GalantWeb

Vymena predných sedadiel za iné (elektrika)

Offline Kubo34

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
Čaute, chcem sa spýtať, Pre prípad výmeny za iné sedačky s elektrickým posuvom, jak sú ovládané elektrické sedačky galante (kožené béžové), či majú v sebe vlastnú  riadiacu jednotku alebo je ovládaná pomocou inej RJ ?


Offline Drak

sedačky maji vše v sobě (žadnou jednotku nemaji). Je k nim přivedeno jen napajení a airbag.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kubo34

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
Jasne, tak pri výmene sedačiek bude hneď problém s SRS  ](-:


Offline Drak

ten se da vyřešit zapojením odporu (2.2ohm /1W) do cerveného konektoru pod sedačkou místo airbagu. Toto provádět s odpojenou baterkou.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kubo34

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
Díky, to je dobrá informace  :mellow: ... Ešte jedna otazka, ako je riešený výhrev sedačky?? Su dve polohy high a low ... Predpokladám, že na high je napätie do vyhrevu 12V a na low funguje na menšie napätie? ... Či jak ?  ](-: ... Pýtam sa preto, lebo na mojich sedackach je velmi slabý vyhrev a trvá aj pol hodinu, kým sa zohreje a plánujem dávať poťahy a pod tie aftermarket univerzálnu vyhrevnú podložku a tú by som rád spojil s origo tlačidlami high a low na vyhrev..odpojil by som samozrejme origo vyhrev v sedackach a napajanie by som chcel dať na aftermarket


Offline Pepe

 Low  poloha ohřeje ledviny a High komplet včetně sedačky
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Za 1: pred vymenou odpojis baterku a pockas 5min. Odpojis ji na obou polech a klidne men sedacky. Po vymene a uspesnem zapojeni vsech konektoru sedacek muzes baterku zas pripojit a zadny problem s SRS mit nebudes.

za 2: Low a High je zapojene nasledovne. Jedna se vzdy o dve spiralovyte decky zapojene na napeti auta, coz je v realu 14,5V pri nastartovanem motoru. Ale auto ma jako 12V  teda vsude se to tvrdi :D Jedna decka je v podsedaku a druha je v operadle. At das low ci high vzdy jedou obe dve, jen v jinem rezemu a to cele je v ovladaci. Takze na rezim High ma gali decky zapojene paralelne. Tudiz do kazde decky jde onech "12V" a na low je to v serii. Tedy je do kazde decky jen "6V". Zkratka polovicni napeti znamena polovinu proudu a to znamena mene tepla. Je to jednoduchy :)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Děkuji za vysvětlivky o el. zapojení    :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Aurvang

Ahoj,
Je možné, že jsem vyměnil přední sedačky s ezapojenou baterkou a žádný problém se SRS neregistruji? Nebo se to projeví až u nehody kdy prostě nebudou fungovat? :D


Offline Concorde

  • Galant 2.5 V6 1998 | Legnum 1997 COTY edition
  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 15
Ahoj,
Je možné, že jsem vyměnil přední sedačky s ezapojenou baterkou a žádný problém se SRS neregistruji? Nebo se to projeví až u nehody kdy prostě nebudou fungovat? :D

Pokud by byly airbagy nefunkční, hodilo by to SRS chybu. Všiml jsem si ale, že některé SRS jednotky při připojení/odpojení bagu se zapojenou baterku kontrolku zhasnou (nebo vůbec nerozsvítí). U jiných se pak musí přímo do mitsu pro smazání. Takže bych se tím netrápil


Offline Sir Dag

spíš máš kliku, že ti nenafackoval airbag...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue