GalantWeb

Spojka: nastavení pedálu

Offline m4rt4s

Lidičky, mám takovej problémek.
Spojka funguje naprosto perfektně, akorát mě zlobí, že na pedálu zabírá už cca 2cm od podlahy, zabere, a pak už dloooooooouho nic. A pedál je trošku výš než ostatní.

Projížděl jsem si forum, a někde se píše, že se krok pedálu nastavit nedá, jinde je zase psané, že to jde...

Tak poprosím zdejší guru o radu..:) Děkuji  :mellow:
2.0 Wagon Sportedition


Offline koty

ahoj  to samé mi dělalo a lze si nastavit přímo na pedálu spojky  jak ti bude brát ale když to budeš dělat tak doporučuji vyměnit kapalinu v nádobce za novou a pořádně to odvzdušnit.Taky jsem to furt nastavoval pak přišla zima a nešla vůbec vyšlápnout protože kapalina nepřenášela  sílu do spojky a  výměna vše vyřešila je to práce na půl hoďky až hodinu není čeho se bát  :D
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6


Offline Pepe

Když budeš pořádně hledat, najdeš to . Popisuje to více lidí , ale :   Povolíš kontramatku a zkrátíš krok na hlavním válci .
 Pak ale časem přijde to co se ukazuje - výměna spojky .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline m4rt4s

První vyměním kapalinu -> pak seřídím pedál, a pak.... si holt zvyknu...:-D

Je fakt, že pedál jde dost ztuha, a když jsem jej mačkal rukou, tak nejde plynule, ale jakoby "přes hrbol"...

Spojka jako taková funguje na 100%, při plným plynu z 2 na 3 neproklouzne :)
2.0 Wagon Sportedition


Offline Stillfish

Zdravím všechny a prosím o radu.
Mám podobný problém: Spojka zabírá hodně dole, nahoře je zbytečná vůle. Taky cítím, že nejde plynule, ale jakoby "přes hrbol". Myslím, že ložisko spojky bude K.O. Nechám teda pravděpodobně vyměnit celou sadu, ale rád bych do té doby ještě pár km najel. Zkusím teď vyměnit kapalinu a odvzdušnit, potom seřídit pedál. Nikdy jsem to ale nedělal, nechci něco pokazit :undecided:. Budu rád za každý příspěvek s trochu podrobnějším návodem jak na to.
Díky moc.
Shit happens.

Stylové obaly na mobil: www.obalynamobily.cz


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Zdravím všechny a prosím o radu.
Mám podobný problém: Spojka zabírá hodně dole, nahoře je zbytečná vůle. Taky cítím, že nejde plynule, ale jakoby "přes hrbol". Myslím, že ložisko spojky bude K.O. Nechám teda pravděpodobně vyměnit celou sadu, ale rád bych do té doby ještě pár km najel. Zkusím teď vyměnit kapalinu a odvzdušnit, potom seřídit pedál. Nikdy jsem to ale nedělal, nechci něco pokazit :undecided:. Budu rád za každý příspěvek s trochu podrobnějším návodem jak na to.
Díky moc.
Postupuj stejně jako u brzd. Pokud si to také nedělal, nech to raději na někoho jiného
Radouš



Offline Stillfish

Díky za příspěvky, které jste sem napsali před nějakou dobou.
Přetěsnil jsem spojkovej váleček tou opravnou sadou, vyměnil kapalinu a poctivě odvzdušnil.
Výsledek je pozitivní, hlavně zpátečka mi jde už dobře zařadit :mellow:.
Stále mám ale u spojky nahoře zbytečnou vůli, přestože ten závit u válečku je už hodně vyšroubovanej.
Kde mám hledat příčinu? Může to být spojkovým ložiskem, čeká mě jeho výměna?
Díky za info.
Shit happens.

Stylové obaly na mobil: www.obalynamobily.cz


Offline m4rt4s

Takže se povedlo? :-)

Jinak: nahoře nad pedálem je ještě jeden štelovací šroub, tím se dá pedál "sundat" tak, aby byly všechny tři v rovině.
2.0 Wagon Sportedition


Offline Stillfish

Aha, dík, ten jsem asi nějak přehlídl. Pracovní poloha byla poněkud nepohodlná, tak jsem se tomu už tolik nevěnoval...^_^
Shit happens.

Stylové obaly na mobil: www.obalynamobily.cz