GalantWeb

Reálný maximální výkon motoru 4G93

Offline Drak

tak snad nejezdíš na míň, než cca 2000 otáček. Potom už na nic nečekáš :) Ale asi tě chápu, touto fází si prošel snad každý a pak většina přišla na to, že je to dlouhá drahá cesta s nejistým výsledkem. Těch 50 co se tu někde psalo, je jen začátek, vynasob to ještě tak nejmíň 5x.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik

No kamarád má Vento tdi upravené a jde to krásně vidět na rovince se mě drží ale za zátáčkou mu snadno ujíždím. Ještě uvidím nejdřív koupím motor a pak uvidím co sním jinak těch 170 koní je spíš můj mokrý sen  :-D ono i to co mám teď není málo ale prostě ještě trošku víc bych chtěl  :evil:


Offline Drak

to srovnání je trošku nesrovnatelné. Jednak nafta a benzín se v turbu chovají jinak, pak každý jinak řidí, ma jiný styl průjezdu zatáčkou atd. si zkuste prohodit auta :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik

Ale sehnat 4g63t ne trošku problém navíc bych musel vyměnit motor svazek a taky myslím že celou nápravnici  :( takle bych vyměnil motor za motor a nic víc


Offline grafik

Mě by stačilo kdybych měl větší točiví moment v nižších otáčkách jezdím kolem 2500-3500 a auto začíná zabírat až tak kolem 5000  :'( při vysokých otáčkách je to masakr ale tak se nedá normálně jezdit https://www.youtube.com/watch?v=a93YGjy1mTY


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Grafiku to jsou nesmysly. Moje 1,9tdi jede líp než jel předchozí v6 galant.. A kdekoliv a kdykoliv.. To se chce svézt v tom 2litroveém turbu, změniš názor. Za stejné prachy budeš jinde..


Offline grafik

Nechci se hádat ale 1.9 TDI není rychlejší než moje 1.8 natož než V6  :-D a v zatáčkách nemá šanci vůbec protože si to přiznejme ale víceprvková náprava v předu i vzadu je trochu jiný level


Offline Trewor

Pokud chceš jezdit rychle tak zacni u podvozku.
Nizsi tuzsi pruziny + tlumiče, opleteny hadice brzd a lehký kola s nizsima gumama aby byla neodpruzena hmota co nejmenší a vyhazej z auta každej gram co nepotrebujes.
Nedotacivost se da omezit presunem baterky do kufru.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline grafik


Offline Pepe

Něco pro zamyšlení :
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Nechci se hádat ale 1.9 TDI není rychlejší než moje 1.8 natož než V6  :-D a v zatáčkách nemá šanci vůbec protože si to přiznejme ale víceprvková náprava v předu i vzadu je trochu jiný level

nemusíš se hádat. Já tvé auto neznám,ale kolega co má leona 1,9tdi s upraveným software zvládne kilo pod 7s. Můžeš to jednoduše porovnat. Znáš svůj vůz. A pokud trváš i na těch zatáčkách, zkus brno a srovnej s klukama co jezděj na tdi svůj čas. Podle mě jsi jen trochu zaspal dobu. Jistě ,věřím,že ti to jede líp než 66kw 1,9tdi s chipem..ale ty poslední 1,9tdi jezdí trochu jinak..


Offline LivArt

Tady musím s blaznem souhlasit, nějakou dobu jsem jezdil 1.9 TDi 96 kW v Golfu a jede to znatelně líp než ta 4G93 (aby taky ne, když je to o kus silnější). A na nic jsem nečekal, prostě jsem šlápnul na plyn a ono to jelo. Jistě, turbolag existuje, nicméně u sériovýho motoru je sraženej na minimum a když už teda chce někdo čipovat, tak má jít za profesionálem, který mu očipuje motor dle přání a na úrovni. Pak se dá zachovat minimální turbolag a zároveň trochu zahýbat výkonem. Další level je jiný turbo, vstřiky a podobný úpravy (a z těch 96kW se tak dá vytřískat až 300 koní). Takový ty epický úpravy 66 kW někam do nekonečna koní a newtonmetrů s hromadou sazí, to je jasný, že tam budou problémy (ať už obrovskej turbolag nebo ta hromada sazí), protože ten motor na takový věci není postavenej a zbytek, kterej není upravovanej, tak trpí.
Vyhodit 50 litrů za úpravu 4G93, to je fakt na palici, ten motor je prostě slabej a nemáš jak s tím pořádně pohnout, protože prostě ta síla se tam nemá kde vzít. Jestli chceš něco na blbnutí, tak si ty prachy schovej, prodej za nějakou zbytkovou cenu to, co máš, a kup V6 2.0. Sice to budeš taky honit v otáčkách, ale nechá se to roztočit a pojede to. Nebo nějakýho oturbenýho hothatche (Colt CZT, ale i třeba starý Volvo 480 turbo), kde nemusíš moc ladit (nebo to není úplně složitý, viz to Volvo), a na s tím se vyblbni. A nemusíš ani moc upravovat, protože na blbiny to má koní dost. Docela povedeně jede i Civic 1.6 vtec a taky nestojí raketu.
« Poslední změna: 26.10.2014 - 10:51:47 od LivArt »


Offline grafik

To je zajímavý 1.9 Tdi jde upravit na 300 koní ale 4G93 nejde ani na 170 ?  :-D jinak motor 4G93 se dával i do Lancer GSR a měl 205 koní takže ten motor není žádné ořezávátko a fabia 81kw nemá proti mě žádnou šanci takže pochybuji že že ten Golf by jel líp.  Jiné auto nechci.


Offline LivArt

Turbo, v tom to je. Tady máš atmosféru, kde nemáš ten výkon kde brát, protože to nemáš čím podpořit. A ten Lancer GSR má taky turbomotor.
BTW 4G93 v Galantu má 85 KW a nějakých 155 Nm, ten Golf má 96 kW a nějakých 320 Nm. A to, co ty hledáš, je právě kroutící moment, tedy ty Nm. 81 kW TDi znám z Fabie a 1G Octy, oboje jede tak nějak stejně jako ten Galant. Žádnej závoďák, ani brzda provozu. A že to 96 kW TDi tomu natrhne zadnici, to je fakt, s tím prostě nic neuděláš a nevyvrátíš to.
« Poslední změna: 26.10.2014 - 12:13:24 od LivArt »


Offline Pepe

 Tetřev je stejný jako Ty . Když toká , je hluchý a slepý .  ](-: ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

 :-D Nebudu se hádat jen si myslím že 4G93 má mnohem větší potenciál než 93kw


Offline ondraseek

to chces zavodit ze potrebujes lepsi vykon?
Mitsubishi galant 2.0 16v 100kw +chip na 110kw sport.výfuk,sportovní filtr vložka pipercroos


Offline LivArt

S turbem a hlavou s variabilním časováním ventilů určitě, ale jako holá atmosféra je to prostě relativně úspornej nevýkonnej motor, navíc SOHC, takže tady výkon prostě nenaženeš. Ale nejede úplně špatně. Jestli pro to chceš udělat něco užitečnýho, kup si bavlněnej vzduchovej filtr. A zkontroluj si sání, jestli před filtrem není nějaký svinstvo. Motor sice nebude mít vyšší výkon, ale je (subjektivně) klidnější a nechá se rychleji vytočit. Sám nějakej bavlněnej filtr mám nasazenej. Jako další věc si vyřeš brzdy (začni trubkama, ať je nemáš shnilý, dál desky, kotouče, pakny) a zbytek podvozku. Ani to nemusíš snižovat, ten podvozek je jinak v pohodě, pokud je v pořádku. Pak pořádný kola a hlavně pneumatiky.


Offline Drak

:-D Nebudu se hádat jen si myslím že 4G93 má mnohem větší potenciál než 93kw

To má....když mu přidáš to turbo :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik

Závodit chci  :angel: možná by mě stačilo upravit převodovku když nad tím tak přemýšlím tak výkon mám dostatečný když za sucha protáčím kola na trojku a za mokra i na čtverku
jinak moje ůpravy jsou otevřený filrt simota + nasávání na kapotě
plnopruchozí výfuk bez katu
podvozek z Eclipse II
odlehčený je o 80 kilo