Forum > Převodovka a spojka
Spojka
Pepe:
Spojka má vypínat v první třetině kroku pedálu a od toho se odvíjí i jej krok při pouštění pedálu do záběru spojky . Jedna z možností mne napadá , že bývalý majitel vyměnil tyčku mezi vypínací pákou a spojkovým válcem - prodloužil nebo zkrátil krok .
DOT 5 je kyselin , která rozežere gumové těsnění ve spojkových válcích , ale asi má dost penízků . Spojková kapalina se nemá kde ohřát - není jako brzdovka , kterou ohřívá brzdový kotouč . Problém hnědé barvy je rezavé potrubí - voda a soli , které ve staré kapalině vykrystalizovali .
Berzelius:
Jen na okraj co vím tak DOT 5.1 je vpoho.Měl jsem ji jednu dobu taky. Je na stejné bázi jak 3 nebo 4.
Neplést s DOT 5
Pepe:
:angry: :D sorry , jsem pozadu s technikou .
Sir Dag:
myslíš si, že by bylo prorezavělé potrubí a tak se zavzdušňoval systém?
Drak:
to si spíš myslím, že jak reaguje brzdovka s načatým kovem, tak vzniká plyn a po čase se nashromáždí v před pístkem a pak se to chová jako zavzdušněné
Navigace
[0] Seznam témat
[*] Předchozí strana