GalantWeb

Sportovní Výfuk

Host · 60 · 28790

Offline Ida

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 63
    • http://
dobry vyfuky maji i na www.sportovniautodoplnky .cz  jsou levny,kvalita je asi taky dobra...rok na aute a vyfuk je jak novy a navic maji na konci klapku,se kterou se da stelovat hlucnost


Offline Pepper

Zkoušeli jste někdo měnit na výfuku u automatové verze? Ne že bych to chtěl realizovat, ale zajímalo by mě, jaký s tím má případně někdo zkušenosti? Ale lepší asi "neslyšet", jak ten automat řadí, co? :-D


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
K tomu ulteru... našel sem tam tohle http://www.sportovniautodoplnky.cz/store/goodsdetail.asp?strGoodsID=4235 a vypadá to jako perfektní nabídka... za ty peníze s homologací...


Offline Drak

Zkoušeli jste někdo měnit na výfuku u automatové verze? Ne že bych to chtěl realizovat, ale zajímalo by mě, jaký s tím má případně někdo zkušenosti? Ale lepší asi "neslyšet", jak ten automat řadí, co? :-D

Je uplně jedno jestli to namontuješ na automat a nebo na manual...vejfuk nemá s převodovkou nic společného.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline BAD

Zkoušeli jste někdo měnit na výfuku u automatové verze? Ne že bych to chtěl realizovat, ale zajímalo by mě, jaký s tím má případně někdo zkušenosti? Ale lepší asi "neslyšet", jak ten automat řadí, co? :-D
měl jsem ho na sigmě a zvuk dobrej naopak jak automat malinko prokluzuje má to krásnej zvouček ale za chcilku sem byl z toho na palici  -_- chtělo by to nějakej vypínač  :D
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Do vyfuku na galantovi neni radno strkat cumak.. sam sem si ted zkusil otevrenej koncovej tlumic Otto Racing Dual Muffer, takovej bordel v interieru neudela ani motor bez oleje. rezonace graduje u 3000 otacek. Takze sem se vratil se starymu dobrymu koncovymu tlumici z 2.0v6, zvuk je trosku hlubsi, ale v interieru je ticho...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
mám překopaný výfuk. pod autem mám klasický středový tlumič (ne ten průchozí) a na konci laděný tlumič. Originál mišák to má vlastně obráceně, pod autem má ten průchozí tlimič a na konci teprve klasický.
Kdysi jsem jezdil bez toho tlumiče pod autem, jenže kvůli rodině jsem tam ten tlumič musel dát, fakt to celkem dost hučelo.

Jenže auto se teď ve vysokých otáčkách dusí. dělají se různý verze míry zatlumení toho středního dílu? Bojím se tam dát jen ten průchozí, že to bude zase až moc hučet.


Offline Pepper

Asi se teď ve mě projeví "bývalý" motorkář ... preferuju, když auto akceleruje jako blesk a přitom tiše - výfuk na galantovi mi naprosto vyhovuje. Prostě plechovka na čtyřech kolech s domácím "laďákem" mi příjde spíše legrační - když nejdříve slyšíte zvuk, jako by se řítila formule rychlostí 300km/h a po půl minutě vyjede z uličky Favorit jedoucí dle silničních předpisů, tak není co obdivovat. U motorek je to zcela jiné - v tom mě ale asi pochopí jen ryzí motorkáři :-)

Ale když už se do toho někdo pustí, každopádně musím uznat to, co vyplývá i z té vaší debaty - není to žádná prkotina jen prohodit laufy a otevírat koncovky - i na motorce jsem laboroval s laďákem jen kvůli nárůstu 5PS u 160PS mašiny a fakt to bylo o nervy - prvotní efekt byl ten, že čím lepší zvuk, tím horší tah - až dost detailním laborováním s tryskama, podtlakama a svíčkama se to zlepšilo - neříkám, že to po domácku nejde zvládnout, ale určitě ne tím stylem, že sváteční "tuningář" dá dohromady low-end díl z bazarů a vrakovišť.  -_- Ale třeba tady je nějaký šikula, který překvapí ...


Offline BAD

Asi se teď ve mě projeví "bývalý" motorkář ... preferuju, když auto akceleruje jako blesk a přitom tiše - výfuk na galantovi mi naprosto vyhovuje. Prostě plechovka na čtyřech kolech s domácím "laďákem" mi příjde spíše legrační - když nejdříve slyšíte zvuk, jako by se řítila formule rychlostí 300km/h a po půl minutě vyjede z uličky Favorit jedoucí dle silničních předpisů, tak není co obdivovat. U motorek je to zcela jiné - v tom mě ale asi pochopí jen ryzí motorkáři :-)

Ale když už se do toho někdo pustí, každopádně musím uznat to, co vyplývá i z té vaší debaty - není to žádná prkotina jen prohodit laufy a otevírat koncovky - i na motorce jsem laboroval s laďákem jen kvůli nárůstu 5PS u 160PS mašiny a fakt to bylo o nervy - prvotní efekt byl ten, že čím lepší zvuk, tím horší tah - až dost detailním laborováním s tryskama, podtlakama a svíčkama se to zlepšilo - neříkám, že to po domácku nejde zvládnout, ale určitě ne tím stylem, že sváteční "tuningář" dá dohromady low-end díl z bazarů a vrakovišť.  -_- Ale třeba tady je nějaký šikula, který překvapí ...
chápu tě :)
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
taky nestojím o randál. Podobných "tuzingů" mám plný nervy speciálně po mimoňi, tam asi fakt platí pravidlo čím větší kravál - tím větší výkon :angry:

mě zajímají opravdu výsledky. Mezi prakticky otevřeným výfukem co jsem měl a prakticky origo co má být není do nějakých 5000 ot žádný hmatatelný rozdíl. Jen u toho otevřenýho byl citelný rozdíl v tom, že šel ochotněji dál do otáček. Ale ten randál už byl opravdu trochu moc. Proto se ptám po nějakém tlumiči který nebude plynům klást takový odpor a přitom nebude produkovat zbytečně hluk.


Offline Poofy

chtel bych se optat Draka - koupil sem ted Galant 97 ktery uz ma origo Remuse -zvuk je to perfektni, ale jaky to ma mimo super zvuku vlastnosti ,vykon,spotreba a co katalyzator? bude asi venku takze co pak STK?
1998 Mitsubishi Galant 2.0


Offline Drak

no zaleží jestli tam je jen konec a nebo celé potrubí co se týká na vliv výkonu. Jestli je to výfuj přímo spočítán na daný typ a obsah auta, tak by to mohlo přidat 1-3% výkonu. Jestli to má nebo nemá katalizátor nezáleží na použitém výfuku, ale na tom, jestli ho předchozí majtel vyndal a nebo ne. Pokud tam není, tak budeš mít problém na emisích.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Poofy

diky za info, je tam zrejme cele potrubi a vyfuk byl delan spolu s dalsimi upravami nejakou nemeckou tuning firmou - puvodnim majitelem. Ten kat necham zkontrolovat az bude v servisu -ja nemam kde a hlavne jsem co se tyce aut lama a nic bych tam nevykoukal  :mellow:
1998 Mitsubishi Galant 2.0


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
na výkon jako takový zapomeň, výfukem upravíš maximálně jen zvukovou kulisu. Hrátkama z vlastní zkušenosti upravíš jen chování motoru ve vysokých otáčkách.
Na nich se ale zase tak často nejezdí, takže výsledek je prakticky nulový


Offline Poofy

Draku nemas prosim nejaky link na to kde by se dal sehnat dily toho Remuse. Ja teda do ted nevim jestli tam mam jen koncovou cast (coz ted doufam ze jo) nebo cele potrubi, ale vcera z niceho nic to z predni casti zacalo rvat jak traktor. V pondeli to davam do servisu a chtel bych zachovat puvodni zvuk, tak abych byl pripravenej kde to pripadne hledat a cenu. Uz tak tam jedu dat dozadu novy loziska (huci to), tlumice vsude(vzadu to divne "cvaka" pri nerovnostech) a kotouce a desticky (uz sou orezly a jeste mi predni brzdic dre) takze to bude urcite ranec  :(
diky

EDIT: ted jsem hledal i normalni vyfuk na Galanta 97 a nikde sem ho nenasel :o vsude maji jen do 1996
« Poslední změna: 19.04.2008 - 12:02:20 od Poofy »
1998 Mitsubishi Galant 2.0


Offline Drak

Dily na remuse jsem sháněl na galanta 88-92 asi už před 12 lety a jedině mi tenkrát pomohli v http://www.gxtuning.cz/

http://www.remus.at/php/index.php?cmd=cmdFrontendProducts&iProductMotor=370202
« Poslední změna: 19.04.2008 - 12:57:08 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline DORIANXXL

...draku myslíš že by sa neak zásadne zmenilo chovanie motoru,keby som z jednej trubky výfukových plynov napojil dva koncové tlumiče(myslím spotreba,krutak atd.),robil som to na bavoru,ale ten mal dve trubky a slo to v phode a krom perfek.zvuku som nič negatívne nepozoroval. S galantom nemám skusenosti.Jednalo by sa o tlumiče Remus Racink universal. :o
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline Drak

to fakt netuším... vejfuk u atmosfery je duchařina. zaleží i jaké průměry trubek se použijí u rozvětvení do dvou tlumičů
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline morfes

...draku myslíš že by sa neak zásadne zmenilo chovanie motoru,keby som z jednej trubky výfukových plynov napojil dva koncové tlumiče(myslím spotreba,krutak atd.),robil som to na bavoru,ale ten mal dve trubky a slo to v phode a krom perfek.zvuku som nič negatívne nepozoroval. S galantom nemám skusenosti.Jednalo by sa o tlumiče Remus Racink universal. :o
To by mě taky zajímalo...jestli se to někde dozvíš tak dej vědět!
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline DORIANXXL

...skúšam aj na iných forach a zatial nič :o určite dam potom vediet :D
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw