GalantWeb

motor 6A12 škube

Offline Drak

V modulu jsou 3 tranzistory, který přerušují cívky jak jim určí jednotka. Jestli je to modulem a nebo jednou z cívek určíš jak už jsem psal. Častější je právě špatný modul.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

Tak došli mi díly a vyměnil jsem modul zapalování a cívku plus dále palivový ventil, jednotku vyresetoval a zatím good ^_^. Ze začátku to opět blblo, že ve spodních otačkach nechtělo zrychlovat po 20km to přestalo, jen mi kolísa volnoběh ale to je po resetu normální.
S tím odfukem motoru, když tam mám jeden vývod a chci koupit Oil catch tank tak všechny jsou minimálně s 2 vývodama a ja nechci to napojovat na sací potrubí, tak mam na druhý konec dat ten filtr ? díky za odezvu  -_-


Offline Drak

na druhy konec filtr i když asi by stačilo nechat jen volnou hadici. jen je to tak trochu zbytečná věc pokud není zapojená zpět do sání
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Když oba výdechy spojíš Y spojkou a napojíš na oil catch tank jednou hadicí , tak stejným způsobem je napoj na sání .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

no hlavně nespojovat a neutěsnovat výdech odvětrání motoru, se ti pak bude pěnit olej a ve vaně vznikat přetlak a podtlak.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)