GalantWeb

Trable s benzínem u Tank ONO

Offline johny11

Tak je po problému čerpadlo bylo KO...po tom skvělém benzínu od ONA po roce odešlo a nedávalo,výměna za jiné cca 2500 i s prací a jede to super.takže problém už není...hurá hurá
Zdravím,je pravda,že to čtu až po delší době  :mellow: Ale k tomu čerpadlu připojím jednu zkušenost:
Když jsem jezdíval s Kadettem 1.8 sháněl jsem v Plzni na vrakárně vačku.A ptal jsem se jestli náhodou nemají palivový čerpadlo,chtěl jsem ho do foroty  -_- Ten prodavač mi řekl,že s čerpadlama je to špatný,protože jsou hned pryč a důvod?
Všichni ti co tankují u slavné a levné ONO tak si jezdí k němu kupovat čerpadla.Zkoušel jedno rozebrat a prej bylo zadřený,plný nějakýho písku a různejch sraček.
Takže radím raději netankovat a ušetříte hóóóóódně peněz na opravách  :mellow:


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Zdravím,je pravda,že to čtu až po delší době  :mellow: Ale k tomu čerpadlu připojím jednu zkušenost:
Když jsem jezdíval s Kadettem 1.8 sháněl jsem v Plzni na vrakárně vačku.A ptal jsem se jestli náhodou nemají palivový čerpadlo,chtěl jsem ho do foroty  -_- Ten prodavač mi řekl,že s čerpadlama je to špatný,protože jsou hned pryč a důvod?
Všichni ti co tankují u slavné a levné ONO tak si jezdí k němu kupovat čerpadla.Zkoušel jedno rozebrat a prej bylo zadřený,plný nějakýho písku a různejch sraček.
Takže radím raději netankovat a ušetříte hóóóóódně peněz na opravách  :mellow:

Neušetříš nic. Přijde to tak jako tak. Ale když budeš tankovat jen kvalitní naftu tak výměnu oddálíš o několik desítek tisíc km. To je prostě common rail. Co ušetříš na palivu, to vrazíš pod kapotu
Radouš


Offline Pepe

Divím se mechanikům , že nadávají na common rail . System byl namontován z důvodu dosažení lepšího rozprášení paliva do válce a nahradit "nízkotlaké" čerpadlo vstřikování . Dieselovým motorům nehovím a tak čerpadlo do 250barů je nahrazeno 30 barovým a piezzoel, vstřikem s tlakem 1500 barů.  S rostoucím tlakem vstřikování dochází též k požadované úspoře paliva atd...... ^_^   Nezahazuj common rail na smetiště systémů, je výhodný ale výrobci a prodejci -rejžujou - na cenách náhradních dílů . Do prvovýroby jde vstřik za 4 000,-kč ale aftermarket ho dá za 15 000, tady je kámen úrazu common rail. :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
On ten common rail nějak moc úspornej není když uspoří jen 1.5litru na sto oproti benzínu při stejném obsahu motoru a stylu jízdy. A když si k tomu přičtu poruchovost a předražený díly kterých je mnohem víc než na benzíňáku...
Dražší rozvody, dražší olej, palivový filtry, setrvák 20 000, vstřiky 40 000, čerpadlo 20 000, filtr pevných částic 60 000, problémy s ERG ventilem, turbo 30 000, žhavící svíčky 2000. No je to dost peněz ale zase ušetří 50 korun na 100km. Kdybych měl na nový auto s tímto systémem tak si ho koupím ale starší nechci ani vidět :D
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
zas tak hrozné to není,nedělejte z toho horor.. ty motory sou drahé ,ale proto,že jedou líp než benzínové nepřeplnované motory a žerou podstatně mín.. pokazit se umí každej motor.. vem si kazivost a údržbu přeplnovaného benzínového motoru,to je naprosto stejné..věčně problémy s čímkoliv na motoru... pokud se k tomu nechováš jako člověk,zapláčeš nad výdělkem..

jaké problémy s EGR mají ty motory? měl sem spoustu aut a EGR sem si nikdy ani nevšimnul