Forum > Převodovka a spojka

Spojka

(1/4) > >>

Wolfchlum:
Zdravím, potřeboval bych trošku poradit co se týče spojky . Před nějakou dobou jsem nechal vyměnit celou spojkovou sadu (sachs)+ těsnění na obouch válcích . Při nějakým nájezdu opět spojka zabírá až na vrchu pedálu a při agresivnějším sešlápnutí plynu občasně prokluzuje . Neměl někdo stím zkušenosti ? Není náhodou tam nějaký samostav bo je čistě u lanovýho řešení ? Díky
Galant 1988 2.0 GTI 16V 144hp

Trewor:
Prodluž tyčku za kterou spojkovej pedál tahá. Respektive vysuň tu vidličku.
Pedál by měl být prvních pár mm docela měkkej. Nejlíp ve dvou koukat jestli když zmáčkneš pedál třeba jen 5mm tak by to nemělo pákou od spojky hnout. Jinak nemáš dost přitlačenou spojku a pod plynem to bude klouzat.

Pepe:
Něco jsem tady psal o lanku  ](-: ](-:   podle katalogu dílů jde o klasik hydrauliku .  Vypadá to , že se zkrátil krok spojky - podle nastavení výrobce to je vypínání i záběr v první třetině kroku spojky . Takže podle popisu ti zabírá jak má .
 Trewore , když prodlouží tyčku , zkrátí krok spojky ještě víc a bude skoro pořád v záběru vypnutí .

Wolfchlum:
tak proč proč ten prokluz ? co stím ?

Pepe:
 Zkrátit tyčku , která se opírá o vypínací páku spojky  ----- u převodovky . Protože dochází k tomu , co jsem popisoval - vypínací páka pořád tlačí na spojku a odtlačuje ji od setrváku .
Nevím , jestli je tyčka s maticí , pomocí které jde zkrátit nebo prodloužit

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi