GalantWeb

6a13 odchádza kluka???

Offline Kubo34

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
Ahojte, viete mi povedať, čo sa mi môj motor snaží povedať???  ](-:
viac vo videu, sledujte to klepkanie, niekedy prestane a niekedy začne...
https://www.youtube.com/watch?v=-y5wbKTuZVA


Môj názor, kluka sa chce somnou rozísť  ](-: týpek predomnou tam dával olej castrol 10w40 ... menil už hydroštely... myslím, že aj kluka chce ísť von ........  :roll: Čo na to hovoríte vy?? ... prípadne, kde sa dajú zohnať na to diely ?  ](-:



Offline Kubo34

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
jo a je to automat... myslíš že hydroštely?? ... hydroštely by cvakali stále, nie??


Offline Kubo34

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
moj názor je kluka, lebo castrol je čistý grc a keď som pozrel ako vyzerá olej, tak čierny jak storočný..


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 356
po mojí první výměně oleje, byl ten vyměněný olej taky docela rychle černý. Asi bych spíš vsázel na původní usazeniny...

Dělal jsem i mezi výplach. A na ten nejlevnější olej co jsem našel, jsem ujel tak 5-10km a za ten kousek cesty ztmavnul zhruba tak, jak máš na měrce.


Offline Sir Dag

Hydroštely nemusí cvakat neustále. Dokáží se ozvat a v zápětí zase ustat. Také někomu cvakají jen za studena atd..prostě hydroštel může mít různé projevy v závislosti na tom jak moc velké je znečištění v něn samotném.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Barva oleje není směrodatná , ale dej si kapku oleje mezi prsty a promni mezi nima ten olej .  Když ucítíš jakoukoli drsnost , vyhoď olej a dej nový .  Castrol je nejčastěji fixlovaný olej . Kup něco levné na 1-2 výplachy a pak tam dej Mobil1 10W40 , anebo MOGUL 10W40 s nájezdem max 7 000 km .  Klepání je zvuk hydroštelu  , neklepou všechny 1 max 2 , ale je to o čistotě oleje , protože veškerý bordel v oleji , když se usadí ve zdvihátku , nejde jen tak vypláchnout a zůstane ventil zdvihátka pootevřen - nedrží tlak . Klikovku bys víc slyšel ve vyšších otáčkách , takhle běží všechny 6A13 , které jsem slyšel - volnoběh .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elkappi

Klika by při zvýšení otáček buď přestala nebo by se rozklepal motor a zvuk se zrychlil. Mě se klika přidřela začalo to cukat s motorem pak se rozsvítila kontrolka motoru (snímač polohy horní úvrati nebo tak něco) potom se ozvala rána auto sice jelo ale netáhlo. po sundání vany v ní byly bronzové a stříbrné šupinky. Bronz byli šály a stříbrné hliník blok motoru. to měnění oleje jsem taky zažil ale hrozí vypláchnutí gufer a netěsnosti. Ne vždy je karbon nepřítel což neplatí u hidroštelů proto cvakají, normálně by měli jít stlačit. Černý olej máš hned ale nekvalitní olej nebo pozdní výměnu poznáš podle žlutého filmu. S těmi průplachy bych to nepřeháněl povolí šupina karbonu vlítne do mazacího kanálu a je na katastrofu zaděláno, neprojeví se hned. Můj první galoš jel cca 40 km bez oleje, teplem se povolil karbon a po cca 1000 km v červenejch se přidřela klika.   
Galant navždy a FTO


Offline Kubo34

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
Na volnobehu trasie, ako keby boli zle sviecky, resp ako leby zle odpalovalo. Ale neviem. Je to citit jemne... ked pridam, zvuk pekny, klepanie prestane a motor je krasne vyvazeny. Ake mate skusenosti s olejami Eneos? Pripadne napada vas co dalej??


Offline Pepe

Dej tam jakýkoli olej 10 W 40 kromě Castrolu a máš klid . Zkontroluj jaké svíčky jsou ve válcích 2,4,6, tedy ty , které jsou volně přístupné u chladiče . Měli by tam být DENSO nebo NGK  .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elkappi

Mě se klepal motor do cca 2000 ot pak se uklidnil a byla to spojka nebo převodovka poznal jsem to tak že jsem šáhnul na prasátko spojky (tu páku co vede z převodovky) a ta se klepala jako kráva. Pak odešla i převodovka tak nevím co z těch dvou věcí to způsobovalo.
Galant navždy a FTO


Offline Kubo34

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
Tak, vyriešené... Dal som tam olej Eneos 10w40 ... Začalo to hrozne klepat, pridali sa asi dalsie tri hydrostely... Nemal som cas to riesit, tak som na tom.nabehal asi 500km, potom mi poradil kamos, nech predtym nez vypustim olej, tam dam Pro tec čistič oleja.. lebo ked som predtym vypustal ten castrol, tak strašný bordel z toho išiel a ked som nalial Eneos olej tak na mierke oleja boli normalne kusky spiny zo stareho... Tak som teda nalial cistic, 10 minut povrcalo, vypustil som olej, vymenil filter, nalial som tam Mobil 10w40 ... Výsledok? ... Začalo to klepat ešte viac  ](-: ](-: :'( :laugh: ... Tak som sklamany vypol motor a isiel spať.. rano do prace som siel, klepalo.... Naštval som sa, poriadne som mu kopol plyn na podlahu pár razy až do obmedzovača.. A asi to pomohlo, lebo teraz je krásne ticho.. krásny šepot  :mellow:


Offline Pepe

 Vyčistit motor zevnitř , vyměnit olej a buď jízdou nebo na místě vysokými otáčkami docílit naplnění hydroštelů , až přestanou klepat . Klidně to příště udělej ještě jednou po 5000km , abys docílil výplachu bordelu v kanálech , vyplatí se ti to klidným chodem motoru .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001