GalantWeb

Úbytek oleje

Offline ATOL

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 47
    • http://
Jak jsem se již tady zmiňoval, tak mi auto dost kouří, zvláště když je studený. Někdo se mě dotazoval, zda nežere olej. Já jsem na to odpověděl, že jsem nezaregistroval nějaký Úbytek. No ale dneska jsem se na olej podíval a musel jsem dolít 1 litr. Je to asi na nějakých 500 - 600 km. To se mi zdá, že je celkem dost. To by mohlo být příčinou toho kouře. Někdo tady uváděl, že by to mohla být špatná těsnění na hydroštelech. Mám na tom motoru cca 210.000 km. Co si o tom myslíte?


Offline Drak

No jestli to žere 1litr oleje na 500-600 km tak to je hodně. Jednak to nebude tesnění na hydroštelech, ale netěsnost ventilů ve vodítkách a pak možná pístní kroužky.

Normalně by měl ubýt olej tak do 2litru na 10 000 Km
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline ATOL

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 47
    • http://
Údajně na tom byl motor dělanej. No ale budu muset zjistit, co konkrétně na tom dělali.


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
Nemáš náhodou taky chladič oleje? Mě to teče právě na chladiči oleje.... :angry:  
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline ATOL

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 47
    • http://
To ani nevím, jestli to má chladič oleje. Ale pod autem je sucho.


Offline mitsupaja

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 135
    • http://
;) svavro prosim te kde je ten chladic oleje?zaznamenavam taky nejaky vyssi ubytky ale neni to tak dramaticky.
GALANT 93' 4x4 170 hp PRAHA


Offline mitsupaja

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 135
    • http://
;) chci se jeste zeptat na ty hydrostely.daji se nejak seridit nebo utesnit?mluvil si o nejakym tesneni a nedokazu si to dost dobre predstavit
GALANT 93' 4x4 170 hp PRAHA


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
Chladič oleje je u těch našich strojů pod levým světlem(u řidiče). Nejjednodušší přístup je z podběhu.
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline ATOL

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 47
    • http://
Takže jsem se konečně dovolal tomu maníkovi, od kterýho jsem myšáka koupil. Tvrdil, že byl motor dělanej z toho důvodu, že ho zavařili. Pístní kroužky neměnili, což by mohl být ten důvod nadměrné spotřeby oleje. Co si myslíte o výměně kroužků? Motor má najeto 210.000 km. A nevíte kolik stojí kroužky? Motor 2.0 GLSi, r.v.92.


Offline Drak

Netuším kolik stojej kroužky.  210 000 km je hodně a muže to být nima.  No a jejich výměna je rozborka motoru s tím souvysející další náklady.  
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)