GalantWeb

Kour

Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
Zdravim resim nasledujici problem nebo spis me to zajima, jak to ma byt...Kdyz je tedka zima a treba lehce mlha, tak se mi i po zahrati motoru treba jizda 30 km stale pri volnobehu vali kour z vyfuku..kdyz je teplo nebo neni invrze je to ok.Kdyz jedu nebo turuju motor na miste tak z vyfuku nejde skoro zadnej viditelnej kour, ale jakmile to jde na volnobeh tak proste jde ven jasne bilej kour a navic kdyz dam ruku za vyfuk tak chvili jde z vyfuku teply a studeny kour. Je to mozny? Je mozny, ze je v haji kat nebo neco jinyho?
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline Drak

No řek bych, že to muže dělat bohata směs na vlnoběh, nebo se teplota výfukových plynů na volnoběh hodně změní a pak jde bílej kouř. jen mi není jasný, jak lze u zahřátýho motory měnit teplotu kouře. To bych možná viděl na lamda sondu. To by ale odhalili při měření emisí.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Podle mě je to jenom pára, dělaj to všechny auta při tomhle počasí. Když sešlápneš plyn, rychlejší proudění plynů jí víc rozptýlí, tak, že není patrná.
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004