GalantWeb

Nárazník

Offline George

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
Chtěl bych se poradit. Stál jsem čumákem přes obrubník a protože při odjezdu jsem byl víc naloženej než když jsem tam parkoval :omg: , tak jsem chytnul spodní částí předního nárazníku za obrubník a on to nevydržel  :confused: a objevila se svislá prasklina od spodní hrany cca 4cm dlouhá. Némáte nějakou zkušenost, jak to "podlepit", nebo nějak zajistit, aby mi to časem (až zase někdě chytnu) neruplo celý. Nebo to nechat bejt? Díky.

Teď odběhnu od tématu. Karlovy Vary - Praha což je cca 140km jsme ve třech lidech + náklad a klima dali za 1 a 1/4 hod, po "dálnici" 200km/h a spotřeba mi vyšla
+-8,3l, což se mi zdá na dvoulitrovýho benzínovýho kombika docela dobrý, ne? A ten pojezd - naprostá pohoda, perfektně sedí na silnici, když vzpomenu na Mitsubishi Colt r.v. 87 je to jiný kafe :D
« Poslední změna: 04.08.2005 - 23:48:14 od George »
MITSUBISHI GALANT - kombi 98 2.0i Karlovy Vary


Offline BAD

Citovat
Chtěl bych se poradit. Stál jsem čumákem přes obrubník a protože při odjezdu jsem byl víc naloženej než když jsem tam parkoval :omg: , tak jsem chytnul spodní částí předního nárazníku za obrubník a on to nevydržel  :confused: a objevila se svislá prasklina od spodní hrany cca 4cm dlouhá. Némáte nějakou zkušenost, jak to "podlepit", nebo nějak zajistit, aby mi to časem (až zase někdě chytnu) neruplo celý. Nebo to nechat bejt? Díky.

Teď odběhnu od tématu. Karlovy Vary - Praha což je cca 140km jsme ve třech lidech + náklad a klima dali za 1 a 1/4 hod, po "dálnici" 200km/h a spotřeba mi vyšla
+-8,3l, což se mi zdá na dvoulitrovýho benzínovýho kombika docela dobrý, ne? A ten pojezd - naprostá pohoda, perfektně sedí na silnici, když vzpomenu na Mitsubishi Colt r.v. 87 je to jiný kafe :D
jedině svařit ...najdi nejbližší servis na mota a tam ti to za pade svaří....je zvláštní že to ani neni naložením prostě tam to jde a zpátky to rupne... :P  
BMW 745i, V8, 332 PS