GalantWeb

Na zasílání obrázků při chatování

Macko · 1101 · 285520

Offline Pepe

Tak kleště už mám,tak snad s tím hnu a nic neutrhnu.
Kleštěma zamáčkneš ty modré konce spony a černý převlek stáhneš .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Dobře a co druhá konec s matkama?Klasika nebo je tam nějaký fígl?


Offline Pepe

Na trubce je otočné převlečné šroubení a na filtru je pevná matice . Filtrem kroutíš dolů a šroubením na trubce nahoru-při povolování . Sikama opatrně, lze tu převlečku zdeformovat . Klíče na palivové potrubí Yato - ale na jednorázové použití drahé .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Venda_K

Tak jsem se do něj pustil. Musím uznat že nevypadá tak strašně. Od čumáku až k čelu zadních sedaček vypadá nádherně, ale odtud dozadu k výfuku už je potřeba má jemná ruka. Zde máte něco pro představu :)
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Venda_K

A zbytek zde :) Poslední fotka je o postupu z dnešního broušení.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

 Chválím jakoukoli snahu zachránit Galant , ale v tvém případě palec nahoru - je to makačka . Ale tohle chce plac - a ten máš . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Sir Dag

než vyhodím ten středovej díl výfuku..když to tak vidím jak u tebe vypadá..(to co je mezi katem a koncákem - roura včetně dvou tlumičů). Nechceš ji za stovku? A co nádrž..cena stejná...jinak ji dám asi taky na vyhazov...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Venda_K

než vyhodím ten středovej díl výfuku..když to tak vidím jak u tebe vypadá..(to co je mezi katem a koncákem - roura včetně dvou tlumičů). Nechceš ji za stovku? A co nádrž..cena stejná...jinak ji dám asi taky na vyhazov...
Pošly fotky a já ti pak dám vědět. ;) Jinak mám dva rezervní Galanty. Jeden je na odpis a druhý je na ND a následně na odpis taky. Takže já toho mám doma požehnaně :) Ale za kukačku nic nedám ;) :D :D
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Trewor

Vendo tak hlavně nejen brousit ale i chemicky odrezit a pak základovka (třeba epoxy) pak polyuretanka a na to teprve gumoasfalt či jinej tlumící sajrajt na podvozek.
Já to teď po vyvaření nechám na profících.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Venda_K

Vendo tak hlavně nejen brousit ale i chemicky odrezit a pak základovka (třeba epoxy) pak polyuretanka a na to teprve gumoasfalt či jinej tlumící sajrajt na podvozek.
Já to teď po vyvaření nechám na profících.

Čau Trewore, no hele můj plán je následující. Obrousit, poté 3x budu stříkat odrezovačem s přídavkem tanina (vni i vně [kdysi dávno mi odrezovač doporučil Pepe]), a poté už na to hodlám dát Dinitrol 447 (vně) a Dinitrol ML (vni) a na zimu mám připraven Dinitrol 1000 (bezbarvá ochrana před solí) a každý rok už pak jen opakovat nástřiky, než mi dojdou, ale v prvé řadě vyvařím vše co půjde ;) Než začnu stříkat. Co myslíte? Takhle by to šlo ne?

Odrezovač s taninem 5L - Bezoplachový, k zastavení koroze, k zabránění korozi, podklad pro jakýkoli nátěr.
Dinitrol ML - Antikorozní přípravek pro dutiny
Dinitrol 447 - Ochrana karoserie proti ,,oštěrkování" s přísadou zinku proti korozi
Dinitrol 1000 - Antikorozní přípravek

Viz. stránky výrobce pro bližší informace. Lze po vyhledání zmíněných názvů stáhnout PDF soubor se specifikacemi daného výrobku a přečíst si tak bližší informace o produktu.

Stránky výrobce / prodejce:
www.a-c.cz
http://hrabacek.com/odrezovac-s-taninem-5l-worko-cz

Pokud se jedná o reklamu či něco v rozporu s pravidly na tomto webu, ať mi webmaster zanechá vzkaz a já zprávu nějak upravím, aby odpovídala lépe pravidlům. Děkuji :)
« Poslední změna: 25.04.2018 - 00:26:26 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Trewor

Ten dinitrol 447 bych nedával hned na plech. Udělali mi takhle některý místa na dodávce a jak se to odchlípne (je to furt měkký) tak se pod to dostane voda a plech jde zase do háje. Už mě to stálo pěknejch pár hodin práce.
Na kov to chce začít opravdu základem a na to teprve nějakej kaučuk.
Mě při mojí epizodě s opravou 40 let starýho Land Rovera doporučili profící po opískování podvozkových dílů je stříknout epoxidovou dvousložkovou základovkou(je fakt tvrdá tak se neodře) a na to polyuretanovou dvousložkovou vrchní barvu. To pro použítí v terénu kde se to občas dře o šutry atd. tak to musí vydržet.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jak tohle vrátit do původního stavu?


Offline Trewor

Ty čárky jsou jen barva nebo v materiálu?
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 356
To je materiál, jsou to strukturální kruhy po soustružení. To asi do původního stavu, přesně takhle nedáš.

Spíš to přeleštit všechno, vyleštit strukturu do hladka a stříknout bezbarvým lakem


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 356
No to Ti nezávidím, pokud to budeš brousit, je to neskutečná piplačka, protože každý ujetí ruky je vidět na materiálu a blbě se to potom koriguje. Je to na dlouho...

Ale jak na to koukám, tak by si zasloužily renovaci  :undecided:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No,to je právě to,ta piplačka.Mě by stačilo vyleštit jen tu lesklou čárkovanou plochu a bok paprsku klidně nechat černý,ale jak píšeš,jedno ujetí ruky a je to vidět.


Offline Pepe

Jo,je to v materiálu,takže asi jak píše Fatal.
Na tom obrobeným povrchu je nanesen nátěr , jinak bys měl kolo zoxidované .  Zkus to acetonem - sundat ten černý lak a uvidíš co pod tím je . Všechny kola z lehkých slitin se lakují . Vidím to i na vnitřních obloucích tvé rezervy .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001