GalantWeb

Na zasílání obrázků při chatování

Macko · 1101 · 285958

Offline Pepe

takzvaným "RESET ECU" hodnoty zapsané v mapách nevymažeš  -     ale to je delší debatu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

Tak Pepe, asi je problém se spalováním. Check engine mi znovu vysvitl a znovu chyba 11. Včera mi zhasl a dneska se zase rozsvítil? Tak mě napadá, že se mi do směsi dostává olej a dým z něj mi zalepí lambdu a ta začne vysílat špatné napětí. Takže to vypadá na výbrus. Na kolik mě taková sranda může vyjít?
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

 Kolik kiláků má ten motor nalítáno a kolik oleje ti sebere ? Nevyplatilo by se spíš překroužkovat písty a vyměnit šály ? Změřte tlaky ve válcích . Pak je tady možnost vady 2. lambda sondy  .   Před katalyzátor jde DENSO DOX-1438 ,za kat jde DOX-312 .
« Poslední změna: 03.10.2018 - 18:26:52 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Žán


Offline Venda_K

Kolik kiláků má ten motor nalítáno a kolik oleje ti sebere ? Nevyplatilo by se spíš překroužkovat písty a vyměnit šály ? Změřte tlaky ve válcích . Pak je tady možnost vady 2. lambda sondy  .   Před katalyzátor jde DENSO DOX-1438 ,za kat jde DOX-312 .
Motor má přes 310 000km a olej mi celkem papká, takže zkusit pístní kroužky a šály. Dobře uvidím co s tím zmůžu, ale měsíc a půl před před technickou už nic moc neudělám :(
Ještě zkusím vyměnit i tu druhou lambdu, ale nejprve musím udělat levý lem, alespoň pod základovku před zimou.
« Poslední změna: 03.10.2018 - 21:13:59 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Venda_K

To je zajímavé, dnes ráno jsem ho točil ke konci jízdy mezi 2 500 až 3 250 a check engine mi zhasl. Asi má krámy nebo nevím.  ](-:
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 356
Je tu možnost, že jak jsi překopal většinu věcí na autě (na podvozku), že jsi někde načal nebo jinak poškodil třeba kabeláž? Studeňák je sviňa a některý závady se chovají jak řikáš - má to krámy.


Offline Pepe

 Odezva lambda sondy na směs . Vypadá to , že to chtělo vyhnat pavouky z katu . :-D   Chtělo by to zkusit udělat emise .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

takzvaným "RESET ECU" hodnoty zapsané v mapách nevymažeš  -     ale to je delší debatu .
Já vím, že ne..mluvím tu o něčem trochu jiném .-) Ale souvisí to spolu..jen jsem do dneška neměl tu čest to zkoušet pochopit a přijít na to jak to funguníruje..nebyl funkční kabel .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Kabel byl funkční , jen majitel nezprovoznil ntbook ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

Odezva lambda sondy na směs . Vypadá to , že to chtělo vyhnat pavouky z katu . :-D   Chtělo by to zkusit udělat emise .
Zkusím se objednat k jednomu pánovi, který mi normálně dělá emise před technickou kontrolou. Nebo si ještě počkám dva měsíce. To budu muset dělat tak či onak kvůli STK. Jinak zde je foto z druhého Galanta určeného na náhradní díly. Moc neslintejte...
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

 Ano , takhle parkuje 75% Galantů v Evropě a pak se divíme , že spodek je prohnilý . Nechceš pod něj dát lino nebo prkna ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

To je právě ono Pepe, ten spodek se nedá zachránit je úplně na odpis. Měl jsem ho na rampě. Vše je oranžový a když jsem zlehka klepl na přední levý nosník tak upadl. Takže za mě ať si stojí kde chce. Zachraňovat ho nebudu. Jen díly si vezmu. Proto jsem taky zainvestoval do mého, po tom co jsem viděl ten spodek. Jinak by byl nádherný to ano.
« Poslední změna: 04.10.2018 - 21:07:12 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Bayern

Ano , takhle parkuje 75% Galantů v Evropě a pak se divíme , že spodek je prohnilý . Nechceš pod něj dát lino nebo prkna ?

přesně pepe


Offline Sir Dag

Kabel byl funkční , jen majitel nezprovoznil ntbook ](-:

Přesně :D :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Lemy hotové   :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No, pane,  :mellow: budeš to zalévat cínem nebo šup tam s kitem?


Offline Venda_K

Jeden poznatek. Když je ráno chladněji, tak check engine zhasne když točím mezi 2,5 až 3,25t. Zhaslý byl až do dneška, a to do té doby než jsem zastavil na benzínce a natankoval si plnou. Když je motor ohřátý a venku je cca 10°C tak už mi hůře startuje => musím déle točit, ale rána jsou na poprvé, chladné starty se studeným motorem. Když je tepleji kolem 15°C. Tak mi při druhém startování, trochu ohřátém motoru a ujetí asi 2 či 3km vysvitne check engine. Chybu jsem prozatím nevyblikal. Udělám to zítra. Třeba vstřiky neuzavírají. Nebo ten EGR ventil mi zlobí. Chvilku otvírá dobře, a pak se zase zasekne v půlce nebo zůstane v otevřené či uzevřené poloze. Ještě bude sranda.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

Kitem , cínování  se nevyplatí .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001