GalantWeb

Angel Eyes

Offline DORIANXXL

Myslíte že by sa dali upravit týmito uni angel eyes : http://www.f2tuning.cz/eshop/details.php?zid=8851&rid=618 svetlá na galanta 98? Skušal to už niekto?
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline BAD

Myslíte že by sa dali upravit týmito uni angel eyes : http://www.f2tuning.cz/eshop/details.php?zid=8851&rid=618 svetlá na galanta 98? Skušal to už niekto?

pokoušel jsem se a nešlo mi to. jde to uprravovat pouze když to nahřeješ horkovzdušnou pistolí. nahřeješ to málo a praskaj, nahřeješ to moc a udělaj se v tom bublinky ( tím pádem to přestává vodit světlo a je to vidět) a to jsem jen potřeboval zvětšit průměr zachovával jsem kulatej tvar. někde sem se dočet že pomůže vaření v horký vodě ale měl jsem to v konvici asi 5 minut a nic  :mellow:
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Drak

tyhle by šly upravit. nejsou z tvrdého plexi , ale je to něco na způsob vybojky v ohebné bužírce. V ruce sen je ještě neměl, tak nevím jak moc se dají ohybat
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Nepatří náhodou angel eyes na Bayerische Motor Werke ? resp, proč mají všichni tendenci si s každou škodárnou hrát na BMW ? Galant má snad dost stylu i bez angel eyes, mega ultra křídel a mračítek ne !!! :worried:
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline BAD

Nepatří náhodou angel eyes na Bayerische Motor Werke ? resp, proč mají všichni tendenci si s každou škodárnou hrát na BMW ? Galant má snad dost stylu i bez angel eyes, mega ultra křídel a mračítek ne !!! :worried:
ale já mám BMW  :D
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Taky sem to adresoval celému tuzingovému plénu. Ty jsi samozřejmě v právu....
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline DORIANXXL

Dík všem za odpoved.Samozrejme že Mitshubishi má svoj osobitý styl a tvar. Je to krásné auto i bez tuningu ale pozrime sa na to aj z druhej strany.  Mnoho ludi ktorý maju sériové autá a maju rádi tuning(teraz nemám na mysli takzvaný tuzink ako spomenul Kublajchán) si chce svoje auto odlíšit od ostatných bud sebemenším detailom, menšiou upravou interieru aj exterieru.Robia to preto lebo ich to baví a je to ich koníček. Mnoho krát sa jemná a decentná uprava sériového auta podarí a potom to je fakt krása.Mat radost z toho že auto sa páči ostatným a spokojenost preto čo si dokázal. A to je podla mna tuning. Preto by som hned neodsudzoval tých,ktorý maju záujem upravit si svoje auto a nehádzal ich do jedného vreca s takz.tuzingármi. Ved práve vdaka takýmto ludom sa konaju po celom svete  tuningové zrazy a každý rok ich navštívia miliony priaznivcou. TUNING je predsa skvelý a ludom sa páči ,tak prečo nie? Je to iba moj osobný a subjektívny pohlad ,takže by som sa tým nechcel nikoho dotknut. P.S pre BADA:vlastnil som BMW 740 e32 a bola to paráda.
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
možná bych rozlišoval výrazy tuning a styling.
tuningu osobně říkám spíš úpravám motoru, podvozku atd...
stylingu pak úpravám interiérů, plastů atd...


Offline BAD

Dík všem za odpoved.Samozrejme že Mitshubishi má svoj osobitý styl a tvar. Je to krásné auto i bez tuningu ale pozrime sa na to aj z druhej strany.  Mnoho ludi ktorý maju sériové autá a maju rádi tuning(teraz nemám na mysli takzvaný tuzink ako spomenul Kublajchán) si chce svoje auto odlíšit od ostatných bud sebemenším detailom, menšiou upravou interieru aj exterieru.Robia to preto lebo ich to baví a je to ich koníček. Mnoho krát sa jemná a decentná uprava sériového auta podarí a potom to je fakt krása.Mat radost z toho že auto sa páči ostatným a spokojenost preto čo si dokázal. A to je podla mna tuning. Preto by som hned neodsudzoval tých,ktorý maju záujem upravit si svoje auto a nehádzal ich do jedného vreca s takz.tuzingármi. Ved práve vdaka takýmto ludom sa konaju po celom svete  tuningové zrazy a každý rok ich navštívia miliony priaznivcou. TUNING je predsa skvelý a ludom sa páči ,tak prečo nie? Je to iba moj osobný a subjektívny pohlad ,takže by som sa tým nechcel nikoho dotknut. P.S pre BADA:vlastnil som BMW 740 e32 a bola to paráda.
jj E32 mě minula ale měl jsem dvě E38 a ted konečně E65  :mellow:
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
jj E32 mě minula ale měl jsem dvě E38 a ted konečně E65  :mellow:

tak si už taky konečně uprav podpis  :D


Offline DORIANXXL

Tak podla tvojej odozvy som asi trocha odbočil od toho,čo som chcel napísat.Chcel som len povedat, že aj v domácich podmienkach sa dá vytvorit kvalitný styling ale aj tuning(s tým je to u nás trošku tažšie). K príkladu poznám aj pár chlapcov,ktorý si doslova všetko robia doma takzvane na kolene a výsledok je častokrát až udivujuci.Všetci dobre vieme,že všetky upravy na aute.či už tie domáce alebo profesionálne sa odvýjaju od financií. A ja som sa chcel zastat iba tých,ktorý maju financií pomenej ale zato maju dobrý nápad a šikovné ruky. A človek by nemal dopredu nikoho odsudzovat pokial nevie aký ten druhý v skutočnosti je a čo všetko dokáže. Ja osobne by som výrazy tuning a styling vdomácich podmienkach až tak moc nerozlišoval.Určite by to bolo na zamyslenie v profesionálnom tuningu.Ale to by sme už odbočili daleko.
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline DORIANXXL

BEGYMU:NO mal som aj e38 model 735 a nebola to práve dobrá volba.Hned prví týžden od kupi mi odyšla riadiaca jednotka od klimy a pri odstavenom aute to malo odber prudu ako keby si zapol dialkové a tlmené dohromady.Oprava 8tis. Zadalšie dva týždne mi prestala svietit lavá polovica auta,potom mi odysla váha vzduchu,zlobili teplé starty a pod. Tak som sa vrátil k e32 a pohoda. Mal som e36 318,325tds,e34 520i,525,535i,e32 730i,735i,740i,e38 735i.
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline BAD

tak si už taky konečně uprav podpis  :D
už ho mám upravenej dlouho ...
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline BAD

BEGYMU:NO mal som aj e38 model 735 a nebola to práve dobrá volba.Hned prví týžden od kupi mi odyšla riadiaca jednotka od klimy a pri odstavenom aute to malo odber prudu ako keby si zapol dialkové a tlmené dohromady.Oprava 8tis. Zadalšie dva týždne mi prestala svietit lavá polovica auta,potom mi odysla váha vzduchu,zlobili teplé starty a pod. Tak som sa vrátil k e32 a pohoda. Mal som e36 318,325tds,e34 520i,525,535i,e32 730i,735i,740i,e38 735i.
tak to já mám opačnou zkušenost najedu ročně kolem 100 tis km a mimo spotřebních věcí jsem neměl s ani jednim problém motor vždy V8 4,0 a 4,5 litru ale je fakt že ty posední dvě sem si vybral zachovalejší kousky
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Dík všem za odpoved.Samozrejme že Mitshubishi má svoj osobitý styl a tvar. Je to krásné auto i bez tuningu ale pozrime sa na to aj z druhej strany.  Mnoho ludi ktorý maju sériové autá a maju rádi tuning(teraz nemám na mysli takzvaný tuzink ako spomenul Kublajchán) si chce svoje auto odlíšit od ostatných bud sebemenším detailom, menšiou upravou interieru aj exterieru.Robia to preto lebo ich to baví a je to ich koníček. Mnoho krát sa jemná a decentná uprava sériového auta podarí a potom to je fakt krása.Mat radost z toho že auto sa páči ostatným a spokojenost preto čo si dokázal. A to je podla mna tuning. Preto by som hned neodsudzoval tých,ktorý maju záujem upravit si svoje auto a nehádzal ich do jedného vreca s takz.tuzingármi. Ved práve vdaka takýmto ludom sa konaju po celom svete  tuningové zrazy a každý rok ich navštívia miliony priaznivcou. TUNING je predsa skvelý a ludom sa páči ,tak prečo nie? Je to iba moj osobný a subjektívny pohlad ,takže by som sa tým nechcel nikoho dotknut. P.S pre BADA:vlastnil som BMW 740 e32 a bola to paráda.

Neber si to vůbec osobně, to je jen mojí zhunseností z tuningového prostředí. Taky mám rád tuning, ale v naprosto opačném gardu oproti tomu československému. Pro mě tuning znamená špičkový jízdní vlastnosti, tvořené stavitelnym podvozkem a nikoli ultra nízkoporfilovejma gumama, skvělý brzdy a výkonej motor a samozřejmě spousta dalšího jako samosvor, atmosferickej motor a pod. Prostě tuning ve stylu nalepim tam velký křídlo, prahy, folie a mřížku chladiče udělam z tahokovu, do kufru dam dva basáky, celý to vosvítim neonama a ostatní řidiče budu oslňovat zástavbovou sadou xenonů s angel eyes mě prostě pokaždý dokáže překvapit. Obzvlášť pakliže to v tzv. "tuningových" časopisech vychvalujou jako tu nejlepší cestu.... 
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline DORIANXXL

Nie,nie určite si to neberiem osobne a s pohladom na tuningové srazy konané v čechách a na slovensku máš určite pravdu.Tam prevláda večšia polovica tých takzvaných tuzingárov. A tý ktorý to s tuningom myslia naozaj vážne by si spočítal na prstoch ruky. Je jedna vec auto vyladit po motorickej stránke a druhá vec ho potom udržat na ceste. A vtom máš zasa pravdu. Bohužial polovici ludí ktorý upravuju svoje auto je to jedno ato je škoda. Tu asi naozaj platí ,že čím máš viac spojlerou,krídel a neonov tak si lepší. A myslím si,že keby bolo viac ludí, ktorý by v otázke tuningu uvažovali tým smerom ako ty, tak by sme sa zas o mí kusok posunuli od toho tuzingu a bolo by sa určite na čo pozerat.
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline BAD

Neber si to vůbec osobně, to je jen mojí zhunseností z tuningového prostředí. Taky mám rád tuning, ale v naprosto opačném gardu oproti tomu československému. Pro mě tuning znamená špičkový jízdní vlastnosti, tvořené stavitelnym podvozkem a nikoli ultra nízkoporfilovejma gumama, skvělý brzdy a výkonej motor a samozřejmě spousta dalšího jako samosvor, atmosferickej motor a pod. Prostě tuning ve stylu nalepim tam velký křídlo, prahy, folie a mřížku chladiče udělam z tahokovu, do kufru dam dva basáky, celý to vosvítim neonama a ostatní řidiče budu oslňovat zástavbovou sadou xenonů s angel eyes mě prostě pokaždý dokáže překvapit. Obzvlášť pakliže to v tzv. "tuningových" časopisech vychvalujou jako tu nejlepší cestu.... 
plně s tebou souhlasim hlevně aby auto jelo a brzdilo a pak zbytek  :D a co se týká karoserie tak jsem spíš zastáncem decentních úprav. spíš se mi líbí nenápadný auto s výbornejma jízdníma vlastnostma než natuněná octávka 1,9 SDI  -_-
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline DORIANXXL

pre BADA:iba taká maličkost  http://www.youtube.com/watch?v=UUpDaIEYGkI
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline BAD

pre BADA:iba taká maličkost  http://www.youtube.com/watch?v=UUpDaIEYGkI

jj nádhera je to přesně moje krevní skupina  :D nebo ještě M6 nicméně je jich hrozně málo a tudíš si neumim představit servisování kdyby se náhodou něco posralo těch mejch 4,4 jezdí po evropě hafo a tak se už přece jen najde pár lidí který o tom něco ví .
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline DORIANXXL

Mne osobne sa najviac zaryl do srdca BMW M5 E39.Ked som videl čo to auto dokáže,aku má dynamiku ,štýl a jazdné vlastnosti tak som musel pred ním smeknut.Napokon som s velkým štastím mohol usadnut za volant tohoto krála a odvtedy to bolo hodne bezesných nocí .Dobre určite vieš o čom hovorím.Jednoducho ,raz sa zvezieš v BMW a je ROZHODNUTÉ!!! Dufam,že nám tuto malu debatu ostatný odpustia,predca  len je to forum o micákoch.
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw