GalantWeb

brzdové obložení

Offline angell

zdarec lidi.Potřebuji radu jak vyměnit obložení na předních kolech.Je to blbá otázka ale chci mít jistotu abych něco nezvrtal.a mohli by ste mi nějaký doporučit? zatím jsem se díval u elitecat.předem dík


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Sundáš kolo, povolíš 2 šrouby ze zadní strany brzdiče, ten stáhneš dolů, vyndáš starý desky, topůrkem kladiva zamáčkneš pístek zpátky do brzdiče, dáš nový desky, a všechno složíš zpátky.
Obložení doporučuju Textar.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

A jak stáhnout kotouče? Chci nalakovat třmeny a líp by se to dělalo, pokud by byly kotouče venku
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Tak povolíš o 2 šrouby navíc a sundáš i držák destiček.... Nenech volně viset brzdič na hadičce, aby sis to nezkurvil, ikdyž toho bych se nebál, ty spíš mluvíš.... :-D
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

Tak povolíš o 2 šrouby navíc a sundáš i držák destiček.... Nenech volně viset brzdič na hadičce, aby sis to nezkurvil, ikdyž toho bych se nebál, ty spíš mluvíš.... :-D

 :P
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline angell

Díky nebyl jsem si jistej.A kolik ty destičky asi stojí a kde se dají sehnat?


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Počítej kolem litru, plus mínus 2 kila, seženeš je kdekoliv Autokelly, atp..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
počítej ale s tím že ti budou brzdy vyset až se ti nakonec spálí obložení. Raději to někomu svěř. Je třeba promazat a rozhejbat třmen i píst
Radouš


Offline Pepe

Tak jsem po delším váhání a osahávání kotoučů na předku dospěl k ráznému řešení . :angry: V sobotu  o 11-té hodině jsem koupil brzdovou kapku, zvedl afto, sundal kolo , rozebral brdy a vytlačil pístek . Nebudu popisovat co z toho vylítlo ale dost mě zarazilo "zadření " znatelné na leštěném pístu.  :oVyměnil jsem těsnící kroužek z opravné sady fí 60 mm , namazal brzdovkou a přeleštěný píst vloožil do brzdiče.Totéž se odehrálo na druhé straně a pomocí tyčky s pružinou odvzdušnil .  V 16 °° afto sedělo na silnici a konečně přestali dřít brzdy a dobrzďovat afto .  :mad:Ale celé to vede k tomu že musím koupit nové desky (ATI) protože se tyto skoro nové rozpadají jak jsou spálené , do pr.ele.  :mad:Takže radím všem - opravte brzdy , jinak to není levný---- ne destičky , ale cokoli kolem nás . :mad:  :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
příště nevyndávej celej píst. Stačí když ho rozhejbeš.
Radouš


Offline Pepe

příště nevyndávej celej píst. Stačí když ho rozhejbeš.
To jsem dělal 2x - na jaře a v létě před dovčou aje to nanic . Vyndat a vyměnit těsnící kruh, ale hlavně VYČISTIT vše . :mellow:   Teď jen dávat bacha na čelo . ^_^
« Poslední změna: 11.10.2010 - 22:01:34 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
tak si to asi odflák :-) Musí jít zatlačit rukou
Radouš


Offline Pepe

tak si to asi odflák :-) Musí jít zatlačit rukou
Prstíčkem,  rukou jen voči--příště Ti udělám foto pístku . :P
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
no tak to si ho měl tedy rezavej jak lešenářskou trubku  -_-
Radouš


Offline Ghost Buster

Radous: Hele nemusíš hrát pořád za každou cenu chytrýho. Já to taky nejdřív jenom rozhejbával, ale když máš někde menší díru v prachovce, tak se ti ten pístek prostě stejně dřív nebo později přidře (stejně tak vodítka) a nakonec dojdeš k tomu, že to komplet rozebereš a vyměníš všechny prachovky a těsnění. :big grin:

Takže asi tak  -_-



Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81
Ahoj, prajem šťastný nový rok a zároveň prosím o radu 😁 Menil som kotúče + platničky, tie staré boli v držiaku strmeňa zahrdzavené a vôbec nebehali tak som držiak zrepasoval, vodiace plechy som komplet odhrdzil vyčistil vodítka premazal a zložil dokopy, ale teraz sa mi práveže zdá že tie platničky v držiaku až moc lietajú a platničku na vonkajšej strane kotúča dokážem zatlačiť prstom až na kotúč ale spatky sa už nevráti takže čo som spravil zle, prípadne na čo som zabudol ? Môžu byť tie vodiace plechy vybehané že by nevracali platničky tak ako majú ? Musel som použiť staré lebo medzi sviatkami sa nedali zohnať nové...


Offline Pepe

Keď si dal brzdy dokopy, našlapal si brzdový pedál , aby sa piestik oprel o dosky a tú vonkajšiu pritlačil ku kotúču ?  Bo samotné pliešky sú iba klzné plochy pre dostičky .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001