GalantWeb

zápach

Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
No teoreticky jo, ale tohle řešení se mi vůbec nelíbí. Už jenom proto, že není nijak pevně daná, ale závislá na spoustě faktorů. (venkovní teplota, jestli je slunečno nebo pod mrakem atd.)
No zkusim tam dát ten termostat a poreferuju. možná udělám nějaký fotky a hodim to do Jak na to


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
no dobře, ale pořád nechápu co tam bude ten termostat dělat.....jak zajistí zvýšení teploty pokud se ochladí?....to by musel ovládat táhla k topení....no hodně štěstí...
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
no jasně, nedokáže regulovat do plusu. Na vychlazení v létě to ale fungovat bude. Prostě pokud se zvedne teplota, tak to "překlemuje" spínač klimy


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
no ale podle mýho tuhle funkci už tam máš...myslim...
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
Já se snažím pochopit pomocí čeho by to čidlo tu teplotu regulovalo. Tu klimu to nezapíná ani vevypíná ta běží pořád, kolečko pro teplotu je mechanický kohout, tady regulovat nemůže. Zkrátka mě nenapadá, čím by to čidlo tu teplotu regulovalo.
Mechanický klimy znám z Passata, Vectry a Octavie. Tam to taky nijak nereguluje


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
No nechám tuhle debatu na zítra do Tesca. Teda jestli to stihnu a poznáme se :confused:  


Offline BAD

Citovat
No nechám tuhle debatu na zítra do Tesca. Teda jestli to stihnu a poznáme se :confused:
čusss lidi při zapnutý funkci eco by ti neměla klima makat, měla by bejt vypnutá. jde o to že když je nachlazená tak jěště chvilku fouká. nejlíp to poznáš když budeš přepínat eco tak by ti v motoru měla cvakat.
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
ta no ECO ta klima běží taky. Jenom to ten motor tolik nedusí a chladí to o něco míň. Nějak si nedokážu představit jak to ale dělá. pokud je kompresor napojenej přes elmag. spojku přímo na řemenici, tak jak je to dělaný ví bůh :confused:  


Offline BAD

Citovat
ta no ECO ta klima běží taky. Jenom to ten motor tolik nedusí a chladí to o něco míň. Nějak si nedokážu představit jak to ale dělá. pokud je kompresor napojenej přes elmag. spojku přímo na řemenici, tak jak je to dělaný ví bůh :confused:
je to divný na eco by fakt fungovat neměla..když to zapneš cvakne ti v tom motoru???
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
jo klima se zapne, normálně se připne kompresor. Na volnoběhu to celkem slušně houpne otáčkama. Jak už jsem psal, ten motor to dusí míň než na normální klimu a i míň to fouká studený. Jakoby to dělalo na to ECO menší tlak?????
No prostě to nechápu, kopresor buď běží nebo ne, a důvod menšího dušení motoru prostě nechápu


Guest

  • Host
Ja by som povedal ze kedze je to galant GTI 89, ktory ma strasne problemy s


Offline Alik

hele neco ti reknu tohle taky kamos zkoumal co mu to v aute smrdi..a furt nevedel co to je..tak se jednou nasral vyndal komplet calouneni analel tam mrtvou mys ale smrad to byl poradnej.....a tu mys mu toma dones kocour!!!! :hehe:  
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline TiBi

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
    • http://
Neviem mozno to stym bude suvisiet, citit mi v aute zvlastnu vonu pokial dlhsie stoji a stalo sa mi ze cez stresne okno zatieklo dnu a pri prudkom zabrzdeni mi to zatieklo za krk   :confused:. Otvoril som stresne uplne ale ziadnu vodu som tam drzat sa nevidel pripadalo mi to zvlastne.
Mitsubishi Galant 2.0 V6-24, 150 hp, 1996


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Tak to nam auta nikdy tak moc nesmrdela, i kdyz do toho colta nam teklo, jenom to rezivelo, ale citit to bylo, az kdyz ste se k tomu dostali (taky rezerva). U galanta nam asi s velkou pravdepodobnosti smrdi brzdy. Pokazde kdyz dojedeme (dene 40 km tam a zpet), vzdy po dojeti a vystoupeni ucitime takovy spalenisko, jde od prednich kol... a to nejezdime nejak divoce, aby nam horely gumy, i dyz obcas se musi vyhnat pavouci z motoru ne.? No ale nevim, neni to moc dobry... ted se k tomu pridal jeste ten zvuk  :omg: , srandou nespime.
« Poslední změna: 03.10.2005 - 23:26:12 od Rampa89 »


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
no brzdy by neměly být cítit....mě smrděly když byly nový asi tak 10 km....aby to nesmrděla spojka!!!anebo aby nebyl tuhej brzdovej třmen!!!
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
no s těma brzdama si nezahrávej! Koukej sundat brzdiče a všechno rozhejbat, nebo ty brzdy upečeš se všemi následky s tím spojenými!


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Hm, se na to teda podivam. Cetl sem, ze kdyz mas starou brzdovku, a brzdy se ti trou, muzou ti selhat brzdy. Pry se kapalina zacne varit, vytece, kdyz mackas pedal, a potom, kdyz chvilu mackas, pak se to pry vrati do puvodniho stavu, a nejde to dokazat. Stalo se to uz u nejakejch nehod nebo co.  :confused:  


guest149

  • Host
Citovat
Cetl sem, ze kdyz mas starou brzdovku, a brzdy se ti trou, muzou ti selhat brzdy. Pry se kapalina zacne varit, vytece, kdyz mackas pedal, a potom, kdyz chvilu mackas, pak se to pry vrati do puvodniho stavu, a nejde to dokazat.
Když máš starou brzdovku, tak v ní máš vodu... Princip je pak velmi jednoduchý: když usilovně brzdíš, brzdy se zahřívají. Od brzd se ti zahřívá i brzdovka. A když máš v brzdovce vodu, tak ta se ti začne vypařovat. A vzhledem k tomu, že vodní pára je o hodně lépe stlačitelná než normální brzdová kapalina, tak se stane to, že prošlápneš pedál, ten se zastaví o podlahu, ale brzdný učinek veskrze žádný, protože veškerý tlak pedálu se využije na to, aby se stlačila vodní pára v brzdovém válci a ne aby se přitiskly destičky na kotouč... Když se brzdy a brzdovka ochladí, tak ti to zase začne brzdit normálně. Jak to po nehodě dokázat? Stačí udělat rozbor té kapaliny - zjistit obsah vody v ní...


Offline George

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
Citovat
Ahoj, mám problémek. Neustále hledám co může v autě zavánět. Připadá mi to jako zvětralý víno. Je divný, že je to cítit jen tehdy, když auto alespoň den stojí. Je jedno jestli je vedro nebo zima. Nemůže to být nějaký pilový filtr nebo tak nějak? Jenže jsem žádný nenašel. Ventilátor pouštím skoro pořád a občas nechám i v zimě protočit klimu.

 
Mám něco podobnýho. Mám manuál klima. Když spustím větrání bez klimo, tak ze začátku jde cítít poměry výraznej smrad jako by zatuchlá vlhkost, když ale pustím klim. tak je to jen trochu a jen chvilku :confused: 6e by pylový filtr, nebo .... :(  
MITSUBISHI GALANT - kombi 98 2.0i Karlovy Vary


Monika

  • Host
Mě to tam smrdělo taky...at bylo léto nebo zima...co je po zimě...?
To je jedno...prostě mi tam zatejkalo po dešti přímo pod koberec k nohám spolujezdce.....a to byla ta příčina...!! smrdělo to jako pivo.....Tak hledej tam a nebo pod celim kobercem... ;)
PS. Nemám klimošku.....šlo jen o zatejkání vody pod koberec.
« Poslední změna: 29.07.2006 - 10:41:43 od Monika »