GalantWeb

kupuju galanta

Offline queen.victoria

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
hoj všem, chci tohle auto: http://www.niot.net/niot_570/mitsubishi%20galant%20(1).jpg
r.v. po 97, obsah 2.0 (nechci šestiválec), cenu do 100. tis., žádnej ojeb. Nabízejte na mejl queen.victoria@seznam.cz


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
hoj všem, chci tohle auto: http://www.niot.net/niot_570/mitsubishi%20galant%20(1).jpg
r.v. po 97, obsah 2.0 (nechci šestiválec), cenu do 100. tis., žádnej ojeb. Nabízejte na mejl queen.victoria@seznam.cz

kup v6 ze 4 válce se zblázníš úplně..:-)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Pokud chceš trošku řádit a nepotřebuješ místo kup si žraloka V6.
Jestli potřebuješ místo a někdy sem tam šlápnout aby to jelo kup si to sam v kombíku.(viz pepe)
Pokud chceš jenom řádit a máš dost peněz kus wr4 (viz drak)
Ve 2litru ji za chvilku utaháš.(Ti není nic proti 2,0 pánové)
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline tombik

Proc by to utahal nevim oc jsou 2.0 na zraloku horsi nebo lepsi ale mych 80kW na galantu 92 jezdi porad dostatecne. Na klidnou jizdu to staci. Pokud ale zerou srovnatelne tak fakt asi neni duvod pri zemi.
Panove, chtelo by to nejaky cisla....


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Proc by to utahal nevim oc jsou 2.0 na zraloku horsi nebo lepsi ale mych 80kW na galantu 92 jezdi porad dostatecne. Na klidnou jizdu to staci. Pokud ale zerou srovnatelne tak fakt asi neni duvod pri zemi.
Panove, chtelo by to nejaky cisla....


Jaký chceš čísla....?
Mě stačil na mišce 2,5 ten zvuk a to 2,0 neměl.
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline tombik

No vidis co byl u me Dragon tak rikal ze by me zvuk V6ky štval. Preferuju co nejvetsi ticho :D

No cisla co se tyka spotreby Pro kupujiciho muze byt (ted prosim nemluvim vazne ale polemizuji, nevim jake maji spotreby) rozdil 7l/100 u dvoulitru ku 8,5l/100 u V6ky dost podstatny argument pro slabsi motorizaci.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
No vidis co byl u me Dragon tak rikal ze by me zvuk V6ky štval. Preferuju co nejvetsi ticho :D

No cisla co se tyka spotreby Pro kupujiciho muze byt (ted prosim nemluvim vazne ale polemizuji, nevim jake maji spotreby) rozdil 7l/100 u dvoulitru ku 8,5l/100 u V6ky dost podstatny argument pro slabsi motorizaci.
zas ta neskutečná spotřeba..:-) já mám V6 absolutně tichou, dokonce mne tím jak je tichá překvapila


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
pro normálního člověka normální dvoulitr bohatě stačí a neutáhá ho ani za 130 let. Nepopírám že V6 není lepší. Jistě že je. S tím stejným motorem jsem jezdil v mazdě a svezl sem se i ve fordu probe (taky ten stejný motor). Tak brutální rozdíl oproti 2.0 to zase není. Jen provoz je dražší u V6. Navíc sám psal že chce 2.0 takže by mu měl spíš někdo poradit na co si dát při koupi bacha
Radouš


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Ráno sem si přečet první příspěvek a hned mi bylo jasný jak to tu bude odpoledne vypadat... Jasně napsal, že nechce V6 a pod tim je tuna příspěvků jak bude zklamanej a proč ji nechce a 2l je naprd  -_-
Konkrétně já bych V6 nechtěl třeba z důvodu 24ventilů resp zdvihátek, 6 svíček špatně přístupnejch, špatně se v budoucnu prodává... spotřeba je myslim dost relativní... Radši mu nabídněte nějakýho zachovalýho dvoulitra po faceliftu, to je jediný co potřeboval  -_-
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
pro normálního člověka normální dvoulitr bohatě stačí a neutáhá ho ani za 130 let. Nepopírám že V6 není lepší. Jistě že je. S tím stejným motorem jsem jezdil v mazdě a svezl sem se i ve fordu probe (taky ten stejný motor). Tak brutální rozdíl oproti 2.0 to zase není. Jen provoz je dražší u V6. Navíc sám psal že chce 2.0 takže by mu měl spíš někdo poradit na co si dát při koupi bacha

ten probe V6 je motor z mazdy a neskutečně se sype,mitsu má svůj V6.. snad to není to stejné  :D

dvoulitr stačí,ale galant není zrovna malé auto.. asi bych taky volil V6


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
No tak mě hned nemlaťte sem jen řekl co si myslím a to ještě můžu....
A nikdo mi to nezakaže...
Na tu váho toho auta je ten motor prostě slabej ... jel sem v obou typech a je to docela znát....
Spotřebu bude řešit páč si dvoulitr vezme víc  a za "menší" výkon...a co se tím namáhá..??
Baterie těžko...
kolik je těžší nevím ale nějaký kilo tam bude....
A můj názor je že ke žraokovi prostě patří v6ka a je mi a když už teda chce šetřit tak at jde do nafty...ne...?
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
ten probe V6 je motor z mazdy a neskutečně se sype,mitsu má svůj V6.. snad to není to stejné  :D

dvoulitr stačí,ale galant není zrovna malé auto.. asi bych taky volil V6

Myslím že se pleteš. Mazda má komponenty od mitsubishi a ford od mazdy. Spodek je stejnej vršky si ty dvě japonské automobilky udělali každá vlastní. Mazda komplet motor použila i do fordu. Te to naprosto běžné že se fabriky spojí, vyvinou společně motor a vyrobit víko motoru už není nic složitého. Moskvič měl taky motor z baworáku a málo kdo to věděl. Taky měl jiné ventilové víko
Radouš


Offline tomasssr

Dvoulitr ve žraloku bohatě stačí, 100kw si s 1300kg hravě poradí, dá se s ním s lehkou nohou jet za 7L. jinak běžně tak 8. V6 bude určitě ve všech směrech lepší,ale zase dražší provoz. A taky bych šel do faceliftovanýho galanta, poznáš ho podle kulatých před. mlhovek a jiné grafice na zad. lampách.
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Pitris985

nechci nic řikat ale galant má 1774 kg, nebo tak nějak.


Offline Pitris985

a jestli běžně jezdíš za 8, tak máš nějakej  úspornej motor


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
nechci nic řikat ale galant má 1774 kg, nebo tak nějak.

Ale to je celková hmotnost, a naloženej asi pořád nejezdíš ne???
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pitris985


Offline tomasssr

Pitris985: Tak 4g63 dokáže bejt uspornej,když s ním umíš jezdit :mellow:
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Pitris985

to jo. úspornej je za těch 8. ale pochybuju že bude jezdit za osum normálně. ovšem je otázka, čím myslíš normální jízda. do 90km/h by se za 8 dalo.


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Tak když si koupim V6 tak si ji nekoupim proto že chci jezdit na spotřebu... No a diesel není moc povedenej co já vim, takže 2,0 je ideál ne???
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)