GalantWeb

Převodovka

Host · 73 · 29602

Offline sox

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
    • http://grup.wz.cz
zdravim tady,
mam moznost si koupit Galanta r.v.96 benzin 2.0 16V , 140 000km, 1majitel (?) za 70 000,-
zdá se mi to nejaky podezrely ... mohli by jste poradit na co se mam kouknout, pripadne co je poruchové ?
dále bych se chtel optat jak je to u nás se servisem a kolik tak stojí náhradní díly..

moc moc díky , už bych srasně rád toho Favorita poslal ze skály  

Sox  


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline pavelzednik

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Podle mě je cena tak akorát. Ložiska kol a tlumiče napoví o skutečném množství ujetých kilometrů.Nenech se obalamutit tvrzením, že v klimatizaci pouze chybí médium,že jinak je OK- většinou je děravá.Pavel :rolleyes:  


Offline VMK

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 37
Este jedna rada...skus odvzdusnit spojkovy valec, podobny problem som mal aj ja, ked som ale niekolkokrat stlacil pedal, tak to zmizlo, ale po case to bolo znova rovnako. Pozrel som do nadobky a ziadna brzdovka tam nebola...dolial so brzdovku , odvzdusnil spojkovy valec a uz to bezi(samozrejme tu brzdovku nalej do spravnej nadobky) :wacko:  
Galant GTI-16V FWD sedan  r.v. pravdepodobne ´89


Offline Šoro

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 36
    • http://
Citovat
Ahoj lidičky, poradíte? :P
Mám Galanta r.v. 1997 - nový model, motor 2.0 4G63. Mám ho 3 dny a vyskytl se mi následující problém. Když nastartuju zastudena, zařadím jedničku a rozjedu se, chci zařadit dvojku a hoplá, ona tam nejde, tak zastavím, několikrát zamáčku spojku, znovu se rozjedu a zařadím dvojku (spojkový pedál při řazení až k podlaze, pochopitelně :D ) a už tam jde, ale hodně ztuha, jakoby si hledala cestičku mezi něčím, občas to vydá pazvuk jako když praskají ložiska, jde to tam, trojka už jde o něco líp, ale při dořazení se ozve opět známý pazvuk(méně slyšitelný). Když ujedu cca 10-15 km, tak je najednou vše v pořádku. (Přijde mi, že to souvisí se zahřátím motoru.) Co by to mohlo být? Byl jsem ve dvou servisech (značkových) a tam na nic nepřišli, bodej


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
na ten olej pozor!!!!! Tyhle převodovky jsou na něj hrozně háklivý. Obvykle se doporučuje 75W80-85 GL4.
ale není 75W80 jako 75W80, záleží i na značce. Je to hrozná alchymie a záleží spíš na štěstí, který olej bude tý převodovce chutnat. Já už vyzkoušel asi 5druhů a pořád to není ono


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
jinak spojkový set se pohybuje cca kolem 5000 Kč


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
Dnes jsem vyměnil olej v převodovce. Nalil jsem tam olej do automatu (nevím přesně typ, ale prý nejlepší co Shell dělá). Teď to řadí jako po másle B)  


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline VMK

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 37
Citovat
Tak já to mám přesně opačně, když je NEsešlápnutá spojka tak nic, a když sešlápnu kvli řazení, tak slyším jak to tam pracuje..    Ale je to nepatrný zvuk. Na druhou stranu, třeba plácám nesmysly a moc poslouchám, třeba je to ten normální pracovní zvuk, nic přece nefunguje potichu, kdybych měl zaplý rádio tak o ničem nevím.. 
To asi bude lozisko spojky, ked to vydava akykolvek zvuk tak to je nezdrave, dal by som to pozriet nejakemu mechanikovi, lebo spojky normalne nepocut  
Galant GTI-16V FWD sedan  r.v. pravdepodobne ´89


Offline Šoro

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 36
    • http://
Tak cez vikend som vymenil olej v prevodovke a tazsie zaradenie dvojky za studena je prec. Pouzil som olej ARAL 75W90 (725Kc/2,5L) Predava sa v 0,5L baleniach. Snad sa to vydrzi.


Offline Mahoney

  • VIP Group
  • *
    • Příspěvků: 7
    • http://
Ahoj, po koupi jsme měl stejný problém jako Ty a to u zpátečky, jedničky, dvojky a občas trojky - vesměs jsem musel všechno řadit s meziplynem :-(. V servisu mi taky řekli, že je to OK .... že jim to jde dobře a dokonce mi to i předvedli (auto mírně zahřáté). Když jsem jel ze servisu .... hopla .... zase mne to zlobilo. Nakonec jsem zkonstatoval, že mám levý ruce a jal se si zvykat na Micinu a trénovat převodovku na můj způsob řazení. Nevím zda se oběhala kolečka převodovky nebo moje ruce :-), ale po roce provozu je to OK. Je jen otázka, jestli se to teď v zimě nezhorší, protože jsem taky registroval závislost tohoto problému na teplotě a zima se blíží :-)))

Honza


Offline UHNAK_GTi

no na tvojom miste by som si bol isty že to je olej ja mam 4x4 GTi a naliali mi tam pp90 A ODFAJčIL MI TYM SPOJKU A KOMPLET PREVODOVKA  VYšLO MA TO 15 TISIC Kč A TO JE EšTE SKVELA CENA NEMAT KAMOšA SERVISAKA DALTAM PRVOTRIEDNY OLEJ A EJHA RYCHLOSTI šLAPU AKO HODINY SPOJKA Už PRI ZABERE NESMRDI VšETKO šLAPE AKO MA - NAOZAJ GALANTY SU MIMORIADNE NAROčNE NA OLEJ V PREVODOVKE-  A KTYM LOžISKAM MNE ICH TIEš VYMENILI AKED TAM BOL TEN BLBY OOLEJ A A VšETKY ODYšLI V PRIEBEHU 5000 KM A ZAROVEN AJ SPOJKA TAKžE UTEKAJ VYMENIT OLEJ HMM
 
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD