GalantWeb

20" Na Galanta 98+

Host · 17 · 5564

Mobyz

  • Host
tak ted sem natrefil na tento web, diky za nej..
chtel bych se vas zeptat jake mate zkusenosti s galantem r.v. 98-99 a hlavne ohledne podvozku. chci na nej dat velky kola ale nevim jak to technicky ustoji


Offline Drak

No přes 18" to bude chtít Úpravy. Hlavně vzadu kvuli multilinku. Jinak sem zvědavej co se tam podaří narvat za velikost kol  lurk  
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Guest

  • Host
Ja sem o tom cetl hlavne na americkejch forech a prej to tam de v pohode, jen kdyz je auto vzadu pretizeny tak to vzadu drhne.. Nevite jakej je rozdil mezi americkou a evropskou verzi? vypada to pak asi takhle galant
Velikost kol se celkove zvetsi, takze to jediny by se asi muselo upravit. Jen nevim jak by to snesl podvozek


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline BAD

Citovat
Ja sem o tom cetl hlavne na americkejch forech a prej to tam de v pohode, jen kdyz je auto vzadu pretizeny tak to vzadu drhne.. Nevite jakej je rozdil mezi americkou a evropskou verzi? vypada to pak asi takhle galant
Velikost kol se celkove zvetsi, takze to jediny by se asi muselo upravit. Jen nevim jak by to snesl podvozek

 kola sou to luxusní jenom leštěný kola sou dost náchylný a taky dražší...
BMW 745i, V8, 332 PS


miroslav1

  • Host
Velký kola jsou hezký, ale zajímalo by mě to pohodlí na českých silnicích. :confused:  


Offline Drak

No jak koukám na tu fotku, tak středy kol jsou zhruba v rovině s hranou prahů. Když to porovnáš s fotkama seriového auta, tak setředy kol jsou o něco výš než hrana prahu. Nejspíš to řešej podlažkama pod tlumiče. Co se pak týká jízdních vlastností na českým tankodromu, tak si bud nejdřív překousneš jazyk a pak zkřivíš kola a nebo naopak :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


miroslav1

  • Host
Citovat
No jak koukám na tu fotku, tak středy kol jsou zhruba v rovině s hranou prahů. Když to porovnáš s fotkama seriového auta, tak setředy kol jsou o něco výš než hrana prahu. Nejspíš to řešej podlažkama pod tlumiče. Co se pak týká jízdních vlastností na českým tankodromu, tak si bud nejdřív překousneš jazyk a pak zkřivíš kola a nebo naopak :)
Já si taky myslím, že budou šišatý už po cestě k zubaři :hehe:  


Offline Alik

chudak galoš......cpat na nej 20" bohate staci 18" a pekne to snizit.....a je to... :omg:  
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
tenhle typ disků se mě fakt nelíbí, mám radši paprskovější a na disku musí být trocha gumy, jinak to vypadá taky blbě. Podle mýho názoru je optimum 18"


Guest

  • Host
nebo taky todle:
co sem cetl tak podlozky nedavaji, prej normalni seriovej podvozek, gumy tram sou 225/35 na sirku 8"
tyhle kola vyjdou na 40k + gumy tak 30, auto chci koupit tak rok 99, facelift abych se vesel do +-200k


Offline Alik

jo tyhle kola sou v poho ale nerikem mi ze tohle sou 20".....vypada to jako 18"
a navic je to auto jak off road!!!!!!!!!!! :hehe:  
« Poslední změna: 20.04.2006 - 10:10:09 od Alik »
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov



Offline Drak

Spíš to vypada jako "Hot Wheels od Mattela" :) Kdyby tam nebyla ta hadice a domy v pozadí, tak to je angličák :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Petano

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 100
    • http://
Opravdu si to jeste nechces rozmyslet?

Na tom nasem tankodromu...

Se jednou projedes po D1 a muzes jit vyvazovat kola. Nehlede na to ze za par set v lepsim pripade tisic km budes menit ramena cepy atd. O tlumicich nemluve.

A pak se taky zacnou postupne uvolnovat plasty v interieru a bude ti to tam hrkat.
2,5 V6 rv 97, kuze atd. ;-)


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Citovat
Opravdu si to jeste nechces rozmyslet?

Na tom nasem tankodromu...

Se jednou projedes po D1 a muzes jit vyvazovat kola. Nehlede na to ze za par set v lepsim pripade tisic km budes menit ramena cepy atd. O tlumicich nemluve.

A pak se taky zacnou postupne uvolnovat plasty v interieru a bude ti to tam hrkat.
Mate recht. Navic to nevypada ani nejak extra dobre. Spis jak offroad, to si rovnou kup misto Galanta Pajero. U nas v ulici stoji BMW kombik s takovejhlema kolama, guma tam skoro neni ani videt a to auto vypada spis jako kopacka.
Galant 1,8 85kW r.95


Guest

  • Host
No vidis a jezdi na nem :) hod sem fotku, prosim, jak je ma velky..?
ja nevim, plno aut jezdi na 19" a bez problemu, o ten jeden palec to neni zas takovej rozdil. Ja bych tam ty 19 klidne hodil, ale tydle kola se delaj jen 8 a pak 20, 22, 24