Forum > Převodovka a spojka

Spojka

<< < (4/4)

Pepe:
 Spojka má vypínat v první třetině kroku pedálu a od toho se odvíjí i jej krok při pouštění pedálu do záběru spojky . Jedna z možností mne napadá , že bývalý majitel vyměnil tyčku mezi vypínací pákou a spojkovým válcem - prodloužil nebo zkrátil krok .
DOT 5 je kyselin , která rozežere gumové těsnění ve spojkových válcích , ale asi má dost penízků . Spojková kapalina se nemá kde ohřát - není jako brzdovka , kterou ohřívá brzdový kotouč . Problém hnědé barvy je rezavé potrubí - voda a soli , které ve staré kapalině vykrystalizovali .

Berzelius:
Jen na okraj co vím tak DOT 5.1 je vpoho.Měl jsem ji jednu dobu taky. Je na stejné bázi jak 3 nebo 4.
Neplést s DOT 5

Pepe:
 :angry: :D  sorry , jsem pozadu s technikou .

Sir Dag:
myslíš si, že by bylo prorezavělé potrubí a tak se zavzdušňoval systém?

Drak:
to si spíš myslím, že jak reaguje brzdovka s načatým kovem, tak vzniká plyn a po čase se nashromáždí v před pístkem a pak se to chová jako zavzdušněné

Navigace

[0] Seznam témat

[*] Předchozí strana

Přejít na plnou verzi