GalantWeb

Sirova stavba / přestavba od Daga

Offline Berzelius

Krásně napsané, ani jedno oko benzínové hlavy nezustalo suchý :'( :laugh:


Offline Sir Dag

Tak po půl roce jsem zdolal klimatizaci...sem pako..jsem přehlížel šroubky...
Takže jsou tu dvě menší a dvě větší žárovky. Ty větší svítí pod diplej. Ty menší svítí na světlovody, to jest na tlačítka. Na tištáku uvidíte i dvě malé ledky. Ty jsou k zobrazení výhřívání zadního akna a spuštění odmlžování na předek .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Pepe bude mít radost :D
Prostě nářadí je čím dál více a více a chystám rozšiřovat a specializovat..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Holka mě nezlobí a vozí mě všude kam má. A jako zásluhu dostává ode mě tu nejlepší péči :) A tak mi ukázala své srdce....
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Před rokem.....přední třmen. Jeden ze dvou písků byl nový a druhý chodil jakž takž..tak jsem ho chtěl původně vyměnit...mno..nakonec nevyměnil..
Po půl roce jsem začal zjišťovat vyší spotřebu..cca o 1 litr..což není dobře..
Zima..začalo mi hřát levé přední kolo...aaaaaaaa..už tuším...no..říkám koupím kotouče, desky u udělám naráz..po měsíci už začal kov od destičky brát kotouč :D
tak jsem dnes podvečer rozebíral tu svoji kouslou brzdu..Mno....total na kaši...Nový pístek vyjetý tak, že prachovka praskla. Vůbec nejde zatlačit. Ten starší též nejde zatlačit..takže je to total k prdu.. :(
Výsledek: ohnuté dvě svěrky, žvejklý šroub brzdové hadice, kotouč ko, destičky ko...nový pístek = stav neznámý. Brzda neopravena.

Takže budu se opakovat, ale brzdy..a to konkrétně pístky musejí šlapat jak mají a sebemenší spotřeba směrem nahoru dává vědět, že je na autě něco špatně...za dva roky se mi čtyřikrát kousla brzda. 3x pístek a 1x šroub. Vždy začala spotřeba stoupat. Jakmile i hřeje jeden kotouč více než jiný..též varovaní..
Možná si říkáte, že mám pech nebo, že je asi něco špatně..ale autí najíždí strašně velké kilometry a je jasné, že některé věci odejdou. Proto musí vše fungovat jak má, aby i ostatní mohlo fungovat.
Co se snažím říci..i malý detajl jako, že to jakž takž chodí dokáže za pů roku udělat paseku, kterou nepoznáte a vezete se s ní..až to dopadne na výměnu cca za 2500 kč...z původních 200 které stejnak teď musím dát..  ](-:
Nejsem já idiot...  :( :(
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Nechceš tam dát jiné třmeny ? :D :undecided: :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

uvažuji nad novými :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

snad repas . ne ? :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Filda223

zbytecne to hrotis, dagu fakt udelej jenom repas, u mne to tqky bylo resenj, hlavne si dej pozor na to aby jsi neprekroutil prachovku
I´m way to exhausted.


Offline Sir Dag

repas už proběhl před dvěma lety...a stejnak se dvakrát kousla...možná jí dám ještě šanci..ale upřímě..nejradši bych se na ní.... :)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Filda223


Offline Sir Dag

Pánové...pokud chcete rozebírat ovládání výhřevu..tak jen v případě, že máte náhradní..udělám na to nějaký malý návod..protože je to mazec....hned se mi to zlomilo...A jakože žádný vypínač z galiho mi to neudělal...tak tenhle má ultra křehké packy
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Tak jde na to..takže pánové..jsou tam kuličky, pružinky..takže bacha na to, ať si to nespotrácíte..tak tohle je vnitřek..Mám sice fotky jak to předělat, ale né jak to rozložit..takže ty udělám na druhém ovládání..

Takže začnem trochu netradičně..nejdřív si ukážeme jak to předělat a až teprve jak se do toho dostat :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Klasika..dáme tam rovnou LED..lepší je použít 3mm než 5mm.. Použil jsem klasiku 3mm led (krásně se tam vejde a je dost místa pro manipulaci. K tomu odpor 810 ohm. Takže připravit, naohybat a jde se pájet.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

pak se podívame jak to vypadá po zapájení..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

jde s evyzkoušt zda je vše ok a když jo..tak to rovnou zaizolujeme
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue



Offline Pepe

 Až v kabině zapne všechny kontrolky , tak neuvidí na cestu ----- vánoční stromeček dokonán . :angel: :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Tak..a teď juknem na to jak to složit...není to vůbec nějak těžké.. .-)

1) upravený modul vložíme do objímky
2) nacvakneme plastové kolébky
3) otočíme ovládání a vyrovnámeho tak, aby tyčky v zeleném kroužku byly uprostřed. Poté do dírek (červený kroužek) vložíme kuličky a pružiny.
4) vložíme vodičové jezdce a nasadíme zadní kryt. Ten kryt nasadíme tak, že ovládání výhřevu máme stále na stole. Vůbec s ním nějak nehýbeme. Nesmíme totiž zapomenout, že stále máme kuličky díky této poloze tam kde mají být .-)

PS: a jak to rozložit si ukážem v třetí etapě..tu přidám za pár dní .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue