emisema projdeš úplně v pohodě a na stk když zajedeš už s přestavěným autem jako dovozovou, tak ti tam napišou co na autě najdou i počet hnaných náprav. Za hodinu jsem si šel na úřad pro značky a papíry
draku já hovořím o legální cestě, jak někoho s takovým autem zabiješ nebo těžce zraníš ,půjdeš si hačnout a budeš zbytek života platit. Protože pojištovna ti to auto proleze do posledního šroubku a věř mi,že tu přestavbu - nelegální poznaj. Ta smyčka se neustále víc stahuje,likvidátoři a technici získávají nemalé odměny za ušetřené peníze pojištoven. Hledají doslova vše,co neodpovídá tovární podobě vozu a změnám uvedeným v TP. A jak vysvětlíš twinturbo,jiný motor,AWD pohon,jiný podvozek a řadu dalších věcí já nevím. Jinak je mi jasný,že kolega na STK a ME ti dá razítko a nálepku za dobrý slovo..
druhá věc je,že já hovořil o STK na RHD autě a to je ten problém ,který nepřelezou ani v polsku. RHD auto prostě přihlásíš jen v některých případech. Normální člověk co si ho koupí,doveze a půjde stím na úřad tak snadno nepochodí. Pochodí jen ,když to bude stejný auto,který se prodávalo i tady - stejný doslovně a do písmene. Ale rovněž za nějakých podmínek - netuším za jakých,---možno zjistit. Ale VR4 legálně ani náhodou,pokud nemáš UK bydliště.