Kdysi jsem sem dával cestu z Poděbrad Plzně za 7,8l. Po dálnici 120-130km/h a že by byl brzda provozu se říct nedá. Pod deset jezdím běžně na dálky. Dáš tempomat a moc nešlapeš na plyn. Hlavně neprošlapávat na zem, to pak vidíš jak se ti ručička palivoměru sune dolů
na 55l nádrž 600km minimálně. Galant nemá žádný palubní počítač, takže si budeš muset oprášit matiku pro základní školy
Ale rozhodně se autem nejdřív projeď ať to vidíš. Nedávno tady byl kamarád s E39 a měl jsem z toho sedadla spolujezdce klaustrofobii...prostě palubka děsně blízko, levá noha mě dřela o tunel, uzoučký přední okno. Na to o kolik to auto má být lepší, tak jsem se v galantu cítil tisíckrát lépe...takový vzdušnější.
Nečekej od V6 nějaký závody, je to spíše rychlejší přemísťovadlo, i když jsem dal 0-100km/h podle stroje na měření zrychlení 7,6s...maximálka papírová 225km/h, Nm 224, 163PS. Předokolka, což by tě taky nemuselo potěšit, zvlášť když jsi plánoval E39 zadokolku. Dvojka točí do 110km/h tacho. Ovšem ten kopanec při 3,500 otáčkách a plnej knedlík, to bych v současnosti nevyměnil
tady máš moji 4 roky starou recenzi
http://moje.auto.cz/PetrL/mitsu.html
« Poslední změna: 07.06.2012 - 21:23:51 od morfes »
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy