GalantWeb

Po naštartovani zdochne

Offline Amun-Ra

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
Mam Galanta z roku 86. Motor je 1.8 TD, 4D65T. Vždy keď mi auto dolhšie postoji, cca 1 deň, tak mi potom po naštartovani zhasne motor (dostava malo paliva). Musim ho vždy rozturovať, aby naťahal dostatok nafty. Predtym mi to robilo lebo som mal deravu tu ,,ručnu pumpu" na palivovom filtri a ťahala vzduch. Mechanik mi tu pumpu a filter vyhodil a namontoval tam len taky umelohmotny priesvitny filter za 40 Sk, a že to už bude fungovať. Ale je to stale rovnake. Je to spôsobene tym, že tam nieje riadne ta pumpa s filtrom alebo je to v niečom inom. Prosim poraďte.


Offline Drak

 není nafta po nastartování spěněná? To by mělo bejt vidět tím průsvitným filtrem. Nejspíš to bude tím, že je v přívodu nafty netěsnost a za určitou dobu nafta spadne a čerpadlo je bez paliva.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Amun-Ra

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
Neviem, musim pozrieť a dam vedieť. Ale strašne zadymí bielym dymom. Potom, keď sa rozbehne tak už nedymí.


Offline Amun-Ra

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
jj. Je to tak, spaduje mi nafta. Čo s tym treba urobiť? Vie niekto poradiť?


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
něco podobnýho tušim řeší i Zion. Snad se ti ozve a poví co a jak


Offline Pepe

jj. Je to tak, spaduje mi nafta. Čo s tym treba urobiť? Vie niekto poradiť?
Kúsok po kúsku prejdi- prehliadni palivové potrubie a zisťuj netesnosti . Zapni kľúčik aby sa trubky natlakovali a pozri kde stolár nechal dieru.  :D  :laugh:  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Zion

  • Host
něco podobnýho tušim řeší i Zion. Snad se ti ozve a poví co a jak
U me je to neco jineho (zatim se presne nevi co) u me nafta jde normalne, ale auto proste za tepla nenastartuje.

P.S.
Po vymene rozvodaku, rozsipaneho vahadla na ventilech sice auto chytalo ale ujelo jen 70 km a vysypaly se ventyly komplet (jeden zlomenej a dva pridrene)
Cekam na dalsi opravu az bude hotova


Offline Amun-Ra

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
Na palivovom potrubi som nič nenašiel, kupil som novu pumpu a filter, ale je to rovnake, s tym rozdielom, že môžem naťahať naftu ručne. Ale to nie je riešenie zakaždym otvárať kapotu a pumpovať. Zistil som, že mam prasknutu hlavu motora, je lepena nejakym lepidlom. Môže tie problemy so štartovanim spôsobovať ta hlava? :o


Offline Drak

Příčina to může být. Může prasklinout unikat tlak a po zahřátí se prsklina vlivem roztažnosti materialu zmenší. Prasklá hlava se zaváří hliníkem a nebo materialem, ze kterýho hlava je vyrobená. Pokud je zalepená lepidlem, tak nevím jak to těsní a mohlo by to být příčinou problému.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Amun-Ra

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
Lenže najsť niekoho kto to zavari.... a do riadneho servisu sa mi neoplati. Už som skušal par mechanikov, ale nikto z nich nevedel zvarať hlinik. Uvažoval som, že ju kupim na vrakovisku. Neviete koľko by asi stala.


Offline Pepe

Lenže najsť niekoho kto to zavari.... a do riadneho servisu sa mi neoplati. Už som skušal par mechanikov, ale nikto z nich nevedel zvarať hlinik. Uvažoval som, že ju kupim na vrakovisku. Neviete koľko by asi stala.
Nezkoušej mechaniky, ty se živí jinou prací. Svařování hliníku a jeho slitin není běžná věc ale ani zázrak.
Zadej do vyhledávače - zváranie hliníku - a můžeš si vybrat kam to dáš zavařit. :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline Amun-Ra

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
Hotovo! Po naštartovani mi už motor nezhasina. Vlastne už neštartuje vôbec. Vyzera to tak, že mi roztrhlo rozvodový remeň, toči naprázdno. Ale neviem si to vysvetliť ako je to možne, pretože pred 3 rokmi sa stalo to iste a daval sa tam novy remeň. Tak ako je to možne, chyba mechanika, vadny remeň, alebo to môže byť v niečom inom, že ho stále roztrhne??? :o
A s tou hlavou som to poplietol, prasknute je veko -_- dve maličke trhlinky


Offline Pepe

Rozvodový řemen není  řetěz . Retěz neroztrhneš tak jako tvůj řemen. Při údržbě se občas podívej
jak vypadá, jestli na něj nekápla chladící kapalina nebo olej , ale i podřazování a prudké brzdění motorem mu pro dlouhý život nepomáhá . Možná že vytahaný a poškozený řemen rozvodů je
důvod tvých bývalých problémů s motorem .  :(
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Amun-Ra

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
Auto je už v servise. Remeň sa neroztrhol, ale uvolnila sa šruba a vyletelo koliesko, na ktorom je natiahnuty rozvodovy remeň. Zlomilo mi to 5 vahatiek na ventiloch.


Offline Amun-Ra

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
Je taky menši problem s vahatkami. Nemôže ich mechanik zohnať a z Mitsubishi ich objednavať nechce, boli by priliš drahe. Nevedel by niekto o nejakých za rozumnú cenu. Potrebujem ich 5 na 1,8TD, 60kW.


Zion

  • Host
To: Amun-Ra
ja mel na svem Galantu v coudu jen jedno ale anabazi se shanenim dobre znam. Predpokladam ze mas stale jeste motor puvodni a tvoje auto neni zadna skladcka  :worried: made in Czech.
Dokonce si troufam rict ze presne to tvoje vahadlo jsem mel nedavno v ruce ^_^.
Dam ti typ. Podivej se na mitsubishiclub.cz a vyhledej si tam uzivatele "Mychak" a jeho se zeptej. Cena jednoho vahadla z nemecka vyjde na cca 1400,- Kc prostrednictvim Mychaka, original Mitsubishi Motors stoji neuveritelnych 1500,- Kc (alespon na muj typ Galanta 88 - 92) a pozor od ceskeho dodavatele me melo jedno vahadlo stat neskutecnych 2100,- Kc
Takze je zcela na tvem zvazeni na koho se obratis a od koho objednas, bohuzel se obavam ze lacineji to asi nesezens pokud nepocitam vrakoviste.
P.S. Na mitsubishiclubu jsem zahledl v inzerci ze nekdo prodaval spousty motorovych nahradnich dilu prave na tvoje auto a rocnik (nevim presne v jake rubrice, zda prodej auta a nebo nahradni dily - hledej smudlo  ^_^)


Offline Drak

za cenu 5 ti vahadel bych snad si radši koupil další auto na náhradní díly. Nikdy nevíš co u auta v jeho věku budeš potřebovat
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Amun-Ra

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
Motor mam ešte pôvodny. Mam ešte poslednu nadej. Dnes sa ma môj mechanik stretnuť s jednym chlapikom (tiež automechanik), že možno sa u ňho niečo nájde. A cena by bola 200Sk za kus. S tim sa da ešte počítať. 10 000 na nove vahatka určite nedam. Takže mi už zostava len dúfať, že ich bude mať. Skúšal som už zháňať druhe auto na súčiastky, ale zatiaľ som nič schopne nenašiel.
P.S. Vďaka za vaše rady.


Offline Amun-Ra

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
Auto mam konečne opravene. Ale štartovanie je rovnake. Diagnoza mechanika: ,,motor v riti, treba ho vymeniť " vraj. Od bratrancia viem, že treba vymenit 1 skrutku - spätný ventil na čerpadle. Problém je, že som pochodil 4 mototechny, a nikde sa u nich to neda objednať.
« Poslední změna: 30.11.2007 - 21:46:37 od Amun-Ra »