GalantWeb

Nestartuje

Pepe · 223 · 61235

Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Heléé.....     a máš tam vůbec benzín :-D
Dobso...


Offline Drak

v tomto modelu už jsou jednotky dělané jinak a netrpí jako ty s předcházejícím. Spíš to bude nějaké relé, nebo ten imobilizer případně asi nejdražší varianta je celý rozdělovač, ve kterém je civka a snímače polohy vačky
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Tohle už jsem jednou řešil na uplně stejným modelu, dokonce i ten imobilizer co popisuješ, byl asi stejnej. Přivedl jsem + nebo -, ted už si to nepamatuju na konektor čerpadla na přepážce mezi motorem a kabinou a zkusil start, motor chytl, takže už zbývalo najít jen kde je to přeťatý a odstranit. Jesi je čerpadlo napojeny na imo a je blokly, tak by se to tak mělo dát otestovat, pokud někdo nedal na imo i ten drát na příčce. Když nepůjde, tak bych šel po relátkách.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Toho by byla na díly ještě škoda...  -_- Tipuju to taky na to IMO. Po drátech to najdeš, ale nemusíš hned všechno vystříhat, mě v servise vystříhaly docela drahej dálkovej centrál i s imobilizérem abych jim pak řekl, že to tím na 100% nebylo...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Na díly škoda --- máš pravdu Beny , je moc pěknej na ty roky .  Na motorové přepážce je hnědý konektor a černý (nebo modrý) , který patří k čerpadlu . Ukostřením by se mělo rozjet čerpadlo .(nebo kecám ?)
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Myslím, že se musí dát na + (minusem ale nic nezkazíš, prostě to jen nejde) a je to černý, ale ruku do ohně za to nedám. Barva konektoru je napsana v článcích u nastavení klapky.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

na čerpadlo + od baterky, nebo vyhodíte hlavní pojistku :) a je to černý nebo modrý. Hnědý se kostří, když se nastavuje volnoběh
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

No já zkoušel nejdřív - a pak + a nic se nestalo, pač jsem to dělal na rychlo, kamošovi odešel ten imo na dálnici a potřebovali jsme to auto z tama dostat. Myslím že modrá je něco s otáčkoměrem nebo co, ten myslím jiskřil, když sem ho připojil na +, ale též se nic nestalo. :angel:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

tak je to konektor, do kterého vede černý kabel s bílým proužkem. Ted aby nebylo přerušovaci relé připojeno na ten kabel  místo toho, aby bylo přerušeno vedení hned u relátka :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Tak to čerpadlo je krásně slyšet, když motor stojí. Při samotným startovaní se to čerpadlo špatně poslouchá. Já si třeba někdy myslel, že jede a nejelo..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline FrantaPMJ

Heléé.....     a máš tam vůbec benzín :-D
Benzín??? To se musí??? Já myslel, že to koupim a už budu jen jezdit  :mellow: Benzín samozřejmě mam  :evil: Díky za všechny rady a tipy, předam je dál mechanikům a dam vědět, jak jsem dopadl a jestli už jezdim...


Offline FrantaPMJ

Hmmm, tak to po všech pokusech s elektrikou a imobilizérem vypadá na to, že odešlo palivový čerpadlo :'( Zapojilo se na jinou baterku napřímo a nevrčí, takže tady je asi ta zrada... Tak uvidim, co mi zavolají odpoledne, až dorazí nějakej elektrikářskej guru  -_- Jinak Galantík nechce komunikovat s diagnostikou OBD 2, tak nevim. Třeba ten rozsvícenej Chceck kontrol už naznačoval nějaký problémy s čerpadlem a špatný hodnoty, kdo ví, nerozumim tomu... Stačí na vymazání závady motoru nechat baterku odpojenou třeba přes noc??? Tímto se předběžně dotazuju na nějaký funkční palivový čerpadlo, kdybyste někdo měl. Nechci nový čerpadlo Starline, ale nějakých 6.000 Kč za Bosch se mi taky dávat nechce...  ](-: Snad to teda bude "jen" to čerpadlo a né kombinace špatnýho čerpadla a nějaký tý elektriky a imobilizéru... Ještě mi teď došlo, že při zamykání a odemykání dálkou auto "štěklo" a bliklo vždycky jednou a dvakrát, teď  "štěká" a bliká třikrát, nevíte někdo proč??? Je tam centrál od firmy Avital. Děkuju, Franta


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Stačí odpojit baterii .... jinak si asi elektronika začala žít vlastním životem, ovšem poku by alarm byl propojený s imobilizérem a nebo na opak, potom by to dávalo smysl že je někde nějaký elektro šotek...
« Poslední změna: 22.10.2013 - 14:29:27 od Dobsonie »
Dobso...


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Mě to víckrát štěkne, když mám někde něco blbě dovřený.
Jestli chceš chybu vymazat rychle, tak rozsviť kontrolky/ale nestartuj/ a odpoj baterku a po 20 vteřinách je chyba pryč.


Offline FrantaPMJ

Mě to víckrát štěkne, když mám někde něco blbě dovřený.
Jestli chceš chybu vymazat rychle, tak rozsviť kontrolky/ale nestartuj/ a odpoj baterku a po 20 vteřinách je chyba pryč.

Děkuju moc za super tip na to vymazání závady!!! Jinak máš naprostou pravdu s tím "štěkáním", vždycky byla otevřená kapota motoru a dveře, to mi nedošlo, že to může bejt tim. Nemam tady děkovacího smajlíka, takže děkuju alespoň takhle  -_-


Offline FrantaPMJ

Tak jsem teď zjistil, že s mou slevou bych to čerpadlo starline uměl za cca 1200 vč. DPH se zárukou 36 měsíců, má tyhle parametry:

samostatné čerpadlo
druh provozu: elektrický
tlak: 3.45 Bar
průtok: 57 l/h
jmenovité napětí: 13.5 (V)
jmenovitý proud: 7.5 (A)

netušim, jaký parametry má mít origo čerpadlo.

Ještě jsem našel tohle, ale to asi nebude nic moc, co???

http://www.pm-autodily.cz/galant-5-1192-1096-22/palivove-cerpadlo-mitsubishi-galant-5---18--20--25-v6-24/

Je to nějaká značka wrc, asi nic moc - hlavně ta cena je nějaká moc nízká. radši bych použitý, ale funkční origo čerpadlo, Starline prostě nějak nemam rád...


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Hmm. asi tak... to druhé... bůch ví co to je, aby ti to ještě neřachlo pod zadkem :-D
Hele , když jsi skoušel to čerpadlo jen na dráty skusil jsi do něj klepnout ??
Dobso...


Offline FrantaPMJ

Hmm. asi tak... to druhé... bůch ví co to je, aby ti to ještě neřachlo pod zadkem :-D
Hele , když jsi skoušel to čerpadlo jen na dráty skusil jsi do něj klepnout ??

Klepat jsme do něj nezkoušeli-to je něco jako poklepová metoda u světel na starejch Škodovkach???  :D


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Asi něco podobného... pokud jsou v něm špatné uhlíky tak po otřesu se dostanou do kontaktu a čerpadlo zavrčí ... pak bude 100% jistota že je to ono    ....  To jsem okoukala  ..hečč !!

A divím se že neznáš klasickou ruskou metodu ... -_-
« Poslední změna: 22.10.2013 - 16:06:00 od Dobsonie »
Dobso...


Offline FrantaPMJ

Asi něco podobného... pokud jsou v něm špatné uhlíky tak po otřesu se dostanou do kontaktu a čerpadlo zavrčí ... pak bude 100% jistota že je to ono    ....  To jsem okoukala  ..hečč !!

A divím se že neznáš klasickou ruskou metodu ... -_-

Šikulka, děkuju, za pokus nic nedáme, elektroguru to má na háku a ve 14 hodin prej psal, že už dneska nedorazí, ačkoliv se na něj od rána čekalo, tak až zejtra, no...  ](-: