GalantWeb

Galant Cabrio

Offline Mr.Izzy

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
Zdravím.
Chci si teď kupovat od známého kupovat Galanta (11 let starý) a chci se zeptat, jestli by se dal předělat na kabrio, případně kolik by to stálo, jestli s tím máte někdo zkušenosti.
Děkuju za odpověď.


Offline Drak

udělat se dá všechno, ale zkušenost stím nikdo mít nebude. Foto realného auta sem nikde neviděl a ani se to nikde nepopisuje.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline aston

Naco navod, staci dobra flexka :worried: a mas kabrio tak do 5 minut [zavisi od kotuca]. Potom posli foto, ze aky si sikovny :D


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nejdůležitější asi bude vyztužit rám


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
hele inspirace






« Poslední změna: 07.08.2007 - 19:57:04 od Begy »


Offline Drak

Pěknej virtualní tuning :) 
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Mr.Izzy

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
Aha... Flexa, jo? Hmm... Tak myslím, že do toho se sám hrnout nebudu... Spíš by mně zajímalo, jestli to dělá nějaká firma nebo něco...


Offline Drak

Realný auto na 99% nebude nikde jezdit. Galant je poměrně velkyj a těžkej sedan a odříznutím střechy ztratíš značnou (troufnu si říct nadpoloviční) tuhost karoserie. Asi by to šlo udělat, ale za jakou cenu a s jakým výsledkem
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Mr.Izzy

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
abych nezakládal nové téma, tak to hodím sem:

Poraďte mi. Mám na výběr si nakonec koupit Galanta (r.v.88) za 15 - 18 000, nebo si nechat Felicii od rodičů. Galant se mi líbí víc, pořizovací cena je taky lákavá, ale Felina by zas byla zadarmo... Tak řeším tohle dilema... Poraďte, prosím.


Offline Drak

+ pro feldu od rodičů je, že víš co s ní kdy bylo a co je na ní potřeba a cena dílů
- svezení, bezpečnost

Pro Galoše je o proti Feldě
+ prostor, jizdní vlastnosti, je bezpečnější než felda
- nevíš v jakým je přesně stavu, budeš nejspíš měnit některé díly a jejich cena
- musíš ho koupit
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
jen doplním, že rozdíl v cenách dílů je IMPOZANTNÍ. Teda pakliže je na toho galanta vůbec seženeš... (nemyslím MMC)
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Mr.Izzy

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
No, Galoše bych kupoval od kámoše - mechanika, který se o svoje autíčka fakt stará... :) A myslím si, že těch 15 - 18 000 co za ně chce není zase až tak moc... Ikdyž, to auto bude za 2 roky veterán... :) A líbí se mi víc, než Felina... O kolik dražší bývají náhradní díly na toho Galoše?


Offline Drak

no spotřební material jako třeba olejovej filtr je za cca100,- destičky okolo 600,- kotouče za 1500.- na galoše. Horší už je cena dílů motorovejch nebo do převodovky. Tam už moc šancí na levný díl z druhovýroby není. Koukni se do nějakýho e-shopu s dilama a porovnej si to.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Mr.Izzy

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
A jak často se třeba vyměňujou motorové nebo převodovkové ND? (vím, že mám moc otázek, ale bude to moje první auto, takže se snažím informovat se, jak jen to jde)


Offline Drak

No pokud je auto po mechanikovi a v dobrým stavu, tak se jednou za 80tis km mění rozvodový řemen, kladky a vodní pumpa pokud je potřeba. Tahle sranda přijde na cca 3500 až 5000,- podle typu motoru a použitých dílů. Jinak ostatní díly jsou věcí případné poruchy a nelze říct, že často odchází například jeden konkrétní díl.

Ostatní věci jako oleje, destičky, kotouče, čepy a další spotřební material se mění u každého přibližně stejně. Jen na galanta budou dražší než na felicii
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
to se pak naskyta otazka jestli vubec takovyhle veci u auta za 15000 menit ?!
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Drak

no ono je jedno jestli to budš měnit na galošce za 15 a nebo na feldě za darmo....Jako můžeš obě auta dojezdit až ke smrti :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
prave.....! Vojezdit do smrti !  :worried:
« Poslední změna: 14.08.2007 - 20:49:42 od Kublajchán »
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Pepe

 Přesedlal jsem ze Š 105 L na Galanta  1,8 Gls r.v.88 s jednobodovým vstřikem-karbec v r.1996.
Od té doby mám třetího a neřeším Škoda - Mitsubishi. Sedni do Galantu a jeď. Pak dumej. :big grin:
 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Mr.Izzy

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
No, pro mně jsou ty peníze dost důležitý faktor... A 15 000 je pro mně celkem dost... A říkám, bude to moje první auto...