GalantWeb

Automatická Převodovka

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

 Mělo by to vydržet , po těch různých starostech by to bylo dobré . :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Já si jen u tebe vzpomněl na můj problém s diagnostikou a občasným resetováním ŘJ  (s Egr),teď tam mám tvůj ,možná Dagův pár selenoidů  a je zatím klid.


Offline Pepe

 Nejspíš se to bude časem ozývat - oxidace kontaktů .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jimmy-11

Ahoj, jen si sem polozim dotaz: Menil jsem filtrbox a dal jsem z auta coel manualni prevodovku, ve vsech ohledech jsou stejny az na takovou drobnost: na tom mem puvodnim byla neco jako pretlakova klapka, vypada jako dodelavana nejakym umelcem doma v garazi nozikem a na tom "novym" tohle neni, no po vymene zacal automat radit jakoby s meziplynem a kope :( mam 2.0 na LPG
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Pepe

 Foto - bez fotografie je to jen o kecání .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jimmy-11

Jde mi o tohle, jestli je to normalni nebo dodelavany...
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Pepe

 To je dodělávané - samodomo- jedině autor ví , k čemu to sloužilo .  LPG je přivedeno do samostatných vstřiků a tak tak tam nevznikají zpětné rázové vlny - hlavně ne v části mezi filtrem a váhou vzduchu . Spíš bych se zaměřil na diagnostiku váhy a nastavení klapky - jestli s tím bylo hýbáno . Žádné auto na LPG nemá něco podobné na sekci sání . 
 Udělej reset ECU - při zapnutém zapalování na druhou polohu odpoj -pol baterie na 30 sekund a pak jej bez jiskření na kontaktech vrať a dotáhni na kontakt . Poté nastartuj a nech auto 3-5 min. běžet na volnoběh . Pak jej  vem na projíždku a dej vědět , jak se motor chová .   Ale výměna boxu nemá vliv na řazení převodovky , leda že bys něčím pohnul na převodovce při montáži boxu .
« Poslední změna: 25.04.2018 - 08:26:39 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jimmy-11

To lpg neni nampntovany na vstriky, ale pouze do sani... Autora asi nedohledam, kdyz je lpg z Nemecka a od dovozu uz jsem treti majitel
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Pepe

 LPG na sání - okamžitě bych to nechal demontovat - ano , tím pádem je to jako přetlaková klapka . Dosti nebezpečná věc na tomto motoru . Jestli chceč jezdit na LPG , nech to předělat - tohle nemělo projít STKčkem.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jimmy-11

No predelani je v poradi, momentalne bude investice do tohohle 10tis plus vymena nadrze za dalsich 5tis :( o ty bezpecnosti se nebudu hadat, ale drive se tenhle system delal uplne normalne, teda na auta s karburatorem co si pamatuju svyho favorita
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Pepe

 Přes jednobod karbec to měl syn na AUDI 80 AVANT - ale na galantu  ](-: ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jimmy-11

no jako je to nesmysl to tam mít takhle, ale teď řešim hlavně aby to auto jelo jak má, pokud tam ten plyn takhle funguje min. 9 let, tak na tom nehodlám zatim nic měnit, jen tam dám znova tu přetlakovou klapku a uvidim jak to bude řadit no... každopádně Pepe díky za odpověďi
1999 Galant 2.0 automat 100kw + LPG (první Mitsubishi v rodině)

1997 Galant 2.5 V6 manuál 120kw (současná hračka)


Offline Pepe

 O.K.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001