GalantWeb

Nevím jaký model galanta koupit?

Host · 41 · 14945

Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
moje rec .... V6 nikdy...... jinak..... zas tak velkou spotrebu to nema....a ekonomicky se s ni jezdit da a kdyz potrebujes tak jen slapnes........a .... jedes...a par drobností... okolo (myslim investice) kdo neinvestuje.... zrovna dneska si kamarad cinan byl pro auto 4valec nafta. spotreba 6l/100km a platil cerpadylko.... 35ooo.... tak nevim... no....zlatej benzin....( jen nazor)-.... :lol:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Pepe

Máte recht, kdo fandí 2 a půlce je kamoš. ^_^

Ale pro 10 000 km/rok ti doporučím Galoša 2.0L 16V   100kW, ato v sedanu. Ne kombi,
kombík jenom 2,5L  :angry: :anz: :laugh:
« Poslední změna: 10.01.2007 - 21:11:05 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Ja to říkam taky ....Begy slape porad ne ten prostrední.... ale to je brzdáá... a on to neví....asi ho budem muset nechat svest poradnym autem....a nebo naucit jezdit.... :lol:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline ivovik

Uz vidim ako ma tu zotrete  :undecided: ale ,zase nebudte az taky zly na tie diesle.Ja mam druheho galanta diesla a som nadmieru spokojny,no skoda ze sa nerobili aj 2.5TD.okrem naprav u oboch galantov som nemal problem skoro z nicim.A to ze tomu chybaju kone,kaslat na to,nejde len o vykon(aj ked by bodol :evil:),hlavne ze sa vozim v pohodlnom a krasnom aute.Keby som nedochadzal do prace 90 km a mesacne nenatocil 3000km,tak by som sa priklonil k tomu 2.5 benzinu.... :D


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
jo kdybych sehnal V6 ve slušným stavu za rozumny penis.... bral bych ho asi znova. Jen ho musí za  mě koupit asi někdo jinej, já mám na auta smůlu. Vždycky koupim něco do čeho finančně brutálně vyteču  :'(



Offline hoktar

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 112
Já jsem chtěl vždy 2.0, ale pak jsem se rozhodl, že když už platím to povinné ručení tak 2.5. A jezdím s ním mezi 8- 9l.
« Poslední změna: 10.01.2007 - 19:54:11 od hoktar »
Galant V6 2.5 24V 2000


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
krásnej sen, s mým asi rozmrdaným dvoulitrem jezdim kolem 11/100. Ale jede v pohodě a řekl bych že na dvoulitr  i hodně slušně, jen ta hrůzná spotřeba......


Offline hoktar

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 112
No já sem počítal s 10 a více. Moje nožka není lehká a rád si trochu přidám. Bohužel zvyk z motorky. Kde se dá jet v podstatě pořád kilo.
Ale proti tomu co jsem měl před tím je to v nejlepším pořádku. Protože to byl Chrysler voyager 89, ještě hranatá světla, 2,5i (oni tomu říkají euromotor nebo i chudák motor). A ten pod deset nešel. Ale zase nás tam vešlo sedm. A na chlastačky to je čím víc tím líp.
Galant V6 2.5 24V 2000


Offline Pepper

Já bych se toho 2,5 V6 vůbec nebál ... mám ji dokonce v automatu se sekvenčkou a průměr držím dlouhodobě lehce pod 9L/100km - když jedu dálku s rodinou, tak i lehce pod 8L. Nejsem žádný ECONO-driver, ale závodník taky ne ... normální silnice 80-120, dálnice 120-170. Tenhle motor je na svůj rozměr na jednu stranu dost ekonomický, na druhou stranu 160 kobyl se může zdát někomu nevyužitý objem motoru. Nechci křivdit kolegům se slabším motorem - bohužel jsem jinou verzi Galanta než 2,5 nikdy nezkusil - ale to auto mi na slabší motor připadá moc težký. Při předjíždění si nemůžu vynachválit "forsage" - ti kdo to mají znají - pouhým došlápnutím plynu opravdu až na podlahu se okamžitě přepne do sportovního režimu, podřadí a začne točit přesně až do červenýho na nejvyšší výkon motoru. Naprosto kontrolovaně se pouhým plynem přepínáš mezi režimem "beránka" a "šelmy". Ten pocit je fakt super, když víš, že tam tu výkonovou rezervu máš. Srovnáváme tady V4 a V6.

Ještě ke spotřebě. Nedávno jsem zvažoval o přechodu na LPG - tu nejnovější technologii se sekvenčním přímým vstříkem za zhruba 37 tis včetně toroidu do kufru místo rezervy. Kdyby ta spotřeba nebyla tak rozumná, tak bych do toho už dávno šel, takhle stále váhám a nemůžu se rozhoupat - ale teď nechci motat dvě témata do jednoho - LPG se řeší v rámci jiného tématu a myslím, že tenhle portál je až moc provoněný benzínem (včetně mě) :-D


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
To je zajímavý, ja mam 2.0 100kW a at delam co delam nejsem se schopnej dostat pod deset...., pak si za volant sedne moje mila a ejhle galos jezdi za osum.....
FAKT MI TO NEJDE DO HLAVY.
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Drak

Asi galoš pozná, kdo ho řídí a jak ma těžkou nohu  -_-
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Pánové já jezdím i za 7.5 s 2.0/100kW a bez nějakého většího omezování. Prostě dle předpisů a hlavně ekonomicky. Zbytečně nebrzdím a zbytečně nedávám plnej. Samozřejmě že někdy se neudržím a s úúúsměvem na tváři dám babu nějakýmu natuněnýmu VW. Běžně ale jedu mezi 8-9litry
Radouš


Offline jackson

zaujimave. mne sa to este nikdy nepodarilo. keby s autom jazdila len moja zena, tak mozno aj to by sa dalo. ja jazdim na 10-11l.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Ono je to taky o tom kde jezdíme. Samozřejmě že když budu jezdit jen po městě tak mi to taky vyleze vejš
Radouš


Offline Misak

Vzhledem k tomu, ze mam automat a hluboko do kapsy, tak po meste jezdim na nizky otacky a na spotrebu. Ale na dalku mi to neda a i kdyz by se dalo jet usporne, tak ho necham, at si pumpuje, co mu chutna. A panove, jedna kuriozitka pro ty, kteri to nezkusili.
Kdyz jezdim s autem po ceskych silnicich a dalnicich s maximalkou mezi 120-160km/h, mam nejnizsi dosazenou spotrebu 9.0l/100km. Ale kdyz prozenu auto v Nemecku a drzim se na 180-200, klesne spotreba k 8 litrum a to podotykam i s brzdenim a rozjezdy za pomalejsima autama. Takze jen lituju, ze neziju v nemecku, protoze tam by si moje 2.5V6 chrochtala blahem :-D
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline morfes

Taky mám takovou zkušenost, že V6 ve vysokých rychlostech žere míň...ale je to celkem neobjektivní, páč stačí sjet z dálnice na prvním sjezdu a párkrát se rozjet a ručička je hnedka o dost níž! Ale na tý dálnici se to drží fakt líp jak při max povolené rychlosti.
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Misak

no ani tak nejde o subjektivni pocit jako o to, kolik litru natankujes na pumpe a po kolika kilometrech. To ze raficka klesa podle intenzity skvrn na slunci, to mam pocit je bezny na vsech autech :-D
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
no ani tak nejde o subjektivni pocit jako o to, kolik litru natankujes na pumpe a po kolika kilometrech. To ze raficka klesa podle intenzity skvrn na slunci, to mam pocit je bezny na vsech autech :-D


a co když jezdim jen v noci....?
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Pro případy že jezdíš v noci je přístrojovka vyhřívaná přímotopem Thomase Alva Edisona, odborný název je žároFka a pro informaci tímto vynálezem ohříváme planetu již od roku 1879  :mellow:
Radouš


Offline Misak


a co když jezdim jen v noci....?

V noci pilotujes....
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)