GalantWeb

Blikající N (u automatu, Galant rv 2000)

Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
Taaaaaaaaaaaak... a Mišák je doma, motor startuje, vrčí, krásně zní... a netrvalo to ani měsíc :-D
Ale aby to nebylo tak jednoduchý, objevil se další problém... Automat... při rychlosti nad 30 km/h spadne převodovka do nouzového režimu - začně blikat kontrolka u N-eutralu a zařadí se trojka. V tomhle módu jde řadit P R N D, ale na D zůstane jen ten trojec. Řazení mezi P R N D je doprovázené velkými rázy.
Stačí pak vypnout zapalování, znovu nastartovat a převodovka maká krásně hladce, bez problémů. S minimem plynu lze do 30 km/h odřadit 1-2-3, 4ku to už nedá kvůli tomu limitu 30 km/h.

Co s tím? Jak se zbavit toho nouzového režimu?


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Vrať to do servisu. Před opravou to přece nedělalo a máš to zdarma
Radouš


Offline Misak

co olej v prevodovce?
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
no... tak už je zase všechno v pořádku... ani sem nebudu psát, čím to bylo :-D
plynou z toho dvě morální ponaučení:
1: nepanikařit! na netu a v servisním manuálu je opravdu všechno, co potřebujeme znát
2: nikdy nezaměňovat camshaft sensor s A/T output signal sensor

takže tak :-))

(to blikající N je servisní kontrolka, která upozorňuje na špatnej signál z jednoho z čidel na motoru a převodovce. v zásadě tím auto říká, že si neumí poradit s porovnáváním otáček motoru a otáček převodovky a tím pádem neví, co má zařadit, proto se hodí do servisního módu a nechá napevno zařazenou trojku, protože se na ní bezproblémů rozjede a dá se na ní mazat i 160 :-) )