GalantWeb

Nestartuje

Pepe · 223 · 61703

Offline Pepe

Není na stloupku vedle nohy pravé nohy spolujezdce ? U mého vozu je ECU pod rádiem .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

OK, tak k tomu se dohrabeme zítra.
Zatím to všechno vede k vadný ECU, resp. tomu tranzistoru.


Offline Jindřišák

Já měl zato, že rozdělovač je čistě mechanická záležitost, kterou ECU neovlivnuje. No ECU je u 4G93 pod rádiem..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline LivArt

Je možný, aby byl v tom rozdělovači byl tranzistor?
Edit: takže zřejmě mi odešla řídící jednotka zapalovacího modulu (tady toto). Dá se to nějak odzkoušet? A nemáte někdo kulatýho Galanta 4G93 na díly, případně jen ten rozdělovač nebo samotný modul?
« Poslední změna: 06.12.2013 - 16:35:36 od LivArt »


Offline Pepe

Vypadá to , že ho budeš muset objednat u Janoty . :mad:  Dost možné , že podobnou závadou trpí Frantův dvoulitr.
« Poslední změna: 06.12.2013 - 19:17:02 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

On ten tranzistor jako takovej není problém koupit na ebay, ale dodání může trvat i měsíc.
 
Neměl byste někdo víc info k tomuhle?
Zajímá mě, co tam je použitý za součástky a nějaký lepší schéma zapojení.
EDIT: Kdybyste to chtěl někdo zkusit, tak tady je původní odkaz.
« Poslední změna: 07.12.2013 - 00:25:58 od LivArt »


Offline Pepe

« Poslední změna: 07.12.2013 - 13:28:54 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

To FrantaMPJ : tohle mám doma .

Popis Galantu z roku 2002 včetně ceny.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

Já už mám v autě úspěšně nainstalovanou alternativu těch součástek (v tom plastu není jen ten jeden tranzistor) a funguje to  :mellow:


Offline Pepe

Gratuluji, ale schází tady výpis použitého materiálu a prac. postup .  :mellow: :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

Já se přiznám, že jsem to nestavěl, nicméně když se člověk mrkne na ten polský web, tak tam to najde. Jedná se náhradu tranzistoru zapalování, který je na jednom kusu plastu s dalšími dvěma hallovými senzory. Bohužel se nedá vyměnit jen samotný tranzistor, jako náhradní díl se dodává jen celý ten kus plastu s tranzistorem a senzory. Pro víc info strana 41 (dle číslování stránek PDF) ve schématu kulaťáka.
Tranzistor BU941ZP jsem kupoval v v tme, i s dopravou stál 160 korun. Ostatní součástky v GME.
BC547B, rezistory 0,5 Ohm 5W a 220 Ohm dle vlastního výběru, dál ještě 1N4007. Celkem se to vešlo do 50 korun. Chladič mám z vlastních zásob (chladič severního můstku ze základní desky) a krabičku též. Na připojení je tam použita malá svorkovnice (čokoláda). Přichycený to mám k váze vzduchu, je to blízko a nemuselo by to upadnout.
Při rozdělávání toho plastu bacha na to, že ty součástky jsou zalitý takovou tou fixační srajdou a ta musí pryč. Z řídící jednotky je na spínání bílý kabel do 6pinovýho konektoru na rozdělovači, kdybyste si to někdo chtěl vytáhnout před konektorem. Původní součástky tam můžou zůstat, ale pro klid duše je můžete vyházet ven.
Nějak extra se to nehřeje a prostě to funguje.

« Poslední změna: 15.12.2013 - 18:44:29 od LivArt »


Offline Pepe

Díky za ostatní členy fora na které třeba tenhle problém čeká . Jedná se o náhradu snímače polohy vačky .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

kámoš google přeložil:

Kluci , děkuji .
Pokračovat na nahlásit .

Rozhodl jsem se podívat na chyby v počítači . Chcete-li povolit a řídit autotest , vyrobený speciální LED a propojky pro připojení k diagnostické zásuvce . V mém autě není žádné světlo Check Engine žárovky a ne OBDII .

Připojte propojku a LED diagnostické zásuvky . Během autotestu kód blýskl 4 . V knize o 323. Mazda je takový kód není uvedeno vůbec . Internet stěží najít informace, které je chybový kód " knock senzor je vadný . "

Vzpomínám si, že jsem si naivně věřil, že pokud tělo DD objevil sloučeninu , to je blížící se smrt senzoru . Částečně možná , to je případ v budoucnosti . Ale i bez všechny sloučeniny , DD může pracovat dlouho a úspěšné . Ale já byl zajištěn a DD změnil nativní sloučeniny s téměř unikly na toyotovsky uzavřené . Předem mi tyto dvě DD byly testovány na osciloskopu . Oba pracovali , ale soudě podle oscilogramů v toyotovskogo má sinusový modulační obálku nízkofrekvenční signál . Amplituda signálů generovaných snímači jsou identické . A to je důležité .

A tak se ukázalo, že funkční toyotovsky senzor ECU nerozpozná jména a píše odmítnutí . Začal jsem chápat , co se děje . Připojte osciloskop k DD , nastartoval motor . Osciloskop viz audiogram procesy uvnitř motoru . Můžete určit vzhled výbuchu , který válec ventil klapot . Senzor pracuje . ECU nevnímá to . S ostrými zvukových plyn detonace procesů .

Začal rozumět s počítačem , jak DD detektiva . Ukázalo se, že toyotovsky DD nemá žádný odpor . Mitsubisivsky ( mazdovsky ) DD má . 560kOm . Tiny malý odpor pájet paralelní termokembrike piezoměniče . Když sloučenina odvozená od DD odporu může humus nebo vypnout , a pak docela efektivní DD ( bez sloučeniny) již vidět počítač . Toto je" smrt " DD . :-) ) )

Protože jsem náhodou zlomil definitivně bydlení nativní DD , a žádné peníze na nové ( téměř 4 metry rublů ) , se rozhodla přizpůsobit toyotovsky již nainstalován . Chcete-li být upřímný , jsem stále nemohl dostat jednoduše odšroubujte z BC - úzce na klíče 24 , a hlava drátu v cestě . Tong také po ruce nebylo .

Takže , stíněný drát konektor končí s jedním kontaktem . Konektor opletené stínění skončí před a těsně zaplavlena smršťovací trubice . Tak jsem snížit trubku a upevněte konec stínění v bičíku a jeho louže . Oříznutí izolace na centrálním jádrem v přední části konektoru . Bare vedení země příliš louže . Odpor pájené mezi 560kOm opletené stínění a středního vodiče .

V zamykání pinový konektor lalok tlačí jehlu a vytahování za kabel , vytáhněte ji spolu s okvětní lístek z konektoru . Na drát s odporem put smršťovací trubičky a teplo je lehčí , ale sedne . Termokembrik větší průměr stopky tah na DD a také žíhaná lehčí . Toto potrubí je potřebné pro další spolehlivé pájené spoje držte dráty v dříku DD . Dal jsem plug bydlení na okvětní lístek . Připojte napájení k počítači . DD viděl a začal být vnímán . Ale když těžký plyn stále zůstává velmi krátký výbuch , a pak se ne vždy . To je normální motor .

Chyba 4 resetuje odebrání záporný pól baterie a pak drží brzdový pedál po dobu 30 sekund . Brzdová světla žárovky tak načíst a vybití filtračních kondenzátorů rychlejší počítač . Zapomíná, všechny kódy Autotune a chyb . Již se objeví chyba . Experimenty zjistil, že chyba bude stanovena počítač kdykoliv odpojení DD , s výjimkou polohy klíče zapalování.


Offline Pepe

Návod k montáži rozdělovače :
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

Tady je to hezky vidět, je jedno, jak je ta "vrtulka" natočená, když se vsouvá rozdělovač zpátky do motoru??? Tohle jsem nikde nenašel a pochybuju, že je u toho dílu přesnější návod. jsem myslel, že bych nemusel otáček klikou a nastavovat klikovku, když můžu natočit správně jen tu vrtulku na hřídeli...


Offline Pepe

Když se podíváš na ten rozdělovač (obr. nahoře) , tak na vnějším kroužku - ve vyfrézovaném půlměsíci je drážka asi 1mm široká a stejně hluboká - proti této značce patří značka na rotoru rozdělovače .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

Když se podíváš na ten rozdělovač (obr. nahoře) , tak na vnějším kroužku - ve vyfrézovaném půlměsíci je drážka asi 1mm široká a stejně hluboká - proti této značce patří značka na rotoru rozdělovače .

Jojo, vidim, Pepo, tím pádem odpadá ta varianta kterou jsem myslel, a to točit hřídelkou rotoru rozdělovače do doby, než zapadne, a né klikou... Za kterej šroub v rozvodech můžu ráčnou otáčet a točit klikou do horní úvrati kliky??? Zjišťuju to pro případ, že bys ve středu nemohl dorazit, víš... Fanda


Offline Pepe

Na hlavní řemenici je značka pro nastavení horní úvrati- zářez na straně blíž ke krytu, na kterém je i značka a stupnice . Vytočením kola se nástavcem ráčny dostaneš na 4hran klikovky a pootočíš si jak budeš potřebovat . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

Na hlavní řemenici je značka pro nastavení horní úvrati- zářez na straně blíž ke krytu, na kterém je i značka a stupnice . Vytočením kola se nástavcem ráčny dostaneš na 4hran klikovky a pootočíš si jak budeš potřebovat . :mellow:

Ještě kdyby byl obrázek nebo schéma, tak to bude úúúúplně dokonalý!!!  :mellow:


Offline Pepe

Rozdělovač byl dnšního dne vyměněn a výsledek ?  Závada přetrvává .  Protože jsem čas měl, začal jsem odpojovat vstřiky , ty se ukazovali v pořádku . :mellow: Vyndal jsem svíce nové NGK a u 1. a 2. válce mokro . :undecided: Nasadili jsme staré Denso a totéž . ](-: Takže začali jsme s přehazováním kabelů ke svícím . Verdikt ? Nové kabely o průměru silikonu 6 mm a jádro 0,3mm výrobce JPN  vrátí prodejci s tím , že od něj koupí nové , ale NGK kabely a pak Galant poběží jak zamlada . :mellow: Mezi tím co Franta koupil nový rozdělovač  (3000) už původní rozebral, takže bude na náhradní díly .  -_- 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001