Asi se teď ve mě projeví "bývalý" motorkář ... preferuju, když auto akceleruje jako blesk a přitom tiše - výfuk na galantovi mi naprosto vyhovuje. Prostě plechovka na čtyřech kolech s domácím "laďákem" mi příjde spíše legrační - když nejdříve slyšíte zvuk, jako by se řítila formule rychlostí 300km/h a po půl minutě vyjede z uličky Favorit jedoucí dle silničních předpisů, tak není co obdivovat. U motorek je to zcela jiné - v tom mě ale asi pochopí jen ryzí motorkáři :-)
Ale když už se do toho někdo pustí, každopádně musím uznat to, co vyplývá i z té vaší debaty - není to žádná prkotina jen prohodit laufy a otevírat koncovky - i na motorce jsem laboroval s laďákem jen kvůli nárůstu 5PS u 160PS mašiny a fakt to bylo o nervy - prvotní efekt byl ten, že čím lepší zvuk, tím horší tah - až dost detailním laborováním s tryskama, podtlakama a svíčkama se to zlepšilo - neříkám, že to po domácku nejde zvládnout, ale určitě ne tím stylem, že sváteční "tuningář" dá dohromady low-end díl z bazarů a vrakovišť.
Ale třeba tady je nějaký šikula, který překvapí ...