GalantWeb

Jak Levně Přejít Na Plyn?

Offline BAD

no pokud si to ještě dobře pamatuju tak směšovač je do určitejch kW max tušim 150 pokud máš výkon větší než je určitej směšovač tak se ochudíš právě o ty kW o který je slabší ... ale nevimjak je to dneska měl jsem auto na plyn před 6ti lety a na další už s nedělali tak silný směšovače a stříkačka za 50 tis mi přišlo hodně... tak asi tak
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline speedy

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 10
Zdravím pánové,

mám  doma 2 galanty se sekvenčním vstřikem LPG, cena přestavby cca 36 000,- Kč. Oba jsou 2,5 V6, jeden 1999 a druhý 2002. Do těchto aut bych klasický směšovač vůbec nedával, protože tím naprosto zahodité letitou práci japonských inženýrů s lazením motoru.

Výhody směšovače - nižší cena přestavby, možnost seřízení "šroubovákem doma"

Výhody vstřiku - nižší spotřeba LPG (cca o 1/4 vyšší než benzín), bezproblémový provoz v zimě, optimální průbeh výkonu motoru ve všech režimech srovnatelný s benzínem, komfortní provoz (přepínání paliva)

Podle mě poslední auto, kde se směšovač vyplatil, byla felicie...

Martin.



Offline speedy

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 10
Ještě jsem zapomněl - u vstřiku nepoznáte čichem, že auto je na LPG...


Zdravím pánové,

mám  doma 2 galanty se sekvenčním vstřikem LPG, cena přestavby cca 36 000,- Kč. Oba jsou 2,5 V6, jeden 1999 a druhý 2002. Do těchto aut bych klasický směšovač vůbec nedával, protože tím naprosto zahodité letitou práci japonských inženýrů s lazením motoru.

Výhody směšovače - nižší cena přestavby, možnost seřízení "šroubovákem doma"

Výhody vstřiku - nižší spotřeba LPG (cca o 1/4 vyšší než benzín), bezproblémový provoz v zimě, optimální průbeh výkonu motoru ve všech režimech srovnatelný s benzínem, komfortní provoz (přepínání paliva)

Podle mě poslední auto, kde se směšovač vyplatil, byla felicie...

Martin.




Offline BAD

souhlas vidim to úplně stejně ....
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Šakal

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
Jen pár informací z vlastní zkušenosti. Mám Galanta 98. a na plyn jsem přešel loni v Listopadu. Stálo to 29.100,- a zatím toho nelituji. Je to sekvenční vstřikování Magic II. + toroidní nádrž, takže spotřeba šla na horu jen trochu cca. 1l a výkon je prakticky stejný. Co se mi na tom fakt líbí, že pokud bych to chtěl dát pryč, tak na autě to prakticky nebude poznat a systém lze dát klidně do jiného auta. Jinak nádrž má homologaci na 10let, takže pohoda. Co se týče výkonu, tak záleží na jaký plyn se jezdí.Já jezdím na Kralupy a Flagu a na oba to jede super. Špatnou zkušenost mám s Českým plynem a Jet plynem. Auto mi teda rozhodně nesmrdí a dokonce není ani poznat, kdy to jede na LPG, nebo na benzín. Mám na tom najeto 8 000km a co kilometr, to ušetřená koruna. S mým nájezdem, to mám za rok zpátky. -_-  Provozní náklady jsou 1,4,-Kč/1km. Jo, trochu jsem udělal chybu s nádrží, měl jsem si nechat dát větší. Mám nádrž na 49l, takže častěji tankuju.  Nikdy jsem o LPG nechtěl ani slyšet, ale měl ho kámoš a zjistil jsem, že už je to docela vymakaný. Musí to být, ale ten moderní systém (sekvenční), jinak můžu jen doporučit, čus.


Offline Pepper

Jen pár informací z vlastní zkušenosti. Mám Galanta 98. a na plyn jsem přešel loni v Listopadu. Stálo to 29.100,- a zatím toho nelituji. Je to sekvenční vstřikování Magic II. + toroidní nádrž, takže spotřeba šla na horu jen trochu cca. 1l a výkon je prakticky stejný. Co se mi na tom fakt líbí, že pokud bych to chtěl dát pryč, tak na autě to prakticky nebude poznat a systém lze dát klidně do jiného auta. Jinak nádrž má homologaci na 10let, takže pohoda. Co se týče výkonu, tak záleží na jaký plyn se jezdí.Já jezdím na Kralupy a Flagu a na oba to jede super. Špatnou zkušenost mám s Českým plynem a Jet plynem. Auto mi teda rozhodně nesmrdí a dokonce není ani poznat, kdy to jede na LPG, nebo na benzín. Mám na tom najeto 8 000km a co kilometr, to ušetřená koruna. S mým nájezdem, to mám za rok zpátky. -_-  Provozní náklady jsou 1,4,-Kč/1km. Jo, trochu jsem udělal chybu s nádrží, měl jsem si nechat dát větší. Mám nádrž na 49l, takže častěji tankuju.  Nikdy jsem o LPG nechtěl ani slyšet, ale měl ho kámoš a zjistil jsem, že už je to docela vymakaný. Musí to být, ale ten moderní systém (sekvenční), jinak můžu jen doporučit, čus.

Zdravím kolegy plynaře ... cca 3 měsíce to mám taky v autě (2,5 V6 r.v.2002) - sekvenční stříkačka taky MAGIC a maximální spokojenost - taky mi vylezla spotřeba jen o 1 litr nahoru (ale tankuju LPG za 12,9  -_-), mám toroida - vešel se tam v pohodě 61 litr, násoska skrytá pod víčkem nádrže na benzín - používám redukci. Co se týče výkonu motoru, mám jen subjektivní pocit, že oproti benzínu musím mít nohu o pár deka těžší na rozjezdech, ale zase mi reakce na plyn příjdou živejší - zvlášť ve vyšších otáčkách - jako by se ta směs z plynu dělala kvalitnější. Ale taky to může být i sovnáním s nekvalitním benzínem - rozhodně jsem netankoval pouze kvalitu od Shellu, ale občas i horší patoky.