GalantWeb

Na zasílání obrázků při chatování

Macko · 1101 · 285765

Offline Pepe

 Červená kontrolka zhasne po připojení toho černého kabílku na šroub a nastartováním motoru .  Klasický autokonektor  https://www.google.cz/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi4ytHF2ubYAhWJtRQKHfdoDhIQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.conrad.cz%2Fsada-fastonu-6-3-mm-95-ks.k804983&psig=AOvVaw0t3QEbeDM1kqflMWNkdbwQ&ust=1516543377207180   lze upravit na šroubek a nasadit
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Kouba96

Pepe - myslím díl "C". V reálu má asi 30cm na délku.


Offline Pepe

Tohle jsou 2 tlumiče zvuku na prostředním dílu potrubí . Jestli je někdo popisuje jako rezonátor , tak ale v ve smyslu utlumení zvukových efektů . Jestli byl vnitřek vyrezlý nebo jinak poškozený , mohl způsobovat tyto vybrace a nepříjemné zvukové efekty .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96


Offline Pepe

 Jak jsem psal - vyřezat příruby a spojit trubkovou spojkou . :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96


Offline Trewor

Z tědlech dvou je důležitej hlavně ten zadní.
Jak budeš jezdit se zničeným tak si tím roztrhneč i držák motoru na straně spolujezdce. Ten je hydraulickej a vyteče z něj kapalina co nechá hnědou stopu a pěkně vrže. Neptej se jak to vím :angel:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4



Offline Trewor

Jo gumový to je, ale má v sobě komory s olejem který jsou na spodku spojený na tlumení rezonancí, kmitání či co aby se do kastle přenášelo od motoru co nejmíň vibrací/hluku.
Já si tu první nacpal lepidlem na autoskla a mam z toho pevnej silentblok.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Kouba96

To je pro mě novinka ... Ty dva silenty mám zatím provizorně opravený silikonem, ale už to není bůh ví co ..


Offline Pepe

 Čím víc silikonu , tím tvrdší záběr motoru - přenos kroutícího momentu na horní silentbloky a klepání do nosníku a nápravnice .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96

Co tedy doporučuješ? Originální silentbloky, nebo upravit vsechny.?


Offline Pepe

 Originály , ale jestli to máš jen jako sportovní soutěžní auto  :D , tak pak bych doporučoval polyuretany. :-D :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96

Spíš sportovně rodinné vozidlo  :laugh:  :laugh:
Dag už o tom ví, psal že na to hodí oko. Zatím mě ještě nezklamal  :angel:
« Poslední změna: 25.01.2018 - 17:01:20 od Kouba96 »


Offline Trewor

Co tedy doporučuješ? Originální silentbloky, nebo upravit vsechny.?
Ruku na srdce, je to baj voko 20 let stará guma, pokud budeš jezdit slušně, tedy prudký akcelerace, ostrý brždění motorem, používání zpomalovacích pásů jako skokánků  :angel: atd, tak to asi vydrží.
Ale nejlepší je samo buď všechny tvrdý nebo všechny origo. Nemusí to být nutně polyuretan ale u aut na který se dělaj je to nejrozumnější varianta pokud jezdíš vostřejc.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4



Offline Bayern

Chlapi co teď, jak jsem to utahoval tak mi ten šroub praskl...  ](-:  dá se to celé odmontovat a nahradit novým ? Já nevím


Offline Pepe

 Vypadá to , že musíš koupit nové čidlo tlaku oleje  :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Bayern