GalantWeb

Motor točí nenaskočí - přepálená pojístka MPI

Offline Wolfchlum

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda-li by někdo nevěděl co stím . Při jízdě do práce auto uprostřed cesty chcíplo bez nějaký značný závady a nešlo nahodit . Motor se točí ale nenaskočí . V pojístkové skříní (u motorovýho prostoru ) je PŘEPÁLENÁ POJÍSTKA ?? MPI (20,30 A) zkusil jsem vyměnit, samozřejmě bez odezvy a znovu přepálená . Svíčky najeté 2tis. , kabely ok, cívka taky ok . čidla termostatu taky ok . akorát při vytažení svíček kolem závitu trochu oleje . V poslední době bez žádné závady (check engine). 

Motor 4g63 galant 1988 GTi 16V 2.0

Díky za odezvy


Offline Drak

nejdřív kontrola rele k ECU a pal čerpadlu. Je to taková plechová krabička cca 4x8x5 cm pod palubkou u spolujezdce. Pak jit a odpojit konektory od ECU motoru a zkusit, jestli se i takto přepalí pojistka. Pokud ano, tak je chyba v relé a nebo něčem, co je na tuto větev napajení připojené. Když zůstane nepřepálená, je chyba v jednotce motoru v její napajecí části. Tu vyndat a kouknout co v ní je opálené.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Wolfchlum

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
Ok, díky za reakci, zkusím se na to mrknout a prohlídnout . Pokud by jste měl nějakej další nápad ..... Díky


Offline BrutálníBobr

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 112
Podobně , tedy až na tu pojistku, jsem dopadl já s galantem 2,5 v6 99rv .. byl to rozdělovač