GalantWeb

Zadni lemy

Offline Werewolf66

Obracim se na vas s otazkou. Na kolik vyjde prevareni zadnich lemu i s barvou?. Svarecku,misto ani zkusenosti nemam,takze si to asi necham u nekoho udelat ale nevim jak se pohybuji ceny,na co si dat pozor a tak. Jake mate zkusenosti?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Berzelius

No taky se na to chystám ..asi už rok :-DLemy sem koupil tuším za 1400,- přes Jindřišáka a řezání a svař. nechám dělat kámoše (dvorní mechanik),pomáhal sem mu na baráku,takže za hubičku a překecal sem ho i na lak i když se mu do toho nechce,jinak v jedné dědině kousek odemně říkal chlápek 2500,- za díl ..jako jen lakýrnická..ale dělá prej fakt dobře tak nevím


Offline Jindřišák

Mě to dělal jeden chlapík na ventu.. lak počítej aspon 2000 za stranu.. alespoň taková byla cena u toho chlapka, co mi to dělal a řekl bych, že je to spodní hranice. Počítej,že se musí laknout celej ten sloupek až po prdel, když nechceš, aby to bylo poznat.. Ale možná někdo zvládne laknout třeba jen ty lemy, mě ale tvrdil, že na metle by to bylo vidět, když tam není hrana.. A za práci jsem dal prahy i lemy 6, takže tipuju, že jen za lemy 1-2 tisíce.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Werewolf66

jasny, a jak dlouho ty prevareny lemy vydrzej?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
To by mě taky zajímalo, taky se na ně chystám. Bydlim v Semilech, tak by se mi hodil někdo z Libereckýho kraje, jestli o někom nevíte?  ^_^


Offline morfes

jasny, a jak dlouho ty prevareny lemy vydrzej?
Mám je už asi dva roky a zatím stále hezké...
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Werewolf66

Jasny, me ted napadlo ze tu mam kousek galvanovnu, tak ty plechy nechat pozinkovat, jenze tam bude asi problem se svarenim.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Jindřišák

Žádná sláva to není. Já to ještě nemam v laku.. (budu ho dělat teď na jaře, mam toho víc), takže už se mala povrchová koroze objevila, ale nic vážnýho (dělal jsem to na podzim). Když to dáš asi do laku, tak to něco vydrží. Kupodivu prahy, který sem kupoval neměli žádnou upravu a není nikde ani tupka.. a to už se aji sloupla zakladovka, oproti tomu lemy měli nějakou tu černou barvu a sem tam skvrnka už se objevila.. Jinak si zkontroluj, jesi ti dali pružnej tmel mezi vnitřní a vnější práh a taky se hodí, když se to ošetří i zevnitř.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.



Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
Tak stane se :D Aspoň se člověk ponaučí. Jinak jsi to moc hezky vyvařil :mellow: Vydrželo to aspoň nějakou dobu?


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No auto pak ode mě koupil Tomulac/tady z webu/ a když byl po roce na srazu, tak to vypadalo beze změn. :undecided:


Offline miraD

 To mě na japoncích sere... měl jsem 3... toyotu, nissana a teď  žraloka a všechny shnily před očima...
Taky mě to čeká, ale vůbec se mi do toho nechce... Jak vidím ty vyvařovaný auta co dělá kámoš tak mi je na blití... Udělám si na autě všechno, ale tohle ne...
Jednou jak se do toho rez pustí, těžko s ní bojovat.
Vidím to u toho kamaráda, všechno vyřeže, vyvaří, vybrousí, rez vytluče takovým pneumatickým drbákem s několika tyčkama i nějakou chemii k tomu používá, no prostě dočista ať se to leskne... pak to ošetří nějakýma sračkama, všechny dutiny atd, piplá se s tím jak magor... opravdu poctivě...
a auto za 3 roky, někdy i dřív, vypadá skoro stejně jak před opravou...

Kolega z práce si loni v létě koupil mazdu 6 combi rok 05/06, nebouranou, po prvním majiteli, koupenou v CZ atd... myslel si jakou neudělal super koupi... auto mělo chycený spodek a trochu zadní lemy, tak to nechal udělat u nějakého frajera, který mu dával záruku 4 roky na to, že mu to znovu nevyleze.
No a ejhle, teď mu končí STK tak s tím zajel na kanál aby mu řekli co se jim nelíbí a tak a jak to viděl ze spodu tak se zhrozil...
Bylo to prý zase všechno venku. Nasraný jak prase a hned volal tomu frajerovi...

Tak nevím... žraloka mám rád, ale stál už mě na dílech 2x víc než byla jeho pořizovací cena a tenhle krok s korozí furt zvažuju... jstli to má cenu...
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Werewolf66

Žádná sláva to není. Já to ještě nemam v laku.. (budu ho dělat teď na jaře, mam toho víc), takže už se mala povrchová koroze objevila, ale nic vážnýho (dělal jsem to na podzim). Když to dáš asi do laku, tak to něco vydrží. Kupodivu prahy, který sem kupoval neměli žádnou upravu a není nikde ani tupka.. a to už se aji sloupla zakladovka, oproti tomu lemy měli nějakou tu černou barvu a sem tam skvrnka už se objevila.. Jinak si zkontroluj, jesi ti dali pružnej tmel mezi vnitřní a vnější práh a taky se hodí, když se to ošetří i zevnitř.

ja myslim ze lepsi zpusob nez nejakej blbej tmel, je svarit je dohromady, do toho svrchniho lemu navrtat par der a prez ty to privarit k tomu spodnimu plechu. myslim ze takle to ma delany rob na jedny strane.
« Poslední změna: 11.04.2013 - 22:39:59 od Werewolf66 »
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No, taky jsem jsem dovnitř vyplácal celou tubu silikonu. :mad:


Offline johny11

Kazdy plech ohraty svarovanim okamzite chyta korozi,proto je dobry po nabodovani a vybrouseni bodovych svaru hned pouzit zakladovku.Pokud menite lemy,nebo prahy,tak po nalakovani za cca tyden,nebo 14 dni ihned udelat dutiny,to je ta nejlepsi konzervace plechu,kde neni nater z vnitrni strany,protoze se tam nicim nedostanete.Nejlepsi na nastrik dutin je repkovy olej,protoze ma velikou vzlinavost a dostane se opravdu vsude,jen se dnes uz tezko shani.Ale prodavaji se ruzny sracky,napr. rezistin v plechovce,taky dobra vec.Jen po nastriku auto chvili smrdi  :-D ale to casem vyvetra.Jinak se nejedna o nastrik dutin jen prahu a lemu,ale i dveri,sloupku atd.Dvere  i sloupky se navrtaji vrtakem 10mm nastrika se tam ta sracka a diry se ucpou zatkama.Pamatujte,ze koroze vznika vetsinou z vnitrni casti auta,tam se nejvic drzi vlhko (rosi se),proto se delaji dutiny.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
To navrtání/a vstříknutí vosku/ můžu potvrdit, dělal jsem to jenom jednou, kdysi na opel Vectra A r.v. 91-měl jsem ho 5 let,až do 2003-ojetý/ a to auto fakt nerezlo/jinak to byly hniloby/, ale pak už jsem byl línej a prděl na to a při určitým stupni koroze šlo auto do světa. :roll:
« Poslední změna: 12.04.2013 - 08:04:11 od Rob »


Offline Werewolf66

No, taky jsem jsem dovnitř vyplácal celou tubu silikonu. :mad:

Ja myslim na tom stribrnym co mas ted.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Na stříbrnýho jsem ještě nešáh, všechno je tak, jak jsem ho koupil. ^_^
Někdo řádil už přede mnou.Ale myslím, že je to dělaný bodovačkou.
« Poslední změna: 12.04.2013 - 08:06:27 od Rob »


Offline ondraseek

tak sem dnes koukal na galose a zacinaji se me objevovat pupinky koroze na zadnich lemech je to ta vnitrni hrana co s tim? obrousit a cim to zatrit? aby to nepokracovalo?
Mitsubishi galant 2.0 16v 100kw +chip na 110kw sport.výfuk,sportovní filtr vložka pipercroos


Offline Pepe

Ty pupínky tvoří rez , která se dostala SKRZ tvůj lem . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001