikování a zapalování na správný záběr motoru z nižších otáček po přeřazení nahoru.. je to pravda ?  Jinak k tomu palubnímu PC, novější model 02 už měření spotřeby má ne ? No se zadokolkou je zas v zimě docela problém, takže Galant si myslim má v tomhle dost navrh. E39 je dost nízká a prostorná, tedy aspon verze kombi, měl jsem možnost se v tom projet a oproti mý cordobe 44kw je to raketa :D

jako jestli budes chtit, muzem se nekde srazit, jen upozorneni ze nemam uplnou lestenku :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline LivArt

Legnum Bitrubo přestavěný na levostranný řízení se objevuje na allegru celkem pravidelně, není o ně moc zájem. Třeba tadyto, ale to se zas nevejde do limitu. Ale žžžihadlo to je, to zas jo :mellow:
To s tou převodovkou se mi zdá divný, stává se, že odejdou synchrony a jde řadit hůř, ale že by až tak... Spíš, až budeš vybírat nějakej konkrétní kousek, tak se podívej po rzi zespoda a na zadní lemy.