GalantWeb

Koupim galanta na nd

Offline morfes

Taky jsem si na to vzpomněl - a ještě to nejde reklamovat, protože je to vlastnost vozu :D ale když ti to shnije, máš problém...s tím se musí při koupi počítat. Že za deště budeš mít nohy ve vlhku a ne v suchu :)
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
to je u nový fábky. Stará to nemá a novou bych nechtěl. Je to auto pro buzeranty. Tak málo místa sem neměl ani ve fiátkovi
Radouš


Offline Drak

ale má obvrovsky mohutnou palubku a když je boční vítr, tak je ji peklo udržet na silnici. Posilovač je taky nějak předimenzovanej :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
ale má obvrovsky mohutnou palubku a když je boční vítr, tak je ji peklo udržet na silnici. Posilovač je taky nějak předimenzovanej :D
Možná nějaká vyčvachtaná erární podniková fábka na které se vyřádí všichni zaměstnanci má problémy s  :D"větry"  :D  ale já se s tím tedy nesetkal. Na jízdní vlastnosti nedám dopustit. Je to taková motokára. V zatáčkách se může jít galant zahrabat a to hóóódně hluboko skoro až po boční okýnka. Samozřejmě je to dost nesportovním rozložením váhy a tím že je galoš nastavenej na komfort což je dobře protože jet ve fábce dál než 20km je utrpením ale v galošovi je radost jezdit i delší trasy
Radouš


Offline Drak

no vyčvachtaná je pořadně a ta poslední už po roce...ještě že se po 4 letech měněj jinak by se uplně rozlořila na druhotné suroviny. Jinak Fabie II má proti předchudkyni horší jízdní vlastnosti, víc se naklání v zatáčkách kufr víc neskladnej .
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
ona je užší a vyšší a je to ještě větší krám než se očekávalo  :D
Nejlepší je sedět ve předu, nalepenej na dveřích a přitom štrejchat vlastním ramenem o spolujezdcovo rameno. To je fakt unikát. Ve starým dodge když sem chtěl dát spolujezdci facku, tak sem se musel zvednout z křesla a obejít auto protože to bylo blíž než kdybych šel přímo k němu jak seděl daleko. V nový fábce v sedě spolujezdci otevřu dveře z venčí jak jsou blízko. Tam jsou i el.zrcátka zbytečný protože z místa řidiče si je pohodlně seřídím manuálně i na straně spolujezdce.
Radouš


Offline Ghost Buster

Pokud můžu soudit z hlediska bezpečnosti, tak do Fabie II dodávme lepší výztuhu nárazníku a teké sloupku jsou o dost bitelnější, nicméně zrychlení při nárazu je furt stejné, takže dovnitř nic nepronikne, ale člověk se "umlátí" sám připoutanej v křesle. Deformační zony jsou dělaný pouze na náraz zepředu a jsou dost tvrdý, takže žádnej menší náraz defoelementy nezapojí, dokud nemáš těžší motor, jako třeba 1,9 Tdi, tak při nárazu spíš auto "odskočí", což je nejhorší věc co se může stát.

Všechny výztuhy a deformační zony jsou dělaný na nejtěžší konfiguraci, takže ty lehčí HTP nikdy nevyužijou potenciál při nárazu.

Musím říct, že Fabia I má podvozek jako motokára, mnohem lepší než II, ve všech bodech. Radouši, zadní nápravu máš od nás, ze Stráže nad nisou a výztuhu nárazníku taky  :D


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
tak doval pakny a prasátka ať mám zásobu  :D
Radouš


Offline Ghost Buster

Bohužel, my ji jenom svařovali, montáž už probíhala někde dál. Takže brzdy jsme neměli :-)