GalantWeb

open - close loop

Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nedávno tady padla informace že ECU od cca 4000ot běží podle předdefinvaných map. Tomuhle režimu se říká open nebo close loop režim (teď nevim který je který).
takže teoreticky pokud bych zvýšil tlak v liště vstřiků dostal bych při těcht vyšších otáčkách víc paliva do motoru? Samozřejmě jen do jisté míry než se příliš rozhodí stachiometrická rovnice.
Při nižších bude směs regulovat lambda sonda, tam by se nic neprojevilo.


Offline Drak

teoreticky i prakticky jo. stačí vyměnit regulator tlaku paliva
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
a víš draku přibližný standartní tlak?  Pak je ještě druhá otázka co je schopný dát čerpadlo.
Na nějakých tunig shopech jsem viděl regulovatelný, třeba http://cartuning.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=7_14&products_id=14


Offline Drak

335 (47,6) kpa(psi)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
mnom stejně moc nevěřim že by to mělo valný účinek. Jinak by se tyhle tyhle úpravy dělaly standartně, ale nikdy jsem o něčem takovým moc neslyšel


Offline Drak

no ono to asi zvedne výkon tak o 2 koně a spotřebu litr :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
wau tak to se vyplatí  :laugh:

napadá mě jediná věc kdyto bude asi mít smysl. - prudká akcelerace


Offline Drak

no asi jedině pří prudke m sešlapnutí plynu, protže by moh bějt ten ragulator rychleší než ta podlaková seriová potvora
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
jo zhruba něco podobnýho jsem měl namysli. zhruba tu jednu vteřinu když motor táhne naplno.
Jen jsem myslel že to bude spíš efektem že ty vstřiky takhle dají víc paliva než prodlevou regulace tlaku


Offline Drak

ted jde jen o to, zda se to při normální jízdě vůbec vyplatí
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
jo projeví. tou zvýšenou spotřebou  -_-
ale abych se přiznal, experimentovat s 2500Kč je pro mě prozatim moc. Se podívám jestli by nešel nějak modifikovat stávající regulátor


Offline Drak

na to rovnou zapoměn, když ho rozebereš, tak už ho nesložíš :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline Drak

je to jednoduchej ventil s nastaveným tlakem, kterej se pří větším tlaku otevře a postí benzín zpět do nádrže. je ovladanej pružinkou.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
OK to chápu, jen pořád nevím k čemu tam je přiveden podtlak.


Offline Drak

no tak to upřesním, když otočíš klíčkem zapalování, tak není žadnej podtlak a vstřikovací lišta se natlakuje na 330-350 kPa (47-50 psi). Když už je motor v běhu, podtlak pomůže regulatoru snižit tlak na 270 kPa (38 psi). tak jestli chceš zkoumat větší tlak, tak by stačilo vytahnout a ucpad podtlakovou hadičku
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
počkej před chvílí jsi tvrdil že standartní tlak v liště je 335kPa a teď zase že za běhu je 270kPa. Tak ja je to?


Offline Drak

za běhu je těch 270
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Drak

sem se kouknul, co se má neměřit pří kontrole čerpadla :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Bulman01

zdar chlapáci .tak jsem zkusil odpojit podtlak na tom ventilu a je to mazec.To auto jelo jak gula.Ale zase jsem ho zapojil zpátky protože se asi k......y zvedne spotřeba,ne? :mellow:
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd