GalantWeb

Prosím prosím POMOC - Galant 2.0 TD nejde přes 1 800 ot.

Host · 25 · 6100

Sprtak007

  • Host
Zdravím chlapi, tak ted teda opravdu potřebuji každou radu. Včera si to tak pěkně jedu se svým Mišákem, (mám ho přes 2 roky a až na upadlej čep absolutně bez problémů) chvátal jsem v celku, ale jel jsem si tak cca 120, dojel jsem auto, plynule jsem uplně ubral, a potom šlápnu na plyn a reakce žádná. Vyřadím motor normálně hezky a pravidelně běží, ale na neutrál přidám plný plyn a motor se v klidu rozběhne ALE jenom do cca  1 800ot/min a tam jako kdyby si sám ubral a více ani prd. Sice jsem s tím dojel domu cca 10 km, ale to je jak kdyby to mělo cihlu pod plynem, jese to strašně malým výkonem, a jak se to dostane k těm 1800ot tak to přestane i z toho trošku uplně jet.(a nějak zváštně to nekouří, až když jsem byl v garáži tak teda šedý dým jakoby špatně spálená nafta). A ted mi teda prosím poradte co tomuto moho předcházet že tak z ničeho nic, rozvody jsou před cca 40tis km,  a do ted nebyl žádny problém. Před tím žádné náznaky jako např pískání turba, nebo stale slabší a slabší výkon atd. Hledal jsem na netu ale ani u jinýho auta jsem tak nějak s přesným problémem nic nenašel. Tak nevím. Dnes přijedu z práce a zkusím:
Vrtulku turba, tesnost stlačeného vzduchu přes intercoller, přívod paliva, průchod výfuku atd, ale mě je divné, že tak z ničeho nic, a že i na neutrál to prostě nejde vytočit. Jako kdyby byl motor v nějakém nouzovém režimu, ](-: Ale kontrolka žádná nesvítí. prosím o rady a nápady. Díky moc.
Jinak dotaz:
Dá se toto připojit někde na diagnostiku? Mám 2.0 TD t.v.97
má to čerpadlo v palivové nádrži?
díky moc za odpovědi.
Jinak znovu start nepomohl, voda a olej čistej, najeto 200 560, ale třeba těsnění pod hlavou ještě určitě orig, ta¨k bych se taky nedivil, když to tady tak čtu:-D
« Poslední změna: 05.07.2014 - 12:18:41 od Sprtak007 »


Offline grafik

Tipl bych to na nějakou podtlakovou hadici. Něco podobného se nám stalo na Mercedesu kuna prokousla hadici k omezovači otáček, ale nevím jestli něco takového Gali má.


Sprtak007

  • Host
tím myslíš takové ty malinké černé hadičky co jdou do těch elektrospínačů? nebo elektroventilů? já taky tajně doufám, že to bude nějaká blbost, jako konektor nebo čidlo. Ale nevím kde začít.


Offline Jindřišák

Pravděpodobně prasklá hadice od turba... mrkni.. kdyby náhodou ne, tak projdi cely sání a výfuk, ale začal bych u těch hadic. Je to celkem běžný...
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Sprtak007

  • Host
Tak okolo hadic stlačeného vzduchu turba jsem nic nenašel, ale zjistil jsem podivnou věc. Obešel jsem naftový filtr, a přepad čerpadla jsem dal bokem do nádoby. viz foto. Když nastartuju tak nafta leze jenom tak pomalinku  - v té hadičce cca 1mm za 2sek, což by odpovídalo skutečné spotřebě nafty na volnoběh a Z přepadu nejde ani kapička, přívod od nádrže je průchozí normálně.

Dodám i videa co to dělá . pokud se mi podaří.(videa jsou teda v hrozný kvalitě)
Jinak na jednom videu je vidět jak je volný rozvodový řemen, je to v pořádku? mě se to moc nezdá...



Offline Drak

to video je soukromé a nejde přehrát
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
a nejede to jen na 3 hrnky nebo neni v pytlu čerpadlo? u nafty celkem běžná věc..


Offline Pepe

Jenom dotaz - kdy byl měněn filtr paliva ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Sprtak007

  • Host
filtr nevím kdy byl měněn, zase tak staře nevypadá, ale na čerpadle jsem povolil přirubu přívodu nafty a po zatlačení na ruční pumpičku jde nafty až až. tak nevím, ale je divné že z toho přepadu z čerpadla nejde žádná nafta zpět do nádrže když motor běží. Zítra by jsme to měli zkusit napojit na diag pokud to půjde tak jsem zvědav jestli tam třeba nebude nějaká chyba a motor není v nouzovém režimu a třeba nesvítí nějaká kontrolka na polubovce. Jinak turbo OK, tlačí, filtr taky, potenciometru převodníku plynu taky ok, čidla snad. to snad zitra na diag. uvidím.


Offline Pepe

Vyměň palfiltr a zapomeň na diagnostiku . Tolik čidel pro diag ten motor zas nemá . Filtrem začni .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Pravda, filtr u nafty měnit co 15tis. km... s delším intervalem se skoro natuty ucpe.. dlouholetá zkušenost... Tam fakt začni..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Sprtak007

  • Host
ok, zitra udělám filtr, a na diagnostice to psalo chybu čidla teploty, ukazovalo to nějakejch 16120stupnů., tak jedine potom ještě to.


Offline Pepe

 :mellow: :mellow: u tý teploty -jedno z mála čidel pro diag . :-D :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Sprtak007

  • Host
prosím ještě radši dotaz, motor má mezi 3 a 4 vstřikem dvě čidla teploty. Jedno větší s hranatou paticí, dvoupinové, které když odpojím, hned se rozběhne sahara na plno. potom druhé, jednopinové, na 6.3konektor, a všude v kat to je taky jako čidlo teploty chlad kap. Mě ale zajímá, které znich dává info ŘJ, , jsem  msi myslel, že to 2pin, a že to malé bude třeba jenom na kontrolku vysoké tep chladící kap, ale nějak teď nevím. nevíte někdo?


Offline Pepe

Nevim ale myslim si , že je to jak u benzinu - jednopin pro ECU .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Sprtak007

  • Host
tak dnes palivový  filtr dosazen nový, a beze změny. na motoru jsou dvě čidla, jak jsem psal, malé jednopin a větší dvoupin s paticí, viz foto. někde v katalogu jsem našel zhruba hodnoty odporu jednopinového čidla, tj:
100 stupnu – 46 ohm
80 stupnu – 70 ohm
25 stupnu . 628 ohm a to mi po přezkoušení odpovídá. tak potom jedine pokud seženu nové to větší, ale nevím kde aby bylo co nejpodobnější orig, by ty hodnoty seděly, potom už nevím. Pokud by jste někdo byl ochotný změřit na svém stejném motoru toto dvoupin čidlo za studeného stavu jaký má odpor, budu vděčný. abych mohl porovnat.


Sprtak007

  • Host
Ještě jeden poznatek, když držím plnej plyn a mačkám co nejvíce dovedu naftovou ruční popičku nad filtrem tak se motor dostane třeba i k 3000ot/min. jak přestanu ot jdou zase plynule k tem 1800ot. Tak už opravdu ocením každý váš nápad.


Offline Jindřišák

2,1-2,7 kohm při 20°C
0,26-0,36 kohm při 80°C

Osobně si ale myslím, že to bude chyba diagnostiky.. ale zkus.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.